Henkioppaita yms.

Jade Metsänlapsi

Olen tässä pohtinut... Minkälaisia henkioppaita/ voimaeläimiä teillä on...? Niin, jos heistä saa puhua, osahan ei ns. "pidä" diitä, että heistä puhutaan.

Itselleni on mielikuvaharjoituksista tarttunut mukaan kettu, joka seuraa minua joka paikkaan. En ole vielä selvittänyt sen merkitystä itselleni, enkä ole ehtinyt neuvotella kanssaan, mutta kokemuksia, kertomuksia?

10

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menthe

Tietoisissa unissa olen kutsunut henkieläintäni... Se on leijona. Muuten en koe leijonaa kovin läheiseksi, mutta ehkäpä senkin merkitys joku päivä selviää.

Sitten olen unessa myös kohdannut henkioppaita. Kerran se oli nuori aasialainen tyttö ja kerran vanha kalju länsimainen mies (erakko), joka oli leijonan seurassa.

En osaa sanoa näistä muuta. Tosi uusia asioita itsellenikin.

• muisku

teettekö jotain harjoituksia vai miten löydätte oman henkioppaan??

• Papalakana

niitä riivaaja henkiä voi kutsua missä vain elämäänsä. (Älä vain ikinä tee sitä)

• Jade Metsänlapsi

Mielikuvaharjoituksista omani olen löytänyt, jos se nyt on voimaeläimeni.

Itse olen pohtinut, miksi kaikilla tuntuu se voimaeläin olevan jokin oikeasti hieno (ja iso) eläin, minun kettuni kovin harmaaksi vieressään jää..

• Utelias
        Jade Metsänlapsi kirjoitti:

Itse olen pohtinut, miksi kaikilla tuntuu se voimaeläin olevan jokin oikeasti hieno (ja iso) eläin, minun kettuni kovin harmaaksi vieressään jää..

Miten olet tehnyt mielikuvaharjoitusta?
        -kiinnostunut

• Riotandra

ei ole ratkaiseva tekijä sen voiman suhteen. Omani on sudenkorento, ja mahtava onkin, vaikka onkin joittenkin mielestä pelkkä hyönteinen.

• Jade Metsänlapsi
        Utelias kirjoitti:

Miten olet tehnyt mielikuvaharjoitusta?
        -kiinnostunut

Meillä on tällainen pieni luonnonuskovien piiri, jossa yksi meistä esbateja (kuunkiertoa) juhliessamme pitää mielikuvaharjoituksen, jossa voidaan kulkea esimerkiksi metsässä.

Kovasti keskittymällä siinä onnistuu, tosin alussa voi ajatukset harhailla, mutta se menee ajan kanssa ohi.

Kun teet mielikuvaharjoitusta, muista tarkkailla ympäristöäsi. Siellä voi olla monia asioita, joita ei heti huomaa.

• Jade Metsänlapsi
        Riotandra kirjoitti:

ei ole ratkaiseva tekijä sen voiman suhteen. Omani on sudenkorento, ja mahtava onkin, vaikka onkin joittenkin mielestä pelkkä hyönteinen.

Eihän se tietty ole, tuli vain mieleeni ja jäin sitä pohtimaan.

• Vampire

Meillä on tällainen pieni luonnonuskovien piiri, jossa yksi meistä esbateja (kuunkiertoa) juhliessamme pitää mielikuvaharjoituksen, jossa voidaan kulkea esimerkiksi metsässä.

Kovasti keskittymällä siinä onnistuu, tosin alussa voi ajatukset harhailla, mutta se menee ajan kanssa ohi.

Kun teet mielikuvaharjoitusta, muista tarkkailla ympäristöäsi. Siellä voi olla monia asioita, joita ei heti huomaa.

niin mistä ajatukset harhailee?
        mitä Pitäis pystyä ajattelemaan?
        ...olen utelias,tämä oli ihan uus juttu minulle :)

• Imperator Shamanaes

Juuripa harjoituksia teemme.

Henkioppaat ja voimaeläimet saa selville ainakin siten, että tekee matkan selvittääkseen, mitkä ne ovat itsen kohdalla.

Tai vain kulkemalla henkimaailmassa ja katsomalla, minkälaista porukkaa tapaa siellä, ja keiden kanssa ystävystyy lujemmalti.

Tapoja on monia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8908
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      2267
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      177
      1368
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1026
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      61
      857
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      837
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      612
    Aihe