onko kellään kokemuksia kyseisestä liikkeestä?
mimoto
41
8215
Vastaukset
- alempana
on viestiketju Mimotosta.
- Vanha kääkkä
Ei moitittavaa! Pyörästä sain kuvat, ja ostopäätöksen tein niiden perusteella, oli kuvattu Belgiassa. Mielestäni sain virheettömän pyörän. Tosi asiallinen kaveri ei kehu eikä rehvastele pyörillään. Olen hakennut kyseistä pyörää pitkään ja käynyt katsomassa. Viimein löytyi ja Mimotosta!
- sellainen kuva
asiasta että Mimoto, muiden tuontipyöriä myyvien ja tuovien liikkeiden tavoin ostaa sitä mitä sattuu halvalla saamaan, toisin sanoen vähän epäkuranttia, eurooppalaisille markkinoille hankalasti myytävää massatavaraa. Saattaahan sieltä aivan kohtuullisen pyörän löytää jos ei ole suuria odotuksia, mutta ns. aarteita ei taida löytyä. Eli jos joku Suzuki GSX 750 F tai Yamaha 600 Diversion kiinnostaa niin sinne vaan ostelemaan.
- etsijä....
sellainen kuva kirjoitti:
asiasta että Mimoto, muiden tuontipyöriä myyvien ja tuovien liikkeiden tavoin ostaa sitä mitä sattuu halvalla saamaan, toisin sanoen vähän epäkuranttia, eurooppalaisille markkinoille hankalasti myytävää massatavaraa. Saattaahan sieltä aivan kohtuullisen pyörän löytää jos ei ole suuria odotuksia, mutta ns. aarteita ei taida löytyä. Eli jos joku Suzuki GSX 750 F tai Yamaha 600 Diversion kiinnostaa niin sinne vaan ostelemaan.
Mikäs mielestäsi on se "aarre"? HD-tä ei kyllä enää siihen lasketa!
- VARMAAN VÄÄRÄ TIETO
sellainen kuva kirjoitti:
asiasta että Mimoto, muiden tuontipyöriä myyvien ja tuovien liikkeiden tavoin ostaa sitä mitä sattuu halvalla saamaan, toisin sanoen vähän epäkuranttia, eurooppalaisille markkinoille hankalasti myytävää massatavaraa. Saattaahan sieltä aivan kohtuullisen pyörän löytää jos ei ole suuria odotuksia, mutta ns. aarteita ei taida löytyä. Eli jos joku Suzuki GSX 750 F tai Yamaha 600 Diversion kiinnostaa niin sinne vaan ostelemaan.
Väärää tietoa. Näkee kirjoituksestasi että et ole tainnut käydä edes mimoton sivuilla puhumattakaan että olisit käynyt liikkeessä. Käsittääkseni Mika tuo myös pyöriä asiakkaan toiveiden mukaan edellyttäen että kerkiää etsimään.Viimeksi kun kävin liikkeessä oli siellä peräti yksi "säälittävä" 750gsfx myytävänä noita 600 diversioneita ei ole sitten näkynytkään. Lienekkö olet nyt sotkenut mimoton johonkin autotalli yritykseen joka rahtaa romua saksasta suomeen...
- pelkästään
VARMAAN VÄÄRÄ TIETO kirjoitti:
Väärää tietoa. Näkee kirjoituksestasi että et ole tainnut käydä edes mimoton sivuilla puhumattakaan että olisit käynyt liikkeessä. Käsittääkseni Mika tuo myös pyöriä asiakkaan toiveiden mukaan edellyttäen että kerkiää etsimään.Viimeksi kun kävin liikkeessä oli siellä peräti yksi "säälittävä" 750gsfx myytävänä noita 600 diversioneita ei ole sitten näkynytkään. Lienekkö olet nyt sotkenut mimoton johonkin autotalli yritykseen joka rahtaa romua saksasta suomeen...
hyviä kokemuksia Mimotosta. Ostin sieltä oman pyöräni viime kesänä. Suosittelen käymään itse liikkeessä jos joskus sinnepäin ajelee, niin jää nuo "minulla on vähän sellainen kuva" kirjoitukset pois.
- vaan
pelkästään kirjoitti:
hyviä kokemuksia Mimotosta. Ostin sieltä oman pyöräni viime kesänä. Suosittelen käymään itse liikkeessä jos joskus sinnepäin ajelee, niin jää nuo "minulla on vähän sellainen kuva" kirjoitukset pois.
Jos joku välttämättä haluaa ostaa tuontipommin niin siitä vaan,itse ostan kyllä ihan kotimaasta uutena ostetun niin tietää mitä saa varsinkin kun
tarjontaa piisaa,ei voi ku ihmetellä. - ja rahalla
vaan kirjoitti:
Jos joku välttämättä haluaa ostaa tuontipommin niin siitä vaan,itse ostan kyllä ihan kotimaasta uutena ostetun niin tietää mitä saa varsinkin kun
tarjontaa piisaa,ei voi ku ihmetellä.Minä ostin jo sieltä, eipä Suomen maasta löytynyt vastaavaa ja puhumattakaan sen kuntoista minkä löysin tuolta! Ota huomioon että, muualla eletään paljon vauraamin kuin Suomessa ja tavaraa paljon paremmin tarjolla kuin täällä.
- sävelet
ja rahalla kirjoitti:
Minä ostin jo sieltä, eipä Suomen maasta löytynyt vastaavaa ja puhumattakaan sen kuntoista minkä löysin tuolta! Ota huomioon että, muualla eletään paljon vauraamin kuin Suomessa ja tavaraa paljon paremmin tarjolla kuin täällä.
pari kesää jo ajettu "tuontipommilla" täysin huolettomia kilometrejä :) Pyörän vaihdon tullessa joskus ajankohtaiseksi, aion jatkossakin asioida Mimotossa.
- esimerkiksi
etsijä.... kirjoitti:
Mikäs mielestäsi on se "aarre"? HD-tä ei kyllä enää siihen lasketa!
sellainen pyörä joka on pääasiassa seisonut alkuperäisen omistajan tallissa vuodesta toiseen lähes ajamattomana. Tai sitten sellainen malli jota ei virallisesti ole tuotu eurooppaankaan, esimerkkinä vaikkapa Hondan X4. Sitten vielä aarre voi olla museoikäinen klassikko alkuperäiskunnossa, esim. Honda cb 750, CBX 1000 tai CB 1100 R, Kawa 750 H2, Z 900 tai Möhkö, Suzukin vesipyssy tai RG 500, Yamahan RD 500, Bimota, Harris, Egli tai joku muu vastaava. Toisin sanoen sellainen jonka kohdatessaan alan mies pysähtyy ja kulmakarvat kohoavat kuin Mika Tiivolalla aikoinaan, muistattehan. Enempää en jaksa selittää, ne jotka eivät tajunneet, heidän ei ehkä tarvitsekaan tajuta.
- että ei oo
esimerkiksi kirjoitti:
sellainen pyörä joka on pääasiassa seisonut alkuperäisen omistajan tallissa vuodesta toiseen lähes ajamattomana. Tai sitten sellainen malli jota ei virallisesti ole tuotu eurooppaankaan, esimerkkinä vaikkapa Hondan X4. Sitten vielä aarre voi olla museoikäinen klassikko alkuperäiskunnossa, esim. Honda cb 750, CBX 1000 tai CB 1100 R, Kawa 750 H2, Z 900 tai Möhkö, Suzukin vesipyssy tai RG 500, Yamahan RD 500, Bimota, Harris, Egli tai joku muu vastaava. Toisin sanoen sellainen jonka kohdatessaan alan mies pysähtyy ja kulmakarvat kohoavat kuin Mika Tiivolalla aikoinaan, muistattehan. Enempää en jaksa selittää, ne jotka eivät tajunneet, heidän ei ehkä tarvitsekaan tajuta.
Eiköhän toi mimoto tuo noita aarteitakin jos toi hondan f-6 niihin esimerkkinä voidaan lukea. Mutta se että siellä ei oo rivissä vanhoja kakstahti kawoja ja hondia taikka muita "aarteita"...voiskos johtua siitä että niille ei välttämättä ole kovin suurta kohderyhmää täällä suomessa kun ihmiset etsii tavallisia käyttöpyöriä eikä mitään vanhoja katkojankärjellisiä haisevia kakstahti paukuttimia joista voi aamulla heittää vetoo et mikä pytty tänään leipoo kiinni. eix noita aarteita ole paljon mukavampi katella jossain museossa ja hypätä sen jälkeen vaikka sitten sen gsxf päälle ja kaasuttaa mutkasta tietä näkymättömiin (ei kaxtahti savuvana perässä...)
- tyytyväisiä
sävelet kirjoitti:
pari kesää jo ajettu "tuontipommilla" täysin huolettomia kilometrejä :) Pyörän vaihdon tullessa joskus ajankohtaiseksi, aion jatkossakin asioida Mimotossa.
ajokilometrejä kahden kesän kokemuksella. Ja hinnat niin kohillaan, että täältä vastaavasta saat maksaa 25-30% enemmään. Eikä ole suolatuilla saviteillä ajettuja. Lisäksi takuut samat ellei paremmatkin kuin kotimaisilla. Ja sitäpaitsi "suomipyöriä" ei ole ollut senkoommin, kun Vinhan Ja Vasaman valmistus lopetettiin; kaikki tuodaan ulkomailta.
- nuorehko
että ei oo kirjoitti:
Eiköhän toi mimoto tuo noita aarteitakin jos toi hondan f-6 niihin esimerkkinä voidaan lukea. Mutta se että siellä ei oo rivissä vanhoja kakstahti kawoja ja hondia taikka muita "aarteita"...voiskos johtua siitä että niille ei välttämättä ole kovin suurta kohderyhmää täällä suomessa kun ihmiset etsii tavallisia käyttöpyöriä eikä mitään vanhoja katkojankärjellisiä haisevia kakstahti paukuttimia joista voi aamulla heittää vetoo et mikä pytty tänään leipoo kiinni. eix noita aarteita ole paljon mukavampi katella jossain museossa ja hypätä sen jälkeen vaikka sitten sen gsxf päälle ja kaasuttaa mutkasta tietä näkymättömiin (ei kaxtahti savuvana perässä...)
motoristi kun et tajua aitojen klassikoiden arvoa. Niiden arvohan vain nousee vuosien kuluessa. Kieltämättä Hondan FC 6 on suomessa harvinainen mutta ei ainakaan vielä mitenkään klassikoksi luettava, eikä käsitykseni mukaan mikään erityisen haluttukaan. Ikään kuin väkisin tehdyn oloinen. Ja sille on tänä päivänä kovia kilpailijoita.
Mollasit isoja kaksitahtikawoja ilman oikeaa syytä. Hän joka on kokenut 70-luvun hullut ajat, tietää mistä on kysymys ja osaa suhtautua asiaan oikein. Arvostuksesta kertoo hyväkuntoisten H2 Kawojen älyttömät hinnat maailmalla.
Jokainen voi tietysti ostaa ja ajaa millä huvittaa mutta aarteen omistaminen tuo varmasti iloa ja positiivista huomiota omistajalleen. Ja ne molemmat ovat mukavia asioita. - Siinä erehdyt
nuorehko kirjoitti:
motoristi kun et tajua aitojen klassikoiden arvoa. Niiden arvohan vain nousee vuosien kuluessa. Kieltämättä Hondan FC 6 on suomessa harvinainen mutta ei ainakaan vielä mitenkään klassikoksi luettava, eikä käsitykseni mukaan mikään erityisen haluttukaan. Ikään kuin väkisin tehdyn oloinen. Ja sille on tänä päivänä kovia kilpailijoita.
Mollasit isoja kaksitahtikawoja ilman oikeaa syytä. Hän joka on kokenut 70-luvun hullut ajat, tietää mistä on kysymys ja osaa suhtautua asiaan oikein. Arvostuksesta kertoo hyväkuntoisten H2 Kawojen älyttömät hinnat maailmalla.
Jokainen voi tietysti ostaa ja ajaa millä huvittaa mutta aarteen omistaminen tuo varmasti iloa ja positiivista huomiota omistajalleen. Ja ne molemmat ovat mukavia asioita.En ole kovin nuori enää minkä voit päätellä jo siitä että olen työkseni korjannut ja huoltanut niin kaksi kuin nelipyöräisiä jo liki kolme vuosikymmentä ja ajanut melkein kaikkea maan ja taivaan väliltä(poislukien matkustajakone ja valtamerilaiva)! Alunperin taisi kyse kuitenkin olla vain noista tuontipyöriä tuovista liikkeistä jotka eivät tuo noita "aarteita" johon totean edelleen että ei tästä maasta löydy riittävästi ostajakuntaa niille että homma olisi taloudellisesti kannattavaa. Mutta ainahan voit Mimotosta kysyä jos se Mika tois sulle jonkun haisulin Belgiasta. PS.tajuan kyllä klassikoidenkin päälle mutta ne on paljon mukavampi pitää tallissa ja ehkä kerran kesässä käydä vähän kokeilemassa. Käyttöpyörät on ajamista varten.
- löytyvät
Siinä erehdyt kirjoitti:
En ole kovin nuori enää minkä voit päätellä jo siitä että olen työkseni korjannut ja huoltanut niin kaksi kuin nelipyöräisiä jo liki kolme vuosikymmentä ja ajanut melkein kaikkea maan ja taivaan väliltä(poislukien matkustajakone ja valtamerilaiva)! Alunperin taisi kyse kuitenkin olla vain noista tuontipyöriä tuovista liikkeistä jotka eivät tuo noita "aarteita" johon totean edelleen että ei tästä maasta löydy riittävästi ostajakuntaa niille että homma olisi taloudellisesti kannattavaa. Mutta ainahan voit Mimotosta kysyä jos se Mika tois sulle jonkun haisulin Belgiasta. PS.tajuan kyllä klassikoidenkin päälle mutta ne on paljon mukavampi pitää tallissa ja ehkä kerran kesässä käydä vähän kokeilemassa. Käyttöpyörät on ajamista varten.
yleensä muualta kuin liikkeiden pihavarastoista tai liikkeistä yleensäkään. Ne parhaat ostetaan fiksaamattomina suoraan omistajilta ilman välikäsiä. Tässä jobbareille tulee yleensä stoppi kielitaidon ja etsimisajan puutteesta johtuen. Parhaat pyörät myydään suoraan paikallislehti-ilmoitusten perusteella, huonommat sitten netin kautta ja paskimmat köntässä mp-liikkeiden ongelmajätevarastoista. Vähän karrikoitua mutta niin totta.
- YksiHyväVaihtoehto
vaan kirjoitti:
Jos joku välttämättä haluaa ostaa tuontipommin niin siitä vaan,itse ostan kyllä ihan kotimaasta uutena ostetun niin tietää mitä saa varsinkin kun
tarjontaa piisaa,ei voi ku ihmetellä.Tuo myös ajamattomia ylivuotisia Belgiasta. Minua kiinnosti yksi jota Suomessa ei saanut abseilla, mutta Mimoto olisi välittänyt Belgista sellaisen ajamatoman ja halvemmalla kuin mitä vastaavan olisi Suomi-pyöränä löytänyt (ilam abseja).
Asiallinen ja luotettava kaveri. Olen siis vain meinannut ostaa pyörän Mimotosta, mutta jo sekin oli mukava kokemus - ei tyrkytä eikä suu vaahdossa paasaa paskaa.
- ike-65
Ostin konepyörän kyseisestä liikkeestä ja palvelu pelas,positiivistä porukkaa.
Tuskin firma olis pyöriny niin kauan kun on ,jos vilunkia pistetään peliin.
Oston jälkeen tein pientä backround tsekkausta,ja kaikki piti paikkansa mitä kerrottiin pyörästä.
Asiallinen liike sanoisin.- Vaan..
Toivottavasti sait mitä haitkin,varmasti suurin osa ihan ok pelejä mutta totuus vaan on että tollanen tuontipeli on aina suurempi riskiostos ,tuskin nuo välittäjät ihan hyväntekeväisyyttään hommaa tekee.Se vaan sapettaa kun kohdalle osuu...
- motoristus
Vaan.. kirjoitti:
Toivottavasti sait mitä haitkin,varmasti suurin osa ihan ok pelejä mutta totuus vaan on että tollanen tuontipeli on aina suurempi riskiostos ,tuskin nuo välittäjät ihan hyväntekeväisyyttään hommaa tekee.Se vaan sapettaa kun kohdalle osuu...
Voisitko tarkentaa miten se tuontipyörä voi olla riskimpi ostos kuin esimerkiksi se että ostat suomimopottimen joltain yksityiseltä suomesta? Belgiasta tuodulle ja Mimotosta ostetulla pyörälle on viikon kaupanperumisoikeus. Kuis yksityiseltä ostetusta tai suomipyöriä myyvistä liikkeistä? Liikkeestä ostetulla käytetyllä pyörällä on puolen vuoden"takuu"(eli myyjän virhevastuu tuotteesta). Eli eiköhän noita tuontipyöriä voi ostaa ihan turvallisin mielin kun ostaa ne suomalaiselta yritykseltä eikä lähde sooloilemaan tonne viron suuntaan missä noi virhevastuut voi olla vähän niin ja näin...
- wqerf4322
motoristus kirjoitti:
Voisitko tarkentaa miten se tuontipyörä voi olla riskimpi ostos kuin esimerkiksi se että ostat suomimopottimen joltain yksityiseltä suomesta? Belgiasta tuodulle ja Mimotosta ostetulla pyörälle on viikon kaupanperumisoikeus. Kuis yksityiseltä ostetusta tai suomipyöriä myyvistä liikkeistä? Liikkeestä ostetulla käytetyllä pyörällä on puolen vuoden"takuu"(eli myyjän virhevastuu tuotteesta). Eli eiköhän noita tuontipyöriä voi ostaa ihan turvallisin mielin kun ostaa ne suomalaiselta yritykseltä eikä lähde sooloilemaan tonne viron suuntaan missä noi virhevastuut voi olla vähän niin ja näin...
Aarre toiselle voi olla paskaa toiselle, kyllä nämäkin on mielipide asioita. Tietääkseni klassikot on tehty jo paljon enne 70-lukua!? Turha tänne tai minnekkää muuallekkaan on tulla kenenkään leveilemään ja olemaan parempaa motoristia silä perusteella että osaa luetella "aarteita". Itse asiassa motoristin tunnistaa juurikin päinvastoin siitä että suhtautuu muihinkin kuin motoristeihin. Kyllä loppus mimotolla ja muilla markkinat suomessa jos toisi joillekkin liian tiukkoihin nahkahaalareihin sonnustautuneille 55v. kaljamahoille vain Möhkökawoja. Kauanko se sit ois klassikko kun kaikki ajais sellasella!? Perkele että nyppii tommonen asenne, melko epämotoristista! Hä?
- e3e3e3rgg
wqerf4322 kirjoitti:
Aarre toiselle voi olla paskaa toiselle, kyllä nämäkin on mielipide asioita. Tietääkseni klassikot on tehty jo paljon enne 70-lukua!? Turha tänne tai minnekkää muuallekkaan on tulla kenenkään leveilemään ja olemaan parempaa motoristia silä perusteella että osaa luetella "aarteita". Itse asiassa motoristin tunnistaa juurikin päinvastoin siitä että suhtautuu muihinkin kuin motoristeihin. Kyllä loppus mimotolla ja muilla markkinat suomessa jos toisi joillekkin liian tiukkoihin nahkahaalareihin sonnustautuneille 55v. kaljamahoille vain Möhkökawoja. Kauanko se sit ois klassikko kun kaikki ajais sellasella!? Perkele että nyppii tommonen asenne, melko epämotoristista! Hä?
Juu, nää vinkujat joiden mielestä tuontipyörä on AINA suurempi riski kuin kotimaasta ostettu ovat vain epävarmoja ittestään. Voin kertoa että suomikin on tuontimaa ulkomailta katsottuna eikä varmasti haluttu sellainen. Täällä kun ruuvaillaan matkamittareita minkä ehditään ja huolletaan pyöriä huonosti. Ostakaa pyöränne mistä haluatte vittuako se muille kuuluu saatana. Ja antakaa muidenki ostaa. Ite ostan tuontipyöriä jatkossakin (jo 3 kpl) ja aina on toimineet moitteetta, sekä saksan että belgian tuonnit.
- huhuhuh..
e3e3e3rgg kirjoitti:
Juu, nää vinkujat joiden mielestä tuontipyörä on AINA suurempi riski kuin kotimaasta ostettu ovat vain epävarmoja ittestään. Voin kertoa että suomikin on tuontimaa ulkomailta katsottuna eikä varmasti haluttu sellainen. Täällä kun ruuvaillaan matkamittareita minkä ehditään ja huolletaan pyöriä huonosti. Ostakaa pyöränne mistä haluatte vittuako se muille kuuluu saatana. Ja antakaa muidenki ostaa. Ite ostan tuontipyöriä jatkossakin (jo 3 kpl) ja aina on toimineet moitteetta, sekä saksan että belgian tuonnit.
Varsinainen asiantuntian lausunto,tästäkin näkee tason miten vakavasti jutut kannattaa ottaa .....
- voi tosiaan
wqerf4322 kirjoitti:
Aarre toiselle voi olla paskaa toiselle, kyllä nämäkin on mielipide asioita. Tietääkseni klassikot on tehty jo paljon enne 70-lukua!? Turha tänne tai minnekkää muuallekkaan on tulla kenenkään leveilemään ja olemaan parempaa motoristia silä perusteella että osaa luetella "aarteita". Itse asiassa motoristin tunnistaa juurikin päinvastoin siitä että suhtautuu muihinkin kuin motoristeihin. Kyllä loppus mimotolla ja muilla markkinat suomessa jos toisi joillekkin liian tiukkoihin nahkahaalareihin sonnustautuneille 55v. kaljamahoille vain Möhkökawoja. Kauanko se sit ois klassikko kun kaikki ajais sellasella!? Perkele että nyppii tommonen asenne, melko epämotoristista! Hä?
olla paskaa bomberipojulle jolta puuttuu kaikenlainen näkemys viime vuosikymmenten tapahtumista. Kyllä kaikki luetellut "aarteet" ovat tämänpäivän klassikoita ja siksi myös jäävät. Kukas muuten on leveillyt jos et juuri sinä itse, poikaseni. Noista Möhköistä sen verran ettei niitä ole juuri saatavissa mistään millään järkevällä hinnalla mutta kyllä niitä on paljon tuotu muutamien vuosien aikana. Sekä hyviä että huonoja, pääasiassa huonoja. Kyllä niitä Mimotokin toisi jos jostain löytäisi sillä niillähän sitä vasta katetta tehdään. Tuohon loppukommenttiisi sen verran että juuri siitä huomaa oman ymmärtämättömyytesi koko moottoripyöräilystä ja ajatusmaailmasi ahtauden. Veikkaan vielä ettet pikkurimpula itse saisi Möhköä nostetuksi edes keskiseisontatuelle. Ne eivät ole nimittäin mitään muovisia teinipyöriä vaikka salaa sellaisista usein haaveiletkin.
- motoristus
voi tosiaan kirjoitti:
olla paskaa bomberipojulle jolta puuttuu kaikenlainen näkemys viime vuosikymmenten tapahtumista. Kyllä kaikki luetellut "aarteet" ovat tämänpäivän klassikoita ja siksi myös jäävät. Kukas muuten on leveillyt jos et juuri sinä itse, poikaseni. Noista Möhköistä sen verran ettei niitä ole juuri saatavissa mistään millään järkevällä hinnalla mutta kyllä niitä on paljon tuotu muutamien vuosien aikana. Sekä hyviä että huonoja, pääasiassa huonoja. Kyllä niitä Mimotokin toisi jos jostain löytäisi sillä niillähän sitä vasta katetta tehdään. Tuohon loppukommenttiisi sen verran että juuri siitä huomaa oman ymmärtämättömyytesi koko moottoripyöräilystä ja ajatusmaailmasi ahtauden. Veikkaan vielä ettet pikkurimpula itse saisi Möhköä nostetuksi edes keskiseisontatuelle. Ne eivät ole nimittäin mitään muovisia teinipyöriä vaikka salaa sellaisista usein haaveiletkin.
Oli ihan pakko vastata tohon ylläolevaan viestiin. Koska viestin kirjoittaja ilmiselvästi ei ole alan harrastaja ollenkaan! Jaa mistäkö tiedän... Vähänkin enemmän moottoripyörien kanssa touhuillut tietää että pyörän keskiseisontatuelle saaminen ei vaadi suinkaan voimaa vaan tekniikkaa. Vai miten selität sen että esimerkiksi minä jonka pituus on 177cm ja paino rapee 70kg enkä todellakaan ole mikä bodari nostan gold wingin(taitaa painaa noin 400kg) kuin tyhjää keskiseisontatuelle? Eli jatka vain unelmoimista siitä että sinäkin omistaisit vielä jonain päivänä ihka oikean moottoripyörän.
- et nosta.
motoristus kirjoitti:
Oli ihan pakko vastata tohon ylläolevaan viestiin. Koska viestin kirjoittaja ilmiselvästi ei ole alan harrastaja ollenkaan! Jaa mistäkö tiedän... Vähänkin enemmän moottoripyörien kanssa touhuillut tietää että pyörän keskiseisontatuelle saaminen ei vaadi suinkaan voimaa vaan tekniikkaa. Vai miten selität sen että esimerkiksi minä jonka pituus on 177cm ja paino rapee 70kg enkä todellakaan ole mikä bodari nostan gold wingin(taitaa painaa noin 400kg) kuin tyhjää keskiseisontatuelle? Eli jatka vain unelmoimista siitä että sinäkin omistaisit vielä jonain päivänä ihka oikean moottoripyörän.
Gold-Wing taitaa nousta keskituellekin sähkömoottorin avustamana. Kyllä minä tiedän että ison pyörän nostaminen keskituelle on tekniikkalaji ja eri pyörät vaativat erilaisen voiman ja tekniikan keskituen käytössä. Möhköjä on vuosien aikana ollut useita ja kaikki ne ovat yhtä raskaita nostella. Myös pyörän siirtely muunlaisella alustalla kuin asfaltilla tai betonilla on oma lajinsa. Sanoisinko että miesten hommaa.
- Aarteeton
voi tosiaan kirjoitti:
olla paskaa bomberipojulle jolta puuttuu kaikenlainen näkemys viime vuosikymmenten tapahtumista. Kyllä kaikki luetellut "aarteet" ovat tämänpäivän klassikoita ja siksi myös jäävät. Kukas muuten on leveillyt jos et juuri sinä itse, poikaseni. Noista Möhköistä sen verran ettei niitä ole juuri saatavissa mistään millään järkevällä hinnalla mutta kyllä niitä on paljon tuotu muutamien vuosien aikana. Sekä hyviä että huonoja, pääasiassa huonoja. Kyllä niitä Mimotokin toisi jos jostain löytäisi sillä niillähän sitä vasta katetta tehdään. Tuohon loppukommenttiisi sen verran että juuri siitä huomaa oman ymmärtämättömyytesi koko moottoripyöräilystä ja ajatusmaailmasi ahtauden. Veikkaan vielä ettet pikkurimpula itse saisi Möhköä nostetuksi edes keskiseisontatuelle. Ne eivät ole nimittäin mitään muovisia teinipyöriä vaikka salaa sellaisista usein haaveiletkin.
Mielenkiintoinen keskustelu näistä aarteista! En ehkä ymmärrä tarpeiksi näiden aarteiden päälle, kun en ymmmärrä miksi joku ei vain voisi ostaa pyörää ajamiseen, pitääkö siihenkin olla aarre. Ja varmaan joistakin nyky pyöristä tulee aarteita 30-vuoden.
- kuitenkaan olla
Aarteeton kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu näistä aarteista! En ehkä ymmärrä tarpeiksi näiden aarteiden päälle, kun en ymmmärrä miksi joku ei vain voisi ostaa pyörää ajamiseen, pitääkö siihenkin olla aarre. Ja varmaan joistakin nyky pyöristä tulee aarteita 30-vuoden.
kaikki samanlaisia. Jotkut vaan haluavat sellaisen pyörän jota ei kovin monella muulla ole. Minun mielestäni nämä henkilöt ovat päässeet jo sille tasolle jolle me tavalliset pyöräilijät emme ehkä koskaan tule pääsemään. Ehkä siinä on myös jonkintasoinen taloudellinen näkökulma sillä kun omistaa tarpeeksi erikoisen ja haluttavan pyörän, sen arvo vaan nousee. Ja kai siitä harvinaisuudesta ja huomionkeräämisestä saa myös jonkinlaista mielihyvää - eikö vain?
Tuttavani muuten omistaa tuollaisen 70-luvun superpyörän ja olen havainnut ettei hänen tarvitse parkissa juuri motiivejaan selitellä. Kaikki eivät varmaankaan ymmärrä mutta ei heidän ehkä tarvitsekaan.
- BasaNaamari
Kyllä varmaan Mimotosta hyvän pyörän saa, mutta kyllä se pitää koeajaa ja katsastaa ennen ostoa!
En ymmärrä ihmisiä jotka ostavat kuvien perusteella...aina ne kuvissa hyviltä näyttävät.
Säälitti kerran kun yksi kaveri kauppas saksasta jonkun firman kautta ostamaansa Zephyriä... ei tarvinnut kuin kerran vilasta ja ottaa kylmätyypit...ja kyl kuvissa näytti siistiltä.- motoristus
Tietääkseni Mimoton pyörissä on toi viikon "katumisaika" eli edelliselle kirjoittajalle tiedoksi että pyörää ei tarvitse ostaa pelkän kuvan perusteella vaan voit palauttaa pyörän viikon "koeajon" jos peli ei miellytä. Tossa muuten linkki sille joka sitä "aarretta" kaipaili. On muuten sairaan siisti peli!!! Ketuttaa vaan kun toi oma budjetti ei riitä. http://www.mimoto.fi/html/popup.htm?../bikes/honda_x4_0101.jpg
- hienot pyörät
motoristus kirjoitti:
Tietääkseni Mimoton pyörissä on toi viikon "katumisaika" eli edelliselle kirjoittajalle tiedoksi että pyörää ei tarvitse ostaa pelkän kuvan perusteella vaan voit palauttaa pyörän viikon "koeajon" jos peli ei miellytä. Tossa muuten linkki sille joka sitä "aarretta" kaipaili. On muuten sairaan siisti peli!!! Ketuttaa vaan kun toi oma budjetti ei riitä. http://www.mimoto.fi/html/popup.htm?../bikes/honda_x4_0101.jpg
pitää pilata rakentamalla niistä alkuperäistä huonompia. Eikö tuo ole tarpeeksi harvinainen alkuperäisenä? Itselleni ei tulisi mieleenkään ostaa mitään rakenneltua sätöstä, muut voivat ostaa, mitä haluavat. Piloille rakennettu pyörä ei ole koskaan mikään "aarre".
- Ajattelen
hienot pyörät kirjoitti:
pitää pilata rakentamalla niistä alkuperäistä huonompia. Eikö tuo ole tarpeeksi harvinainen alkuperäisenä? Itselleni ei tulisi mieleenkään ostaa mitään rakenneltua sätöstä, muut voivat ostaa, mitä haluavat. Piloille rakennettu pyörä ei ole koskaan mikään "aarre".
X4:n omistajana juuri samoin kanssasi. Pyörä ei rakentamalla tässä tapauksessa parane, korkeintaan voi hieman modifioida äänenvaimentimien sisuskaluja, niiden ulkonäköä kuitenkaan muuttamatta. Äänet pysyvät vielä hyvin kurissa, sävy mataloituu vain. Mitään tehoputkivirityksiä ei kannata värkätä koska sillä on yleensä vain negatiivinen vaikutus pyörän ajoystävälliseen vääntökäyrään. Ulkonäöstä puhumattakaan. Sama muutosvastaisuus koskee myös pyörän vilkkuja, peilejä ja katteita.
Kyllä . Mulle Mika toi Baijerilaisen ja siistin sellaisen vielä ! Hinta oli härmän tasoon verrattuna ihan
jees ! Voin kyllä suositella , mutta kaiketi joka tarpeeseen löytyy useita tapoja saada halunsa ja mielite-
konsa tyydytettyä. Ja yhtä ainoaa oikeaa ostopaikkaa ei ole olemassa. Eli harkiten se hyvä diili syntyy !- Lazba77
Ostin muutaman vuoden ikäisen Deauvillen. Pyörä vastasi netissä ilmoitettua ja Mikan antamia lisätietoja (jotka hän tiedusteli myyjäliikkeestä Belgiasta), paremmin varusteltu kuin Suomessa myytävät ja hinta oli pienempi. Yhteydenpito Mimoton suunnasta oli jämptiä ja sovitun mukaista. Voin suositella liikettä ehdottomasti.
- kun firma oli uusi
Pyörät oli rivissä Ruokolahden Nesteen pihassa ja voi vittu minkälaista paskaa kaikki. Juuri sitä mp-liikkeiden pihanperiltä ja varastojen nurkista roudattua epäkuranttia paskaa, alle 500 kuutioisia suurin osa eli juuri sellaista mikä ei Euroopassa ollut minkään arvoista. Mietin jo tuolloin että mitähän tuostakin tällä tyylillä tulee mutta omistaja on ilmeisesti oppinut kun firma on vieläkin pystyssä. Samoihin aikoihin eli 2000-luvun alussa Eu-kaverini hommasi minulle lähes ajamattoman "aarteen" kun niistä on täälläkin puhuttu. Noihin Mimoton (ei tainnut olla vielä silloin Mimoto) pyöriin verrattuna se olikin tuolloin aivan uskomattoman hieno. En muista oliko sama Mika Gutzetin teknikko tai inssi kun aloitteli hommaa. Jotain tuollaista muistaakseni puhuttiin. Korjatkaa muut jos tiedätte.
- Mimoto
kun firma oli uusi kirjoitti:
Pyörät oli rivissä Ruokolahden Nesteen pihassa ja voi vittu minkälaista paskaa kaikki. Juuri sitä mp-liikkeiden pihanperiltä ja varastojen nurkista roudattua epäkuranttia paskaa, alle 500 kuutioisia suurin osa eli juuri sellaista mikä ei Euroopassa ollut minkään arvoista. Mietin jo tuolloin että mitähän tuostakin tällä tyylillä tulee mutta omistaja on ilmeisesti oppinut kun firma on vieläkin pystyssä. Samoihin aikoihin eli 2000-luvun alussa Eu-kaverini hommasi minulle lähes ajamattoman "aarteen" kun niistä on täälläkin puhuttu. Noihin Mimoton (ei tainnut olla vielä silloin Mimoto) pyöriin verrattuna se olikin tuolloin aivan uskomattoman hieno. En muista oliko sama Mika Gutzetin teknikko tai inssi kun aloitteli hommaa. Jotain tuollaista muistaakseni puhuttiin. Korjatkaa muut jos tiedätte.
Hauska viestiketju lukea.
Muutamia faktoja Mimotosta:
1. Mimotolla Iso myymälä Imatralla, jossa myydään ajovarusteita, tarvikkeita ja pyöriä
2. Emme osta takapihoilta jämiä, koska emme osta ollenkaan pyöriä, ellei ole valmista asiakasta, joten myymämme pyörät ovat juuri niitä, mitä asiakkaaat haluaa.
3. Myös liikkeessämme näytillä olevat pyörät ovat Belgialaisten liikkeiden pyöriä, jotka ostamme vasta kun ostaja on löytynyt.
4. Emme etsi pyöriä toiveiden mukaan, vaan myymme vain tunnettujen liikkeiden pyöriä varmistaaksemme, että pyörä on sitä mitä on kerrottu.
5. Tuolla viestiketjun alussa puhutaan ajasta jolloin tein hommaa sivutoimisena vuonna 2004.
6. Myymme vuosittain 200...300 pyörää ympäri Suomea.
7. Annamme aina 7 päivän kaupanperumisoikeuden, ilman velvollisuutta selvittää miksi.
8. Verkkokaupassa myymme myös tarvikekita ja varusteita.
9. Totta emme tuo "klassikoita" koska Belgialaisiin MP-liikkeisiin niitä harvoin tulee vaihdossa ja kuten aiemmin mainitsin emme osta tuntemattomilta.
10. Viime vuonna möimme yhden kappaleen Diversion 600 ja ei yhtään GSXF:ää (kts. viestiketjun alku)
11. Pyörävalikoima nähtävillä www.mimoto.fi
Terveisin Mika/ Mimoto
PS. En harrasta keskustelupalstoja, joten en jatka keskustelua tässä foorumissa, soittele tai mailaile jos olet kiinnostunut pyörän hankinnasta. - vaihto.,.
Mimoto kirjoitti:
Hauska viestiketju lukea.
Muutamia faktoja Mimotosta:
1. Mimotolla Iso myymälä Imatralla, jossa myydään ajovarusteita, tarvikkeita ja pyöriä
2. Emme osta takapihoilta jämiä, koska emme osta ollenkaan pyöriä, ellei ole valmista asiakasta, joten myymämme pyörät ovat juuri niitä, mitä asiakkaaat haluaa.
3. Myös liikkeessämme näytillä olevat pyörät ovat Belgialaisten liikkeiden pyöriä, jotka ostamme vasta kun ostaja on löytynyt.
4. Emme etsi pyöriä toiveiden mukaan, vaan myymme vain tunnettujen liikkeiden pyöriä varmistaaksemme, että pyörä on sitä mitä on kerrottu.
5. Tuolla viestiketjun alussa puhutaan ajasta jolloin tein hommaa sivutoimisena vuonna 2004.
6. Myymme vuosittain 200...300 pyörää ympäri Suomea.
7. Annamme aina 7 päivän kaupanperumisoikeuden, ilman velvollisuutta selvittää miksi.
8. Verkkokaupassa myymme myös tarvikekita ja varusteita.
9. Totta emme tuo "klassikoita" koska Belgialaisiin MP-liikkeisiin niitä harvoin tulee vaihdossa ja kuten aiemmin mainitsin emme osta tuntemattomilta.
10. Viime vuonna möimme yhden kappaleen Diversion 600 ja ei yhtään GSXF:ää (kts. viestiketjun alku)
11. Pyörävalikoima nähtävillä www.mimoto.fi
Terveisin Mika/ Mimoto
PS. En harrasta keskustelupalstoja, joten en jatka keskustelua tässä foorumissa, soittele tai mailaile jos olet kiinnostunut pyörän hankinnasta.Entäpä vaihtopyörä,kelpaako vai joutuuko ekaks hävittää puolilmaiseksi johonkin jotta saapi pyörän vaihdettua?
- Piitkämiinus
Myyjällä asennevamma !
- Sande999
Asiakaspalvelu on hanurista kun soittanut ja kysyny jostain tuotteesta. Sen lisäksi tehnyt tuotekyselyn heidän kotisivujen kautta niin en koskaan ole saanut vastausta. Ostan muualta ja maksan mielummin enemmän kun saa palvelua!
- PettynytV-08
Jep. En suosittele.
- Vermeitä
PettynytV-08 kirjoitti:
Jep. En suosittele.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Mara
Ostin Suzuki Maran noin 10 vuotta sitten. Kaikki meni ostotilanteessa ja pyörän papereiden kanssa erittäin hyvin. Pyörässä ei ole ollut mitään vikaa koko aikana ja sillä on ajettu keskimäärin 4500 km/vuosi. Suosittelisin liikettä kenelle tahansa, jos siellä edelleenkin olisi pyöriä tarjolla vanhaan malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289