Henkioppaita yms.

Jade Metsänlapsi

Olen tässä pohtinut... Minkälaisia henkioppaita/ voimaeläimiä teillä on...? Niin, jos heistä saa puhua, osahan ei ns. "pidä" diitä, että heistä puhutaan.

Itselleni on mielikuvaharjoituksista tarttunut mukaan kettu, joka seuraa minua joka paikkaan. En ole vielä selvittänyt sen merkitystä itselleni, enkä ole ehtinyt neuvotella kanssaan, mutta kokemuksia, kertomuksia?

10

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menthe

      Tietoisissa unissa olen kutsunut henkieläintäni... Se on leijona. Muuten en koe leijonaa kovin läheiseksi, mutta ehkäpä senkin merkitys joku päivä selviää.

      Sitten olen unessa myös kohdannut henkioppaita. Kerran se oli nuori aasialainen tyttö ja kerran vanha kalju länsimainen mies (erakko), joka oli leijonan seurassa.

      En osaa sanoa näistä muuta. Tosi uusia asioita itsellenikin.

    • muisku

      teettekö jotain harjoituksia vai miten löydätte oman henkioppaan??

      • Papalakana

        niitä riivaaja henkiä voi kutsua missä vain elämäänsä. (Älä vain ikinä tee sitä)


      • Jade Metsänlapsi

        Mielikuvaharjoituksista omani olen löytänyt, jos se nyt on voimaeläimeni.

        Itse olen pohtinut, miksi kaikilla tuntuu se voimaeläin olevan jokin oikeasti hieno (ja iso) eläin, minun kettuni kovin harmaaksi vieressään jää..


      • Utelias
        Jade Metsänlapsi kirjoitti:

        Mielikuvaharjoituksista omani olen löytänyt, jos se nyt on voimaeläimeni.

        Itse olen pohtinut, miksi kaikilla tuntuu se voimaeläin olevan jokin oikeasti hieno (ja iso) eläin, minun kettuni kovin harmaaksi vieressään jää..

        Miten olet tehnyt mielikuvaharjoitusta?
        -kiinnostunut


      • Riotandra
        Jade Metsänlapsi kirjoitti:

        Mielikuvaharjoituksista omani olen löytänyt, jos se nyt on voimaeläimeni.

        Itse olen pohtinut, miksi kaikilla tuntuu se voimaeläin olevan jokin oikeasti hieno (ja iso) eläin, minun kettuni kovin harmaaksi vieressään jää..

        ei ole ratkaiseva tekijä sen voiman suhteen. Omani on sudenkorento, ja mahtava onkin, vaikka onkin joittenkin mielestä pelkkä hyönteinen.


      • Jade Metsänlapsi
        Utelias kirjoitti:

        Miten olet tehnyt mielikuvaharjoitusta?
        -kiinnostunut

        Meillä on tällainen pieni luonnonuskovien piiri, jossa yksi meistä esbateja (kuunkiertoa) juhliessamme pitää mielikuvaharjoituksen, jossa voidaan kulkea esimerkiksi metsässä.

        Kovasti keskittymällä siinä onnistuu, tosin alussa voi ajatukset harhailla, mutta se menee ajan kanssa ohi.

        Kun teet mielikuvaharjoitusta, muista tarkkailla ympäristöäsi. Siellä voi olla monia asioita, joita ei heti huomaa.


      • Jade Metsänlapsi
        Riotandra kirjoitti:

        ei ole ratkaiseva tekijä sen voiman suhteen. Omani on sudenkorento, ja mahtava onkin, vaikka onkin joittenkin mielestä pelkkä hyönteinen.

        Eihän se tietty ole, tuli vain mieleeni ja jäin sitä pohtimaan.


      • Vampire
        Jade Metsänlapsi kirjoitti:

        Meillä on tällainen pieni luonnonuskovien piiri, jossa yksi meistä esbateja (kuunkiertoa) juhliessamme pitää mielikuvaharjoituksen, jossa voidaan kulkea esimerkiksi metsässä.

        Kovasti keskittymällä siinä onnistuu, tosin alussa voi ajatukset harhailla, mutta se menee ajan kanssa ohi.

        Kun teet mielikuvaharjoitusta, muista tarkkailla ympäristöäsi. Siellä voi olla monia asioita, joita ei heti huomaa.

        niin mistä ajatukset harhailee?
        mitä Pitäis pystyä ajattelemaan?
        ...olen utelias,tämä oli ihan uus juttu minulle :)


      • Imperator Shamanaes

        Juuripa harjoituksia teemme.

        Henkioppaat ja voimaeläimet saa selville ainakin siten, että tekee matkan selvittääkseen, mitkä ne ovat itsen kohdalla.

        Tai vain kulkemalla henkimaailmassa ja katsomalla, minkälaista porukkaa tapaa siellä, ja keiden kanssa ystävystyy lujemmalti.

        Tapoja on monia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe