♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥
- Rakkaani -
Minä olen vain uni -
Uni suurien salaisuuksien metsästä
Olen ikävä ja kuiskaus kämmenissäsi
jotka kasvoillesi pimeässä painat
Minä olen öinen levottomuus otsallasi
Ja viileä aamuinen tuuli ihollasi
- Rakkaani -
Minä olen sinun syvin yö
ja se uni joka suutelee sinua
enne kuin aamu tulee
- Rakkaani -
Kun uusi aamu saapuu pidä siitä ottein lujin
Lujemmin kuin koskaan
Lujemmin kun yösi tuulista ja unista
Kuin elämästä - Sydämestä
- Rakkaani - Minun rakkaani -
Herää
Aamu nousee - -
♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥
http://www.youtube.com/watch?v=9orWovf1psI&feature=related
~AAMU NOUSEE ~ UNET VÄISTYY~
14
614
Vastaukset
- tomppa2006
...auringon valo uuteen päivään...
Sulkakynästäsi löytyy juuri oikeat sanat yön ja aamun rajamaille. Pidin runostasi.- *MURUKULTA*
*hymyy*
On päiväperhoja, valonlapsia,,on hämärän kulkijoita ja meitä yönvaeltajia... :]
Ei yö synkkä ole - on tähdet... ja kauniit virtaukset,,,
Kiitos sinulle ja aurinkoa pvääsi Tomppa, mukava nähdä näin,,päivällä! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=BdQ7LBo_t-Q&feature=related
- padme_amidala
..tässä oli sellainen voimakaas ote, joka kuljetti tuohon ihanaan loppuun asti "aamu nousee" *huokaus*. Tiedän, ettet lue noita rekkaamattomana kirjoitettuja runoja, siksi laitankin tähän eilenaamusella tehdyn oman lurituksen, joka kertoo vähän samasta aiheesta. Tää tuntuu kyllä aika köyhältä sinun runosi rinnalla:
"älä kulje nöyränä
rakkaasi silmien eteen
sinulla ei ole mitään
hävittävää
vaan voitettavana
suuren rakkauden aarre
sinä pidät
omaa maailmaanne
käsissäsi"
No joo, ehkä minun pitäisi suosiolla hiljentää sormeni ja jättää runoilut minua taitavammille : )
Kiitokset tästä Pääsiäisaamuun soveltuvasta hartaasta ja juhlallisesta lukuhetkestä : )- *MURUKULTA*
(Kesti taas tämä, *nauraa*,, mutta kun - runo vain lähti tulemaan ja siihen piti keskittyä, mitä sulkakynällä oli annettavaa.. ;)
Syvällistä, voimakasta - painavia sanoja sanot, kuomaseni!
Mutta niin, siellä jossain rajamailla sanat oli ja tuli ja ne toin esille.
Toki sitä jonkin verran tulee luettua noita ei_rekattujakin, kun on aikaa, harvemminen enää kommentoin, ja kaikki runothan ei kaipaa esim. minun kommenttia,, Aikakin rajoittaa kaikkea kahlaamista, ikävä kyllä!
Mutta hyvän runon olet kirjoittanut, olisit vain laittanut omalle nimelles, mitä tuota ujostelemaan! :)
Upeaa pvää täytyy koht lähtee viettään ja hommaileen jotain kivaa!
Vilkutuksin kiittää Murukulta käynnistäsi! :)
http://www.youtube.com/watch?v=rT5zCHn0tsg&feature=related
"Näymättömät ovat todellisempia, kuin näkyvät"
Olla vaikuttamassa
- Rakkaani -
soit sävelinä kämmenellä
olet tuulessa siirrät
kasvoille valuneet hiukset
"~ AAMU NOUSEE ~ UNET VÄISTYY ~"
MURUKULTA
Kauniin unen suomaa ja tuomaa
uuden aamun sylissä, kiitos.
Ilosanoman Pääsiäisen myötä
olla on läsnä päivässä tässä..Liisa- *MURUKULTA*
Löytöretkeilijä ja eksyjä,,,Se ikuinen, kait minäkin. :]
"Näymättömät ovat todellisempia, kuin näkyvät" ;)
Päivä on mitä keväisin! Nautitaan siitä,
annetaan sen kertoa jotain mukavaa meille!
Kiitos Liisa ja iloista aurinkoista pvää! :)
http://www.youtube.com/watch?v=wlDWXv-cIh8&feature=related
Ihanaa,,,,, aina vain ihanaa
Kiitos MURUKULTA- *MURUKULTA*
Taivas itkee nyt, annetaan se huolehtia siitä puolesta, Gitta!
Sulattaa lumet ja roudan, vie talven ja - tuo uuden kesän. :)
Mukavaa tätä pvää tuitukka ja lämpöinen Murukulta-halaus! :)
- Pekka*
Ootpas Sinä nähnykkii romanttista unta
ja siitä hyvän runon leiponna....
Näin sitä minäkii monenlaesija unija....
Enimmäkseen niissä pörree vanahat raktorit
mutta toesinaan näättää semmosija
pussoomis ja likistely unijakkii...
Mutta viimeöestä kaahuunta en unoha
millonkaan......Siinnäkun vallesmanni
rettuutti Kalle Koota kaaluksesta ja sano
että saempas minä sinut kutale kiinni ite
teosta......- *MURUKULTA*
Tääytyy sannoo, jotta ittellä nyt tuli kyllä nukuttua siihen asti ku heräsin.
Uattein jotta mikä se oh tuo kamala räminä mikä kuuluupi ulukoa ja kahtoin ikkunast, niin vott, räystääthä ne tippu!
Vettä syytee taivaalta ku,,no sielt, tiiät silimäkulumast,,
Toisaalta näyttäs että hyvähän tuo on, ee uoo nu harakat innokkaita räkytteen. Eele kyllä kahtelin jotta mikä niil oh ku olvat niin, ku se siell sukassa, oksill hyppivät vuaan ja repivät niit, no pessää hyö tieten kaakess raahas jonnekii tekevät.
Eläkä sinä ennee kahtele tuommosii pussaus_unnii http://www.kirkkojyvaskyla.net/filebank/430-092004ddr-pusu.jpg johan se mennee väkisinkii männöö heikohermosiltkii unet ku tuommosii kahtoo.
Vaa ettei se kuule ollunna simmonen enneuni se Kalle_uni? Katoppa nii se varmoon oll. Varotusuni.
Tiiät ny sitte soittoo Kallelle ja äkkiä, jotta sen pittee olla matalalla rovililla. Sano jotta ottoo kiikarit kaalaa ja kartan ku samoaa mehtäss jos se joonas vaikk tullookii niin se voip vevota siihen muuttilintuponkaukseen nii ku ainani, se kuule männöö täysest sille ko viäärä raha!
Juu kertoo että näki just erittäin harvinaisen takapirun, vanellus vanellusksen, juuh ja muistaa olla sitten tärkeen näkönne...
Jaaha Bruuno tais tulla. Siit on, kuule, tuloss oikeen pelottava,,Kato ku se tekkee niit ..köhöm..ruokiansa ja ku ee niistä ainai tiiä etes mitä ne on,,Liekö ihmisill etes tarkotettu,,,
Täätyy männ kahtoon, joten kiitos Pekka käänist ja pallauteestas ja katotaampa...
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/43245/2028196.jpg
voi että oli kaunista, jäin lukemaan useemman kerran läpi, pääsiäismaanantain jatkoo murulle
- *MURUKULTA*
Kaunis kiitos sinulle! :D
Mukvaahan se on kuulla, että tykkäät runostani!
Runoissani joissa ajatuskuvio on vähän kimurantti, niin näin jälkikäteen täytyy itsenikin kriittisesti lukea, tuliko siitä sekokieltä, niin että sen ymmärtää lukija oikeesti.
Se kuitenkin on tarkoitus, että lukija ei jää tyhjän päälle kuitenkaan ja joutuu raapiin päätään, jotta ei saa selkoo koko räpellyksetä, niin kulkee toisissa atmosfääreissä.
Vakaa tarkoitus kuitenkin on minulla kirjoittaa muille runojani luettavaksi, eikä vain itselleni.
Mukvaa vp sinne Zargri, vesisateesta vilkuttaa Murukulta! :)
- Into.Lento
sinä olet
sinä tulet
yön väistyessä
aamun herätessä- *MURUKULTA*
ooOooOooOooOooOooOooOoo
Ei päivä häikäissyt
ei unet väistynyt
Unestasi et päästänytkään
uneen uskoit ainoastaan
Unestasi totta teit
näin Murukullan veit *punastuu*
(se on voivoi..)
Aamukahvia ja halauksia
pullanmuruja ja nauruja ;þ
ooOooOooOooOooOooOooOoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763531
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282237Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä832005Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191550- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271393Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065