Siis mikä on sopiva ikä teettä ensimmäiset pennut? Eikä sitten mitään tappelua asiasta vaan haluaisin tietää muiden mielipiteitä.
Minkä ikäisenä
10
582
Vastaukset
- ensimmäiset pennut
Siinä se.
itse en teettäisi alle kaksivuotiaalla koiralla pentuja, olkoon koko mikä tahansa...
- aloittaja.
samaa mietin itsekkin että joku 2-2½ vuotias olisi jotain sitä ikää. Mielestäni tuo 2 vuotiaskin on aika mukula vielä.
Mut kiitos sinullekkin vastauksesta. - Pukeli 1
aloittaja. kirjoitti:
samaa mietin itsekkin että joku 2-2½ vuotias olisi jotain sitä ikää. Mielestäni tuo 2 vuotiaskin on aika mukula vielä.
Mut kiitos sinullekkin vastauksesta.minunkin mielestä 2 vuotias on teini.
Viimeistään kolmannesta juoksusta kääpiölle ekat pennut.
Mulla tosin nartut ovat olleet valtaosin just siinä 3 vuoden ikä haarukassa. Jotkut alle jotkut yli.- aloittaja.
onko tuo jokin sääntö tuo kolmansista juoksuista?
Siis miksi se on viimeistään?
Niin ja kiitokset sinullekkin vastauksesta. aloittaja. kirjoitti:
onko tuo jokin sääntö tuo kolmansista juoksuista?
Siis miksi se on viimeistään?
Niin ja kiitokset sinullekkin vastauksesta.joita sanon viisaiksi, kertoivat silloin synnytyksen olevan helpompaa. Puhun nyt kokemuksiani vain rodusta Belgian Griffonit.
Mulla taas itsellä on ollut se peruste, että haluan että narttu on valmis henkisesti ja fyysisesti ottamaan pennut vastaan. Samalla olen nähnyt millainen narttu todella on, rakenteeltaan, luonteeltaan jne.- kolmosta
Ensimmäiset juoksut pikkukoirilla tulee puolenvuoden aikoihin, eli samaa mieltä olen kolmansista tai neljänsistä ensimmäiset pennut. Ikää nartulla sitten usein alle kaksivuotta. Hyvin ovat kuitenkin pentunsa hoitaneet nuo "teiniäidit".
- vielä.
Mikä siitä kolmansista juoksuista tekee sen että just silloin. Johtuuko se siitä että koira ei kuitenkaan ole täysin kehittyny? Siis olen niin noviisi ja siksi kyselen. Itse asiassa hieman ihmettelin kun eräällä kääpiöllä on teetetty pennut 1.8 v ja mun mielestä tuon ikäinen on ihan mukula vielä. Säälittää.
Sana sopiva on ehkä vähän yksioikoinen.
Sanoisin vähän kuin Haukullinen,että alaraja sama,mutta sitten riippuu rodusta kuin yksilöstäkin.Huonosti synnyttävillä roduilla suositellaan jotain tuon ja kahden väliltä.
Mutta toki kannattaa miettiä ja katsoa myös tapauskohtaisesti.
Jos on kyseessä ihan normisti synyttävä,niin mikä ettei siinä kahden paikkeilla tai hieman ylikin vasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795