Hei! Onko kukaan lähdössä Tunisiaan, Sousseen 13.6??:p
tunisiaan
9
1056
Vastaukset
- pekkatoepohaenta
Ei ole yhtikäs kukaan muu lähdössä. Olet siellä aivan ypöyksin.
- soussagirl
IHANAA!!
- mun miehestä
soussagirl kirjoitti:
IHANAA!!
Koko loman ajan,se on mun...
- soussagirl
mun miehestä kirjoitti:
Koko loman ajan,se on mun...
Mulla on ihan oma mies :DD
- aurinkoon...
soussagirl kirjoitti:
IHANAA!!
Itse menemme kuukautta ennemmin..
- tullaan
mutta muutamaa päivää myöhemmin..mä ja lapset.
- ajtellut
olen kanssa suunnitellut lähteväni noihin aikoihin lapsen kanssa kahden.ja seura kyllä kelpaisi vaikka olenkin aiemmin ollut soussessa et paikka hallussa mut ainahan on mukavaa tietää jos vastaavia reissaajia sielä ni vois vaikka treffailla.ootko ajtellut mitä hotellia?
- tane
ajtellut kirjoitti:
olen kanssa suunnitellut lähteväni noihin aikoihin lapsen kanssa kahden.ja seura kyllä kelpaisi vaikka olenkin aiemmin ollut soussessa et paikka hallussa mut ainahan on mukavaa tietää jos vastaavia reissaajia sielä ni vois vaikka treffailla.ootko ajtellut mitä hotellia?
mä oon lähös vast heinäkuun ekal tai tokal viikol äkkilähöl :) olin joku 3kk sit siel..oli kyl kivaa...nyt paras kaveri haluu mut oppaaks sinne..=)
- Matkaaja (mies24v)
ajtellut kirjoitti:
Myös samoihin aikoihin lähdössä ja seura kyllä kelpaisi et ei muuta kuin treffaamaan vain..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1704460
- 273219
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1382721- 252338
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.602204Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää191928Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311730Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s391705Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.671338Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?341181