C Vectran 04:

vilkku viiksi!!!

Ei pysy vasen vilkku päällä, kuin pitämällä katkaisijaa käsin alhaalla. Mikä mahtaa vaivata? Muutenkin tämä Opelin "nerokas" viiksi systeemi on syvältä.

9

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdettuon

      Itselläni oli sama ongelma 06 astrassa, takuuseen meni onneksi silloin. Siinä piti vaihtaa joku osa, olisiko koko vilkkuyksikkö tms. Ei kuulostanut halvalle osalle jos joutuu itse maksamaan. Avaimet piti ohjelmoida ainakin vaihdon jälkeen uudelleen.

    • oisko

      niin että et osaa käyttää. Se on helvetin hyvä toi nerokas viiksi systeemi se täytyy vaan opetella käyttään. Sää oot noita uudistuksen vastustajia kaavoihin kangistuneita kaikki vaan pitäs olla vanhalla systeemillä.

    • lokoloko

      Mitähän tarkoitit sillä, ettei vilkku pysy päällä?
      Viiksethän on tuossa autossa tehty siten että en palautuvat aina keskiasentoon.
      Vilkkuviiksessä on kaksi toimintoa. Kun siirrät viikseä vain puoliväliin, kytkeytyy päälle nk. ohitusvilkku = vilkahtaa haluttuun suuntaan kolme kertaa. Kun jatkat loppuun asti kytkeytyy normaali vilkku, joka palautuu normaalisti rattia kääntämällä.
      Jos sitten kytket nk. normaalivilkun päälle
      mutta käännät niin vähän ettei ratti sitä palauta,
      sinun tulee näpätä viikseen kevyesti samaan suuntaan kun vilkutat ja se poistaa vilkun päältä.
      Jos yrität palauttaa sen kuten autoissa yleeensä vilkku kääntyy vain toiseen suuntaan.
      olet kaiketi huomannut myös sen, että lasinpyyhkijöiden katkasia toimii samoin. Yksi naksu = tihku , kaksi naksua = hadas nopeus , kolme naksua = nopea nopeus. kun otat pyyhkiöitä pois päältä täytyy katkasiaa mapata vastakkaiseen suuntaa yhtä monta kertaa kuin on napannut päälle laitettaessa.
      muistan kun C-vectra tuli markkinoille, joka testissä jaksettiin moittia tuota uuden mallista viikseä vaikeaksi käyttää. Muistan ihmetelleeni sitä, mitä vaikeaa siinä voi oikein olla. kun sitten hommasin C:n itselleni tutustuin
      kyseiseen aparaattiin ja opettelin sen uudenlaisen käyttölogiikan, eikä itselläni ole ollut mitään ongelmaa kyseisen laitteen kanssa.
      Jopa vaimoni , joka ei ole mikään tekniikan ihmelapsi, oppi käytön muistaakseni jo toisella ajokerralla.
      Totta lienee se vanha viisaus joka sanoo , että suurinta vastustusta koetaan aina siellä missä täytyy opetella jotakin uutta.
      Voin hyvin kuvitella että saman kaltaista keskustelua käytiin silloin kun vilkku viikseä oltiin siirtämässä koelaudasta rattitangon varteen, jotkut pitivät sitäkin haihatteluna, olihan se kauan ollut koelaudassa, miksi sitä nyt siitä mihinkään muuttamaan.
      Joskun hyvät keksinnöt tulevat vain liian aikaisin , eikä ihmiset ole valmiita niitä vastaanottamaan. Hyvä esimerkki tästä on ID-sitikka, jossa ole jo 40-luvun lopulla vakiovarusteena ratin mukaan kääntyvät jaovalot,
      sama varuste jonka nykyään saa useimpiin autoihin rahalla lisävarusteena

      • vaihdettuon

        En ole aloittaja vaan ainot asiallisesti vastannut. Ihmetyttää kun aloittaja kysyi järkevän kysymyksen ja vastauksiksi tulee vittuilua. Itselläni oli todellakin täysin sama vika astrassa ja takuuseen korjattiin. Siinä oli vilkkuyksikkö tms sökönä.

        Siitä olen tosin aloittajan kanssa erimieltä, mielestäni viiksisysteemi on hyvä!


      • kirjoitettua tekstiä???

        Ostin auton uutena ja vilkkukatkaisia pelannut tähän asti juuri kuvaisemallasi tavalla. SIIS VILKKU EI PYSY PÄÄLLÄ ELLEN PIDÄ KÄDELLÄ KATKAISIAA ALHAALLA. PAINAN KUINKA KOVIN TAHTOJAAN, NIIN VILKKUU AINOASTAAN TUON KOLMEKERTAA. Tai sitten muutaman vuoden käytön jälkeen en enään osaakkaan käyttää tuota nerokasta laitetta.


      • kokkujoi
        kirjoitettua tekstiä??? kirjoitti:

        Ostin auton uutena ja vilkkukatkaisia pelannut tähän asti juuri kuvaisemallasi tavalla. SIIS VILKKU EI PYSY PÄÄLLÄ ELLEN PIDÄ KÄDELLÄ KATKAISIAA ALHAALLA. PAINAN KUINKA KOVIN TAHTOJAAN, NIIN VILKKUU AINOASTAAN TUON KOLMEKERTAA. Tai sitten muutaman vuoden käytön jälkeen en enään osaakkaan käyttää tuota nerokasta laitetta.

        nimen omaan sitä juuri halusin varmistaa sinulta , että onko kyseessä laitevika. En oikein tuosta lyhyehköstä kirjotuksesta päässyt siitä selvyyteen.
        Tuo vilkkuhan on sellainen että jos ei sitä opettele käyttämään saattaa ongelmia kyllä tulla.
        Tämä kirjoitus kyllä selventää asiaa, vika on siis laitteessa - sehän on aina yksi mahdollisuus.
        On ikävää jos koit kirjoituksen vittuiluna, se ei suinkaan ollut sellaiseksi tarkoitettu.
        toisaalta olis kiva tietää missä kulkee vittuilun raja?, minkä jälkeen jokin sanottu on vittuilua noin yleispätevästi ?

        Vittuilusta on hyvä muistaa, että se on reaktio joka tapahtuu kuulian korvien välissä, elikkä on syvästi henkilökohtainen asia, enkä minä ainakaan kovin mielelläni halua lähteä opmia asioitani huutelemaan pitkin kyliä. En nimittäin olesi lainkaan varma siitä, onko kukaan kiinnostunut siitä että minua jokin vituttaa!


      • Minun oli
        kokkujoi kirjoitti:

        nimen omaan sitä juuri halusin varmistaa sinulta , että onko kyseessä laitevika. En oikein tuosta lyhyehköstä kirjotuksesta päässyt siitä selvyyteen.
        Tuo vilkkuhan on sellainen että jos ei sitä opettele käyttämään saattaa ongelmia kyllä tulla.
        Tämä kirjoitus kyllä selventää asiaa, vika on siis laitteessa - sehän on aina yksi mahdollisuus.
        On ikävää jos koit kirjoituksen vittuiluna, se ei suinkaan ollut sellaiseksi tarkoitettu.
        toisaalta olis kiva tietää missä kulkee vittuilun raja?, minkä jälkeen jokin sanottu on vittuilua noin yleispätevästi ?

        Vittuilusta on hyvä muistaa, että se on reaktio joka tapahtuu kuulian korvien välissä, elikkä on syvästi henkilökohtainen asia, enkä minä ainakaan kovin mielelläni halua lähteä opmia asioitani huutelemaan pitkin kyliä. En nimittäin olesi lainkaan varma siitä, onko kukaan kiinnostunut siitä että minua jokin vituttaa!

        vain tarkoitus kertoa sinulle paskahousulle, että vaikka se vaimosi ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä, niin kolmannella kerralla, kun naitiin niin otti jo spermat suuhunsa ja nieli ne kiltisti.
        Hyvin olet opettanut.


      • kokkujoi
        Minun oli kirjoitti:

        vain tarkoitus kertoa sinulle paskahousulle, että vaikka se vaimosi ei todellakaan ole mikään ruudinkeksijä, niin kolmannella kerralla, kun naitiin niin otti jo spermat suuhunsa ja nieli ne kiltisti.
        Hyvin olet opettanut.

        Mun muijaanin et saatana ole koskenut!!!!!! Tiedä se !!!!!!!!!!!!


    • Viisi mottia?

      Vaihdoin Inkkuun alkuvuodesta. Vectran nerokas vilkku on toivelistallani, koska se Inkusta poistettiin siksi kun autoileva kansa ei kestä muutoksia.' Kymmenen vuotta ja kaikissa autoissa on sellainen vilkku. Samoin, mopoissa, lentskareissa, fillareissa, kellareissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe