Microsoft huijaus..

Lehja

Sähköpostiini tuli viesti Microsoft email promo notificatoin:ilta.
VIESTI TULI SUOMEKSI! Huonoa sellaista tosin.
Olin muka voittanut jossain arvonnassa 150 000 puntaa. Ja piti laittaa sähköpostia muka jollekkin Herralle [email protected]. Omia yhteystietoja ym.
Ehdin jo poistaa viestin, ennen kuin hoksasin, että varoittelen muita.
Mutta SE ON HUIJAUSTA! VAROKAA!
Ovatko muut saaneet vastaavia viestejä suomeksi?

4

1600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet.........

      kasvanut.....?


      VANHAA TAVARAA...!!

    • Kun tulee ekan

      Jokaiselle tulee ensimmäinen scammi ja se on ikäänkuin suuri juttu. Mutta siten kun niitä alkaa tulla joka tuutista ja se alkaa ottaa jo takaraivoon. Niin joko niistä ei välitä tai sitten voi liittyä vaikka spamcoppiin ja ilmi antaa noita ja on tyytyväinen että onpa saanut taas yhden huijarin ilmiannettua.

      • wwweeee

        kyse on noista nigerian scam huijauksista, voi lukea lisää www- sivut : nigerian scam tai 419.bittenus.com tai nigerialaiset kirjeet( tais olla poliisin sivuille) , keinot on monet, pieni osa lankeaan noihin kupruihin ja huijatut summat voivat olla suuriakin! yks muoto oli Suomessa äskettäin: 76-vuotiaalta huijattiin lähes 80 000€ etukäteismaksuilla olematonta tavaraa vastaan! jotkut on tehty itsemurhan menetettyään rahansa huijareille, jotka toimivat kymmenissä eri maissa, esim. Hollanti, Englanti jne. Afrikassa, Amerikassa! tuomiot Nigeriassa on lieviä, hallitus vetoaa tietysti siihen, että maassa on 120 milj. asukasta ja työttömyys hirveää, ja ovat vain tyytyväisiä siihen, että ihmiset hankkivat elantonsa jollakin keinoa. tuskin näitä juuri kiinni saadaan, epäilempä asiaa?? kymmenissä eri maissa? ja sitten Afrikassa ei taida minkäänlaista kontrollia olla ollenkaan ?? en tiiä, mut rahaa ei ainaskaan kannata lähetellä!!!


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe