Mix jotkut teistä miespuolisista uroksista on niin helvetin kusipäisiä?
Miksi te lyötte naisia?
Miksi raiskaatte?
KERTOKAA, KIITOS.
Jätkät!!!
14
610
Vastaukset
- tytteli
enpä usko et syy aina (en tarkota nyt sua) on kokonaan miehissä... Kyl me kauniinpi sukupuolikin osataan olla ärsyttävää sakkia... wai?
- metsänpeikko
kyllä mä nyt sen verran naisia kunnioitan, etten ikinä pystyisi edes ajattelemaan tollasta.
mutta jotkut ihmiset on jäänyt henkisesti alemmalle tasolle. - metsän menninkäinen
Psykologia on aina ollut vahva puoleni, ammattilaiset vain ei ole saama mieltä :D
Vihdoinkin saan tilaisuuden näyttää kykyjäni...
Mix jotkut teistä mies puolisista on niin kusipäisiä?
* Huono itsetunto, erilaiset pettymykset, masennus, paineen alla oleminen, tms. Voidaan "purkaa" huomaamattaankin tunteella olla jotakin vahvempi, saadaan mitä halutaan. Tahdotaan todistaa itselleen jotakin.
Josku se saattaa nuoremmalla iällä lähteä myös siitä, että tahdotaan todistaa muille että ollaan "kovia" ja että hyväksyttäisiin "laumaan", tällöin käytetään väkivaltaa. Sitten muutaman vuoden päästä huomataankin että väkivaltaa tulee käytettyä pienemmissäkin tilanteissa ja siitä on tullut tavallaan pakko mielle. Tapa, rutiini. Myös alemmuuden tunne aiheuttaa väkivaltaa.
Kaikki periaatteessa mielestäni juontavat juurensa äskeiseen.
Mies on joko niin ruma, tms. muuten itseensä tyytymätön että kuvittelee, ettei saa naista tunteilla. Tällöin mielestäni raiskataan. Ehkä se saattaa olla myös myös hetken mielijohde "pakko saada" (vrt. pakko saada tuo paita keinolla millä hyvänsä, pakko saada nyt nikotiinia/alkoholia. Joihinkin asioihin tulee henkinen riippuvuus).
Kusipäisyys taas sitten johtuu erilaisita luonteen piirteistä. Se, joka on kusipää toisen mielestäni saattaa olla toisenmielestä just "cool". Nimike kusipäisyys voi johtua myös väärinkäsityksistä.- *Frost*
cool..
- Jello Biafra
Pitää muistaa että monet naisetkin on kusipäitä.Mutta mä en hyväksy naisen lyömistä tai muuta väkivaltaa.Ainakaan syyttä.Siis jos nainen käy mun kimppuun väkivaltasesti,niin sillon mä hyväksyn yhden niin sanotun irrotuslyönnin.Mutta siihen sen on jäätävä.Koska useimmat naiset on paljon heikompia,siihen se yleensä jääkin.Se lamauttaa.Ikäväkseni olen kerran joutunut tälläisen irrotuksen tekemään.Koitin sitä välttää kuitenkin viimeiseen asti.Mielestäni miehenkään ei tarvitse alistua lyötäväksi vaan itseänsä saa puolustaa.Ja sehän tarkoittaa sitä että saa tilanteen loppumaan.
Itse käytän kusipäiden kohdalla henkistä väkivaltaa.Jos joku on mulle ilkeä ja paha,pyrin murskaamaan sen itsetunnon.Täysin.Mutta en koskaan ilman syytä.Koska siinä asiassa on naiset ja miehet tasaväkisiä.Siihen pystyy nainen vastaamaan samalla mitalla jos vaan nokkeluutta riittää. - O 405 N
Tässä minun ehdotukseni: kusipäisyys johtuu armeijasta. Kun miesten itsetuntoa alistetaan väkisin vuosi eikä kusipäille alikessuillekaan voi kostaa, niin sitten patoutunut viha ja turhautuminen kostetaan heikommille, eli vaimoille, tyttöystäville, lapsille jne. Perheväkivaltahan on Suomessa huomattavan paha ongelma verrattuna useimpiin muihin Euroopan maihin, eikä muissa Euroopan maissa enää ole miehille pakollista asevelvollisuutta. Armeijassa sen heikompien alistamisen ja pahoinpitelemisen taidon sisäistää väkisinkin. Vai oletteko koskaan joutuneet sivarin hakkaamaksi? Naiset, nouskaa vastustamaan miesten pakollista asevelvollisuutta niin teitä pahoinpidellään tulevaisuudessa vähemmän!!!
- Fallos
O 405 N kirjoitti:
Tässä minun ehdotukseni: kusipäisyys johtuu armeijasta. Kun miesten itsetuntoa alistetaan väkisin vuosi eikä kusipäille alikessuillekaan voi kostaa, niin sitten patoutunut viha ja turhautuminen kostetaan heikommille, eli vaimoille, tyttöystäville, lapsille jne. Perheväkivaltahan on Suomessa huomattavan paha ongelma verrattuna useimpiin muihin Euroopan maihin, eikä muissa Euroopan maissa enää ole miehille pakollista asevelvollisuutta. Armeijassa sen heikompien alistamisen ja pahoinpitelemisen taidon sisäistää väkisinkin. Vai oletteko koskaan joutuneet sivarin hakkaamaksi? Naiset, nouskaa vastustamaan miesten pakollista asevelvollisuutta niin teitä pahoinpidellään tulevaisuudessa vähemmän!!!
Sulla ei näköjään oo hajuukaan armeijasta.Sehän on leikkikoulu.Jos joku ottaa tosissaan ne alikkejen tai muitten huudot ja pompotukset ni sillä on iso ongelma ja todella heikko itsetunto.Mä itse pidin lähinnä huvittavana sitä touhuu,ja pyrin aina asiallisesti vittuilemaan takas.Jos joku on sua joskus lyöny ja armeijaa siitä syyttää ni hyvin on kusettanu.Eihän se missään nimessä sen lyöjän vika oo,vaan armeijan.Voi luoja.
Musta tuntuu että raiskaukset ja murhat johtuu päiväkodin pakollisista päiväunista.Niin mä luulen joo.
Ihmiset taistelkaa lastenne pakollisia päiväunia vastaan! - metsän menninkäinen
Jello Biafra kirjoitti:
Pitää muistaa että monet naisetkin on kusipäitä.Mutta mä en hyväksy naisen lyömistä tai muuta väkivaltaa.Ainakaan syyttä.Siis jos nainen käy mun kimppuun väkivaltasesti,niin sillon mä hyväksyn yhden niin sanotun irrotuslyönnin.Mutta siihen sen on jäätävä.Koska useimmat naiset on paljon heikompia,siihen se yleensä jääkin.Se lamauttaa.Ikäväkseni olen kerran joutunut tälläisen irrotuksen tekemään.Koitin sitä välttää kuitenkin viimeiseen asti.Mielestäni miehenkään ei tarvitse alistua lyötäväksi vaan itseänsä saa puolustaa.Ja sehän tarkoittaa sitä että saa tilanteen loppumaan.
Itse käytän kusipäiden kohdalla henkistä väkivaltaa.Jos joku on mulle ilkeä ja paha,pyrin murskaamaan sen itsetunnon.Täysin.Mutta en koskaan ilman syytä.Koska siinä asiassa on naiset ja miehet tasaväkisiä.Siihen pystyy nainen vastaamaan samalla mitalla jos vaan nokkeluutta riittää.En nyt puhunutkaan mitään meikäläisistä. Totta kai mekin osaamme kusipäitä ja väkivaltaisia paskoja olla siinä missä miehetkin.
Ja olikos se amerkiassa jokunen vuosi sitten kun joku nainen oli raiskannut miehen..En kyllä muista tarkkaan mutta mutta niin minulle väitettiin kun yritin alistaa yhtä miestä ;) - *å*
tuli mieleen tosta miehen raiskauksesta historian opettajani kommentin: "miestä ei voi koskaan raiskata se haluaa aina..."
No ehkäpä tuo ei pidä paikkaansa :) - Mä
O 405 N kirjoitti:
Tuskinpa armeijan syytä on se, että jotkut miehet ovat sellaisia kuin ovat..
mun mielestä pääs täytyy viirata aika lailla, jos raiskaa naisen.
Lyöminen on sitten eri asia.
Tottakai mies saa puollustautua jos muija alkaa hakata, eikai sellaista kukaan kestä.
Muttamutta, eri asia onkin sitten se, jos mies lyö ilman syytä/aloittaa koko jutun.
Se on mielestäni väärin..
- Zetor
Ekaksi älä rupea yleistämään. Tokaks
jotkut miehet ja naisetkin osaavat purkaa aggressioitaan vain väkivallaalla. - kake
he he he he *nauraa muristen, niinkuin joku B luokan kauhuleffan piru*. Yksinkertainen vastaus; koska se on niin KIVAAAAA lyödä ja tuntea kuinka nyrkki uppoaa pehmeään naiselliseen lihaan ja nähdä kuinka läski tummuu...taikka hampaan kilahtavat kurkkuun "bing"..näinhän se on että tyttöjen/naisten paikka on nyrkin ja toiletin välissä.
No heko heko...=)) vitsillä ihan pistin, jos vaikka joku naurahtais...kun ei lifenä saa riittävästi huomiota.- ShOwTiMe
No yleensä tällaiset ihmiset jotka pahoinpitelee naisia tai muuta niin ovat jollain tavaoin sairaita tai sitten mieleltään köyhiä. Se on ennenkin nähty. Sillä tavoinhan ne yrittää kohottaa itsetuntoaan tai sitten ne eivät vaan älyä mitä ne tekee.
- isto
kantsii kokeilla myös miehiin
pistä munista kiinni
kattolamppuun
ja vetele ruoskalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747