Formula 1

ZxCxZ

Tuli eilen pitkästä aikaa asennettua tämä peli koneelle, mutta nyt on pikkuinen ongelma.
Aina kun käynnistän pelin, kerkeän valita kuljettajan ja ehkä jopa radan kunnes peli kaatuu.
Koneessa on Windows Vista joten epäilen kaatuilun johtuvan siitä, mutta ei tähän mitään konstia ole jolla saisi toimimaan? Jotain päivitystä, modia joka korjaisi asian?
Tuota yhteensopivuustilan vaihtoa olen koittanut ja suorittanut järjestelmänvalvojana, mutta ei ole mitään apua.

6

630

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZxCxZ

Niin ja kyseessä on siis Formula 1 Challenge 99-2002.
      Jäi vähän epäselväksi tuo aloitusviesti sen suhteen :D

• yhteensopivuus..

tilaa, esim. Win98:lle, sen verran wanha peli että Vistan kanssa voi tulla probleemia.

• ZxCxZ
        yhteensopivuus.. kirjoitti:

tilaa, esim. Win98:lle, sen verran wanha peli että Vistan kanssa voi tulla probleemia.

Juu, on tullut koitettua ja ei paljoa auttanut, toimi ehkä pari minuuttia kauemmin ja taas kaatui.
        Aika erikoista, sillä esimerkiksi Age of Empires 2 toimii Vistassa ilman minkäänlaista ongelmaa kun taas tämä ei tunnut ottavan toimiakseen.
        Myöskään Call of Duty 2:sta en saanut Vistassa toimimaan.
        No kai se sitten vain täytyy unohtaa nuo vanhat pelit tai hankkia XP koneelle.

• Joku Wnb Pure
        ZxCxZ kirjoitti:

Juu, on tullut koitettua ja ei paljoa auttanut, toimi ehkä pari minuuttia kauemmin ja taas kaatui.
        Aika erikoista, sillä esimerkiksi Age of Empires 2 toimii Vistassa ilman minkäänlaista ongelmaa kun taas tämä ei tunnut ottavan toimiakseen.
        Myöskään Call of Duty 2:sta en saanut Vistassa toimimaan.
        No kai se sitten vain täytyy unohtaa nuo vanhat pelit tai hankkia XP koneelle.

...Netistä, niinse voi olla korruptoitunut, myöskin tuli mielee, pelaatko modeilla?

• ZxCxZ
        Joku Wnb Pure kirjoitti:

...Netistä, niinse voi olla korruptoitunut, myöskin tuli mielee, pelaatko modeilla?

Kaupasta peli on ostettu silloin joskus kun ilmestyi. Ja modeja tuli käytettyä kun pelasin vanhalla koneella (joka nykyään on paskana).

• :P on hyvä

RFactor ja siihen F1 modit, niin on paras ja realistisin F1 peli mitä maa päällään kantaa. Nettipelissä varmasti todella paljon hupia. Tässä vähän videota RFactorista ja sivulla videota oikeasta :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      403
      1557
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      798
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      747
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      694
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      54
      669
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      635
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      407
      633
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      527
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      21
      474
    Aihe