♥
luoja miten haluaisinkaan
koskettaa nousevan auringon
loistavaa kultakehrää
tuntea kädelläni
rakkautesi laineet
lanteellasi
olla Sinun
♥
rakkautesi laineet
11
197
Vastaukset
- tomppa2006
...sanoissasi on kaunis ja hyvä sointi...
Kiitos että kirjoitit runosi lukijoita ilahduttamaan. Pidin siitä paljon.- padme_amidala
..mukavista sanoistasi. Tämä runo syntyi tälläisenä lyhyenä tunteesta, joka heräsi katsellessani kaunista tavoittamattomissa olevaa auringonnousua.
Oikein Hyvää Pääsiäissunnuntaita sinulle : )
- padme_amidala
♥
hmm.. valkosipuliperunoita
valmistaessani kylmetin
pahasti käteni
sormeni ovat, kuin
jääpuikot
taidanpa tehdä
empiirisen tutkimuksen
perisuomalaisen miehen
reagoimisesta siihen,
kun ne vaeltelevat
varovasti paidan alla
lämmitellen
taidan aloittaa
kainaloistasi
jännityksellä..
tuleekohan
piiskaleikkejä
vai suukkoja
rakastan Sinua
silti
♥ - padme_amidala
♥
enhän minä ole mikään
tähtipölyä ympärilleen
huiskutteleva keijukainen
enkä lasikenkiä jälkeensä
tiputteleva tanssiaisten
kimalteleva kuningatar
mutta se saunasi edestä
löytämäsi aino tohveli
on taatusti minun
kerro milloin vaan
niin tulen sovittamaan
voin samalla pesaista
selkäsi pehmein unohtuvin
liikkein
ja ehkä vähän
muutakin
♥- *MURUKULTA*
Minä minä minä olen se keiju joka rimputtelee pitkin niittyjä (yökkärisillään muuten...), 'pilipili'...
ja se rinsessakin, paiti että ruunu on vähän kallellaan ja repsottaa,,
http://farm2.static.flickr.com/1051/1429398345_490035a4c6.jpg?v=0
ja tällä rinsessalla on hukassaa paljon muutakin kuin yksi kenkä...
Mutta tiiäkkö, minä olen tehnyt tuosta aino&reino_tossuista runon joskus esihysteerisellä ajalla!
Pitäisi kait ottaa joku kaanis pvä ja alkaa lukeen mitä sitä on oikein tullut ajatelluksi kaikkina näinä runohetkinä.. Pelottavaa! :(
Niih, eläkä leiki noitten kylmien sormies kanssa..;))
Mukvaa aarinkoista pvää sitten täältä kellarin kupeelta..eeku linnan..köhöm.. - padme_amidala
*MURUKULTA* kirjoitti:
Minä minä minä olen se keiju joka rimputtelee pitkin niittyjä (yökkärisillään muuten...), 'pilipili'...
ja se rinsessakin, paiti että ruunu on vähän kallellaan ja repsottaa,,
http://farm2.static.flickr.com/1051/1429398345_490035a4c6.jpg?v=0
ja tällä rinsessalla on hukassaa paljon muutakin kuin yksi kenkä...
Mutta tiiäkkö, minä olen tehnyt tuosta aino&reino_tossuista runon joskus esihysteerisellä ajalla!
Pitäisi kait ottaa joku kaanis pvä ja alkaa lukeen mitä sitä on oikein tullut ajatelluksi kaikkina näinä runohetkinä.. Pelottavaa! :(
Niih, eläkä leiki noitten kylmien sormies kanssa..;))
Mukvaa aarinkoista pvää sitten täältä kellarin kupeelta..eeku linnan..köhöm....kun tein vielä uunilihapullia : ) Mulle tuli noista runomuistoista ikävästi mieleen tuo hajonnut, ellei peräti viruksen jumittama vanha läppäri, joka panttaa puolen vuoden runoja ja valokuvia, joita en ehtinyt siirtää USB-tikulle. Toisaalta nythän voin huoletta runoilla samoista aiheista ja olla unohtavinani, nuo kadonneet : )
Mullakin on aino&reino runo aiemmin tehtynä. Siinä ne tossut ovat odottamassa vierekkäin saunan eteisessä omistajiaan löylystä. Ne sopii jotenkin mökkisaunan tunnelmaan : )
Enkä kyllä yhtään ihmettele, että sinulla on kruunu kallellaan ja tähtipölyt lennähtelee viattomien ohikulkijoidenkin silmille on sinulle niin kova vauhti : )
Muista nyt lepäilläkin välillä : )
Kiitokset palautteestasi, joka jumitti hymyn nassulle : )
On tuo tunne
sen tahtois jakaa.
Uskollisuutta julistaa
"rakkautesi laineet"
padme amidala
Keväistä laulua aamut jo meille
kiitos runos, aamun purppuraa.
Hyvää Pääsiäistä..Liisa- padme_amidala
..ja se pikkulintujen konsertti korvia huumaava. Täällä oli lisäksi lokkiparvi ehättänyt pellolle kirkumaan : ) Kaunista on ja luonnon heräämistä on mukava katselle. Nytkin kirjoitan kiireellä, kun aion mennä metsään kävelylle tuon koiranrotkon kanssa.
Kiitokset sinulle mukavista sanoistasi, ilahduin niistä kovin : )
Hyvää Pääsiäisen jatkoa sinulle : )
Upeaa ei riitä kuvaamaan.
Oli kaunista kuvausta.
Kiitos,,,,luin jo toistamiseen- padme_amidala
..positiivisesta kommentistasi. Ilahdutti kuulla, että pidit tästä aamuisesta lyhyestä runostani : )
Tunnelmallista Pääsiäissunnuntain jatkoa sinulle : )
- padme_amidala
♥
katsoessasi
peiliin näet
Sinut
katsoessani
peiliin näen
minut
sulautuessamme yhteen
on meillä kaksi päätä,
yksi isompi yhteinen sydän
mitään ei häviä
- oi olin unohtaa
lämpöenergian
joka syntyy kuumista
iltasuukkosista
tulehan lähelle
aloitetaan
-------
PET SHOP BOYS - GO WEST - ORIGINAL
http://www.youtube.com/watch?v=xj6jqiMoTbQ&feature=related
♥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763521
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282217Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065