Wii-koodi!

diivu_87

No niin sain aikaseksi käydä kattomun Wii koodin olis kiva testaa jonkun kaa ottelu wiillä!
8862 8081 0502 4004

19

931

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Tässä minun: 1367 7718 4258 8312

Ottelua ei kyllä voida ottaa, ellei se ole Little Battle. En ole tehnyt kunnon tiimiä, vain Little-tiimin.

• rndm.

Aattelin ilmoittaa... :)

• diivu_87

Pitää van wiillw mennä kirjaa se ai jaa
        no kokeillan sit vaikka sellasta,en o muute ikin pelannut wii otteluta kenenkään kaa paitsi sllen et oltu kaverlla. et saat kyl kerto mulle miten toho otteluun mennään.

• rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

Pitää van wiillw mennä kirjaa se ai jaa
        no kokeillan sit vaikka sellasta,en o muute ikin pelannut wii otteluta kenenkään kaa paitsi sllen et oltu kaverlla. et saat kyl kerto mulle miten toho otteluun mennään.

...Kai tiedät, mikä Little Battle on?

• diivu_87
        rndm. kirjoitti:

...Kai tiedät, mikä Little Battle on?

En oo varma ku en oo voinnut testaa.

• rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

PBR:än Sunny Park-colosseumin ottelut ovat Little Battleja, kun pelin on päässyt läpi.

• rndm.
        diivu_87 kirjoitti:

Voitko lisätä Wii Numberini Wiihisi?

• diivu
        rndm. kirjoitti:

Voitko lisätä Wii Numberini Wiihisi?

Lisäsin sut wiihin..
        nyt olis vaan kiv apäästä testa siin jotain
        Ai okei. Taidan tietää nyt miten pääsee siihe litle muttuu mist mainitsit.

• diivu
        rndm. kirjoitti:

PBR:än Sunny Park-colosseumin ottelut ovat Little Battleja, kun pelin on päässyt läpi.

No mun pelis ei oo enään avutunnut uusia colesseniumija.. et oonko sit läpässyt ton vai?
        [email protected] saa lisää ehkäsil olis kätevämpi jutella.

• rndm.
        diivu kirjoitti:

No mun pelis ei oo enään avutunnut uusia colesseniumija.. et oonko sit läpässyt ton vai?
        [email protected] saa lisää ehkäsil olis kätevämpi jutella.

Jos olet mennyt Stargazer-colosseumin läpi, olet läpäissyt pelin. Ja jos olet saanut Surf-Volt Tackle-Pikchun, olet läpäissyt pelin.

Lisään mesesi, kun menen koneelle. (Kirjoitin tämän Wiillä)

• Diivu
        rndm. kirjoitti:

Jos olet mennyt Stargazer-colosseumin läpi, olet läpäissyt pelin. Ja jos olet saanut Surf-Volt Tackle-Pikchun, olet läpäissyt pelin.

En oo varma miten wiillä pääsee oikeeseen nettiin..Yritin selaille wiitä vähän ja pääsin selalseen kohtaa mitssä tein selalsen hahmon itelle,valitsin sille typille vaatteen värin ja hoikset,silmät jne :D Jaah no en sit varman oo läpässyt sitä peliä.. oon aika tietämätön wiin ominaisuuksista,mä oon van pelannut pokemon batlerefuluutionia..

• Diivu
        rndm. kirjoitti:

Unohdin sanoo,muuten vaan että sin kyl vaihdoissa surffi,volttacle pikachun,no mut sil ei oo mitään merikitystä tän aian kansa mut oli kiva saada sellanen pikachu:) tosin se on nyt melkein 50 lv Raichu ku en viittinnyt pikachuna pitää ku mullaonm shiny pikachu.

• rndm.
        Diivu kirjoitti:

Unohdin sanoo,muuten vaan että sin kyl vaihdoissa surffi,volttacle pikachun,no mut sil ei oo mitään merikitystä tän aian kansa mut oli kiva saada sellanen pikachu:) tosin se on nyt melkein 50 lv Raichu ku en viittinnyt pikachuna pitää ku mullaonm shiny pikachu.

Kyseisen Pikachun saa vasta, kun on mennyt pelin läpi.

Teit itsellesi hahmon? se oli Mii Channel. Wiillä pääsee "oikeeseen nettiin" lataamalla Wii Shop Channelilta Internet Channelin.

• jamin10
        diivu kirjoitti:

Lisäsin sut wiihin..
        nyt olis vaan kiv apäästä testa siin jotain
        Ai okei. Taidan tietää nyt miten pääsee siihe litle muttuu mist mainitsit.

Eikö teillä ollu jo toistenne Wii-koodit? Ja eihän Revolutionissa ottelun ottamisessa tarvitse Wii-Codeja, vaan Revolutionin FC

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

Eikö teillä ollu jo toistenne Wii-koodit? Ja eihän Revolutionissa ottelun ottamisessa tarvitse Wii-Codeja, vaan Revolutionin FC

*Bumped*

• jamin10
        rndm. kirjoitti:

*Bumped*

Joo. Se olikin toi "valtteri nurmi" joka laitto ton uuden. Jäädyin jotenkin.

• Anonyymi

Rasmus

• Anonyymi

Rasmus auinen

• valtteri nurmi

missä pelissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. Minä vuonna olet syntynyt?

😊
      Ikävä
      34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe