Huddig 960

markku_s

Onko kellään kokemusta kyseiseta koneesta? Onko mitään tyyppivikoja? onko kuinka kestävä? onko kuinka voimakas kone?

27

7962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kysymys

      jos ei keksi muuta kysyä niin älä ala harrastaa
      -Ruottalainen kone
      -viat saman tyypisiä kuin länkkärissä
      -voimat ok saa lisää kun säätelee

    • jussi.s

      Todella heikko jos puomissa taitto. Tapit meltoa rautaa kuluu nopeaa, moottori alitehoinen koneen painoon nähden. nostoteho pikkasen päälle 2000kg

      Lelu mikä lelu Ei mitään yhteläisyyttä lännen koneisiin.

      • paljon sähköä

        ja letkua yhdistettynä keveyteen ja voimien maksinointiin.Lisäksi kun runkoa keskeltä taivutellaan ja täristetään runkoa,liikutaan kylmässä pohjolassa ja sisällä pyörii polttavan kuumaa hytrauliöljyä niin voi vaan uskoa että kun 10000h taulussa niin vaikeita korjauksia ahtaissa tiloissa on tiedossa.Osta jcb ja hyvät radiokuulokkeet sekä vaihda 4vuoden välein uuteen.Jäykkä runko on kestävyyden a ja iso O.


      • kyll
        paljon sähköä kirjoitti:

        ja letkua yhdistettynä keveyteen ja voimien maksinointiin.Lisäksi kun runkoa keskeltä taivutellaan ja täristetään runkoa,liikutaan kylmässä pohjolassa ja sisällä pyörii polttavan kuumaa hytrauliöljyä niin voi vaan uskoa että kun 10000h taulussa niin vaikeita korjauksia ahtaissa tiloissa on tiedossa.Osta jcb ja hyvät radiokuulokkeet sekä vaihda 4vuoden välein uuteen.Jäykkä runko on kestävyyden a ja iso O.

        ihan paras selvitys...ha,hahaha,hahahahahaaaaaaa


      • poikosille
        paljon sähköä kirjoitti:

        ja letkua yhdistettynä keveyteen ja voimien maksinointiin.Lisäksi kun runkoa keskeltä taivutellaan ja täristetään runkoa,liikutaan kylmässä pohjolassa ja sisällä pyörii polttavan kuumaa hytrauliöljyä niin voi vaan uskoa että kun 10000h taulussa niin vaikeita korjauksia ahtaissa tiloissa on tiedossa.Osta jcb ja hyvät radiokuulokkeet sekä vaihda 4vuoden välein uuteen.Jäykkä runko on kestävyyden a ja iso O.

        nyhjää vaan sen paskas kans 35 egen palkalla. Tuommosest yhdistelmästä ei ole oikeisiin töihin, paska mikä paska.


      • nääs...
        poikosille kirjoitti:

        nyhjää vaan sen paskas kans 35 egen palkalla. Tuommosest yhdistelmästä ei ole oikeisiin töihin, paska mikä paska.

        Jcb:n tiedändän kokemuksesta... ja sitte muut lelut. No pojat leikkii leluillu hiekkalaatikolla, mutta kun töitä tarttee tehdä niin sitte puhutaan Huddigista tai Länkkäristä! Länkkärin 740 oli jo kova kone urakointiin joka pesi mennen tullen jcb: ja muut lelut.


      • lelu??
        nääs... kirjoitti:

        Jcb:n tiedändän kokemuksesta... ja sitte muut lelut. No pojat leikkii leluillu hiekkalaatikolla, mutta kun töitä tarttee tehdä niin sitte puhutaan Huddigista tai Länkkäristä! Länkkärin 740 oli jo kova kone urakointiin joka pesi mennen tullen jcb: ja muut lelut.

        Voisitko antaa perusteita?Tiedän monia jcb:llä rakennuksilla ja kadunrakennustöissä urakoivia ja en ole kuullut suuremmista remonteista.Länkkäreitä olen nähnyt vaihtoriveissä öljylammikon ja ja maastohitsuksen jäljiltä.Erkonomiassa tiedän jcb: häviävän länkkärille siksi ehdotin luulokkeitakin :)Esim tienpäällä jcb kulkee varmasti saman siirtonopeuden ku muutkin.Tuntihintaan ei ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla merkki vaikuta jos on vaan mies joka tietää miten työt tehdään.Hinnat 45-50e/h jatkuvissa hommissa.Pikkutyöt tietty yli.Etukauhan olen nähnyt menevän murskekasasta läpi kahdella työnnöllä kun murkeita ottaa astaan ja sen pitäis riittää.Taka kauha kaivaa sulaa maata sen mitä kauhaan sopii.Routaiseenmaahan tuskin läkkärikään ilman rammeria uppoaa,kun ei 17tonninen ympäripyöriväkään mee. Niin että perustele nelelujuttus.


      • kokeileen
        lelu?? kirjoitti:

        Voisitko antaa perusteita?Tiedän monia jcb:llä rakennuksilla ja kadunrakennustöissä urakoivia ja en ole kuullut suuremmista remonteista.Länkkäreitä olen nähnyt vaihtoriveissä öljylammikon ja ja maastohitsuksen jäljiltä.Erkonomiassa tiedän jcb: häviävän länkkärille siksi ehdotin luulokkeitakin :)Esim tienpäällä jcb kulkee varmasti saman siirtonopeuden ku muutkin.Tuntihintaan ei ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla merkki vaikuta jos on vaan mies joka tietää miten työt tehdään.Hinnat 45-50e/h jatkuvissa hommissa.Pikkutyöt tietty yli.Etukauhan olen nähnyt menevän murskekasasta läpi kahdella työnnöllä kun murkeita ottaa astaan ja sen pitäis riittää.Taka kauha kaivaa sulaa maata sen mitä kauhaan sopii.Routaiseenmaahan tuskin läkkärikään ilman rammeria uppoaa,kun ei 17tonninen ympäripyöriväkään mee. Niin että perustele nelelujuttus.

        uusinta 8800 länkäriä .On meinaan kone


      • jarkko
        lelu?? kirjoitti:

        Voisitko antaa perusteita?Tiedän monia jcb:llä rakennuksilla ja kadunrakennustöissä urakoivia ja en ole kuullut suuremmista remonteista.Länkkäreitä olen nähnyt vaihtoriveissä öljylammikon ja ja maastohitsuksen jäljiltä.Erkonomiassa tiedän jcb: häviävän länkkärille siksi ehdotin luulokkeitakin :)Esim tienpäällä jcb kulkee varmasti saman siirtonopeuden ku muutkin.Tuntihintaan ei ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla merkki vaikuta jos on vaan mies joka tietää miten työt tehdään.Hinnat 45-50e/h jatkuvissa hommissa.Pikkutyöt tietty yli.Etukauhan olen nähnyt menevän murskekasasta läpi kahdella työnnöllä kun murkeita ottaa astaan ja sen pitäis riittää.Taka kauha kaivaa sulaa maata sen mitä kauhaan sopii.Routaiseenmaahan tuskin läkkärikään ilman rammeria uppoaa,kun ei 17tonninen ympäripyöriväkään mee. Niin että perustele nelelujuttus.

        On se Länkkäri vaan kone tuollaisen rimpulan rinnalla. JCB:llä on ihan turha yrittää pysyä maantiellä Länkkärin perässä, uudet länkkärit ei mäkiä huomaa ja kulkee lähes 50kmh tienpäällä.
        Missä kohtaa jcb:ssä on ergonomiaa????


      • hymas
        poikosille kirjoitti:

        nyhjää vaan sen paskas kans 35 egen palkalla. Tuommosest yhdistelmästä ei ole oikeisiin töihin, paska mikä paska.

        -kallis ruotsalainen laatutuote -hakkaa kotimaisen mennen tullen -runkopalkkeihin integroitu säiliöt, polttoaine ja hydrauliöljy (joten ei kannata ostaa huonosti pidettyä) -hydrauliikka hyvin sama kuin hymaksessa joka minulla ja on todella varmatoiminen ja ihan ok käyttää -huddingissa asiallisen oloinen runkolukko -sivulle kääntyvä ohjaamo! (kuin metsäkoneissa), jonka alla letkut hyvässä järjestyksessä. -hytti mielestäni tarpeettoman suuri josta haittaa ahtaissa paikoissa -hydraulivetoinen voimansiirto, eli tiellä aika hidas mutta mukava käsitellä kaipa huddig oikeinkin hyvä kone mutta tietenki hyvin pitää olla pidetty, niinkuin joka koneen


      • huddigmies

        jussipa ei näytä tietävän huddigeista mitään ku tommosia haastelee. Huddigia ei voi edes verrata lännenkoneen romuihin. Kertoohan sen jo hintakin


      • 1160
        kokeileen kirjoitti:

        uusinta 8800 länkäriä .On meinaan kone

        länkkäri on meinaan lelu. Teijjän pitäs pojat joskus päästä kokeilemaan Huddig 1160d nii loppus ne länkkärin kannatukset


    • markku_s

      onko tuo tehty jonkun länkkärin pohjalta?

      • 2004

        länkkärin romut on tehty huddigin pohjalta. suomalaiset koneenvalmistajat ei ossaa tehä muutaku kopioida toisten tekemiä koneita. Kallis mutta hyvä kone. suosittelen kokemuksen perusteella


      • jeremias kullervo
        2004 kirjoitti:

        länkkärin romut on tehty huddigin pohjalta. suomalaiset koneenvalmistajat ei ossaa tehä muutaku kopioida toisten tekemiä koneita. Kallis mutta hyvä kone. suosittelen kokemuksen perusteella

        Eipä ole Länkkärit tehty Huddigin pohjalta. Taitaa olla toisin päin...ruottalaiset koittavat hädissään kopioida länkkäriä, kun se on vienyt useamman viimevuoden aikana markkinoita Ruotsista.
        Viime kesänäkin uusi Lännen 8800G meni suoraan ruotsalaisen asiakkaan kautta Huddigille "tutkimuksiin"

        Huddig on hyvä kone, mutta syö polttoainetta pirusti enemmän kuin Länkkäri ja lisäksi on hitaampi siirtoajossa.


      • huddig rules
        jeremias kullervo kirjoitti:

        Eipä ole Länkkärit tehty Huddigin pohjalta. Taitaa olla toisin päin...ruottalaiset koittavat hädissään kopioida länkkäriä, kun se on vienyt useamman viimevuoden aikana markkinoita Ruotsista.
        Viime kesänäkin uusi Lännen 8800G meni suoraan ruotsalaisen asiakkaan kautta Huddigille "tutkimuksiin"

        Huddig on hyvä kone, mutta syö polttoainetta pirusti enemmän kuin Länkkäri ja lisäksi on hitaampi siirtoajossa.

        länkkäri ei oo tehty kuin verkon painoks..... kyllä kun kerran huddigilla ajaa niin sen jälkeen rupee länkkärillä ajamaan on samanlainen tunne ku ois muna perseessä..... niitä ei voi eis verrata tiiän kokemuksesta ollu neljä länkkäriä eikä tuu yhtään enää paska kone mikä paska......... HUDDIG RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • JSDHI2§UR89UIJ4FLD
        huddig rules kirjoitti:

        länkkäri ei oo tehty kuin verkon painoks..... kyllä kun kerran huddigilla ajaa niin sen jälkeen rupee länkkärillä ajamaan on samanlainen tunne ku ois muna perseessä..... niitä ei voi eis verrata tiiän kokemuksesta ollu neljä länkkäriä eikä tuu yhtään enää paska kone mikä paska......... HUDDIG RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Minä en tiedä kokemuksesta miltä tuntuu muna perseessä mutta sinäpä tunnut tietävän


      • kepa__
        huddig rules kirjoitti:

        länkkäri ei oo tehty kuin verkon painoks..... kyllä kun kerran huddigilla ajaa niin sen jälkeen rupee länkkärillä ajamaan on samanlainen tunne ku ois muna perseessä..... niitä ei voi eis verrata tiiän kokemuksesta ollu neljä länkkäriä eikä tuu yhtään enää paska kone mikä paska......... HUDDIG RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Huddig syö polttoainetta puolta enmmän kuin Länkkäri ja on silti tehottomampi ja hitaampi maantiellä.

        Kun Länneltä tuli 8000 sarjan koneet, vei Länkkäri Ruotsissa Huddigilta useita asiakkaita :)


      • scdas
        kepa__ kirjoitti:

        Huddig syö polttoainetta puolta enmmän kuin Länkkäri ja on silti tehottomampi ja hitaampi maantiellä.

        Kun Länneltä tuli 8000 sarjan koneet, vei Länkkäri Ruotsissa Huddigilta useita asiakkaita :)

        länkkärit on semmosia et aina laske ne mäkipekat alas jos jottain yrität kaivaa...


      • jykliyoluygllu
        JSDHI2§UR89UIJ4FLD kirjoitti:

        Minä en tiedä kokemuksesta miltä tuntuu muna perseessä mutta sinäpä tunnut tietävän

        eiköhän kaikki huddig kuskit tiiä!!


      • huddig 960
        2004 kirjoitti:

        länkkärin romut on tehty huddigin pohjalta. suomalaiset koneenvalmistajat ei ossaa tehä muutaku kopioida toisten tekemiä koneita. Kallis mutta hyvä kone. suosittelen kokemuksen perusteella

        se on kuule toiste päin huddig on matkinu länkäriltä kaukoohjauksen ja pylväspitimen/korin mutta huddig mun mielestä ihan eri kone ku joku huddig on mun mielestä silt huddig ihan ok ja länkkäri kylne JCb yms. muut peseee


    • siitässaitte

      Länkkärit on hyviä. Olen lukenut monia. Tex Willer on hyyyyvä. niin ja aku ankka on myös hyvä!

    • nokkamies

      ostakaa traktoriukot pyöräalustainen kaivinkone ja lopettakaa tuo naurettava pelleily noiden traktori"kaivureiden" kanssa.Ihan hyviä koneita omiin hommiin mutta ei ne työmaille kuulu jos jotain pitäisi saada tehtyäkin.

    • huddig 960 C6

      mitkä kauhat käy huddig 960 tai mikä kiinike eteen ja taakse
      VASTATKAAA !!!!!!!!

    • koneyrittäjä nro1

      Onko tuo muuten totta, että Huddig vie enemmän löpöä kuin Lännen? Mietin tässä vain tulevia konehankintoja ja ostoaikeissa olisi joko Lännen tai Huddig, sillä valmistun noin kolmen vuoden kuluttua maanrakennuskoneenkuljettajaksi.
      Pari hyvää asiaa Huddigista tiedän vain, että ohjaamo näyttää hyvin viihtyisältä ja cumminsin moottori, koska cumminsit olivat jo vähän vanhemmissa caseissa todella kestäviä. Olen itse vielä tässä paremmuusjärjestykseen laittamisessa puolueeton sillä käyttökokemusta ei ole ollut... vielä.

      Olen siis tulevaisuudessa ostamassa täysin tuliterää konetta.

    • Anonyymi

      Kyllä Huddig voittaa Länkkärin. Huddigissa mukavat ja hyvät sisätilat verrattuna länkkäriin jossa on hirveä ohjaamo. Sitten Huddigissa on Cumminssin kuutosen kone ja länkkärissä nelosen kone.

    • Anonyymi

      Huddig on paljon laadukkaammista osista tehty kuin Länkkäri. Parkerin ohjausjärjestelmä ja hydrauli komponentit. Toimintavarmuus on eri luokkaa kuin kotimaisessa. Hinta on kalliimpi, mutta saa myös laatua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En löydä sinua

      En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

      Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

      ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

      IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

      Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

      Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

      Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe