tietokone vaihtui ja sen mukana käyttöjärjestelmä (ennen XP ja nyt VISTA ) ja loppui myös yhteydensaanti ulkomaille osaakohan joku auttaa mistä moinen ongelma johtuu
miksei toimi
pekka S
4
1068
Vastaukset
- Olli.
toimii vain XP:ssä.
Muten se kyllä pitäisi toimia. Minulla onnistui eka kerralla. - pekka S
kyllä alkoi toimia vistalla mutta pätkii niin että minä kuulen mutta vastapuoli ei jonkunaikaa toimi normaalisti en sitten tiedä mistä toi pätkiminen johtuu terv.Pekka
- Olli.
myös kaijuttimilla ja mikillä?
Voi olla se puhelin kuitenkin. - jellovi
Olli. kirjoitti:
myös kaijuttimilla ja mikillä?
Voi olla se puhelin kuitenkin.tässä mainitaan jotain jostain puhelimesta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492