Meidän poika ajoi ilman apurattaita jo 4 vuotiaana.
Ja kovaa on menty siitä lähtien.Pyöräily on poikamme mieli harrastus.
Minkä ikäisenä muiden lapset ovat lähteneet pyöräilemään ilman apupyöriä??
Meillä ajettiin apupyörillä 3 vuotiaana
Pyöräily
5
723
Vastaukset
- wilma60
Esikoinen aloitti pyöräilyn apupyörillä vajaa 2 vuotiaana ja ilman appareita ajoi vajaa 4-vuotiaana. Oppi keväällä ja syksyllä täytti 4v.
Juniorilla pyöräily vaikeaa ja eipä oikein innostunut pyöräilystä ennenkuin 4 vuotiaana. Apurenkaat saatiin pois kun poika oli 5 v.
Keskimmäisellä kolmipyöräinen erikoispyörä ja sillä neiti innokkaasti huristelee. Pyöräily on minun kaikkien lasten suosikkihommaa keväästä syksyyn, lumen tulon saakka. Ja tuohan pyöräily tiettyä vapautta kun pääsee vähän pitemmälle ilman äidin apua.- eeeeee
ajamaan ilman apupyöriä 3,5v ja tyttö taisi olla liki 5v.
- pyörän pois
Ei tyttö halua sitten millään ajella pyörällä, sahasi mummolle polttopuita pari tuntia, alkaa vituttaan.
- aloitti pyöräilyn
apupyörillä kahden ikäisenä ja kolmivuotiaana jäi apupyörät pois. Kakkonen aloitti pyöräilyn myös kaksivuotiaana, mutta apupyörät jäivät pois vasta neljän ikäisenä ja silloinkin huomattavasti hitaammin kuin veljeltään vuotta nuorempana. Kolmonen on nyt jo 3,5, eikä vielä aja edes apupyörillä. Toivottavasti tänä kesänä. Viime kesänä ei kiinnostanut, ei yhtään.
- MarjutR
Tytär oppi ajamaan ilman apupyöriä 3-vuotiaana, samana kesänä kuin veljensä 5-vuotiaana.
3-vuotiaana on kai joku herkkyyskausi oppia ajamaan ilman apupyöriä, eli jos lapsi haluaa kokeilla, kannattaa yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882