Hei.Tyhmyyksissäni onnistuin kaatamaan mehulasin näppäimistölle. Näppäimistö toimii hyvin mutta näppäimet tuntuvat tahmeilta ja jäävät pohjaan. Ilmeisesti mehun sokeri on tahmannut näppäimet. Mitenköhän näppäimistön saisi puhdistettua ja mehun jäämät pois?
Kyseessä on aivan tavallinen Logitech merkkinen USB näppäimistö.
Onko tuohon jtn erikoista kemikaalia mitä voisi käyttää? Näppäimet lähtevät kyllä irti kun ottaa.
Kiitos lukemisesta.
Mehua näppäimistölle > näppäimet jäävät pohjaan?
4
1854
Vastaukset
- Ei oo hieno juttu.
Tuollainen näppäimistö on siis kyseessä. https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=100734
- putsaamisessa on
niin suuri, että osta uusi näppis.
Kympillä saa jo hyvän. - on teknisesti...
samalainen kuin miun logitech, elikkä pohjasssa tsiljoona ruuvia, ne auki, näppis leviä kahtia, näppäin osan voi sitten huuhella kraanan alla puuhtaaksi, pesuainetta ja harjaakin voi käyttää sontasen näppiksen putsaamiseen. Tässä osassa missä näppäimet on kiinni ei ole mitään elektroniikkaa joka voi vaurioitua pesu-hommassa.
- kannattanut....
..heti tapaturman jälkeen kääntää näppis ylösalaisin kuivuakseen. Tämä pätee ainakin veden kanssa, mutta mehu taitaa jäädä herkemmin kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214