Soppoo, sieluu ja mitäseoli.
Siellä nainen oikeassa arvossaan. Majurina, jopa Kenraalina.
Hoitajana, jota pahinkin murhaaja kutsuu viime hetkinään.
Äitiä, jos ei ruumiilleen niin sielulleen...
Sotilaana ilman taistelua.
Pelastusarmeija, oikea armeija
8
476
Vastaukset
- saippuaa ja
sielunhoitoa.
Olenpas tehnyt elämässäni sitäkin.
- lahes
on visiin pelastusarmeija kusessa kun ei oo pitkään aikaan jaellu mitään?
Onneksi on vielä jokin sellainen järjestö, joka toimii ihmisen hyväksi ja vieläpä heidän, jotka ovat syrjäytyneet tai syrjäytymässä 'yhteiskunnan' ulkopuolelle.
- pyytetöntä
vielä on uskoa huomiseen
pyytetöntä kirjoitti:
vielä on uskoa huomiseen
Usko, toivo, rakkaus.
jk. Uskolla tarkoitan uskoa huomiseen.
Toki kukin uskokoon mikä itselleen on parasta.
Kolme sanaa jotka pitäisi jokaisen pitäisi voida kokea!!
- Tanya.H
Koko vanhan pelastusarmeija periaatteen sais heittää kaatopaikalle.
Jos sä viet vaatteita sinne niin katotaan nenänvartta pitkin jos ei olekaan ihan Diorin merkkikamaa.
Sitten ne laitetaan myyntiin ja niistä pyydetään lähes sama hinta millä saat uuden ja paremman.
Joku onneton köyhä ostaa sun ryysys ihan ylihintaan ja väliraha laitetaa sitten virsien veisaamiseen ja hallelujaan.- joita
pel.a. pitaa ja hoitaa , sinako nuo nalkaiset sitten ruokit?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905207
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271967Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990