tai pokeriparatiisi toiminnassa vielä?näytti olevan pelaajia molemmissa o
club4aces?
4
1724
Vastaukset
- toiminnassa
Tottahan toki on. Pokeriparatiisista en tiedä, mutta Clubi pyörii B2B:n verkossa, joka käsittääkseni on kasvanut aika hyvinkin viimeisen puolen vuoden aikana.
Tuossa esittelyä ko. saitista.
http://www.suomipokeri.eu/club4aces.html
-Pekka - Pokeriniilo23
Jos tarkoitat tätä sivustoa: http://www.pokeriparatiisi.com niin se ainakin on toiminnassa ja pelaajia kyllä riittää.
- cash2
Jätä club4aces väliin on vähän hämäriä "juttuja" liikkeellä paikasta ja "iso pelurikin" otti rahansa ja vaihtoi pelipaikkaa.
- ........................
Kyl molemmat on toiminassa siis toi club4aces ja pokeriparatiisi.
Kait se on sama kummassa paikassa pelaa vai pelaako sitten jossain muualla ENTRACTIONIN pokeriverkossa.
Ja tietääkseni nämä skinit ei itse pysty vaikuttaa rahan kulkuun suuntaan jos toiseen. Lähinnä pystyvät markkinoimaan omia sivustoja ja saavat jotain royaltteja sitten kun jengi pelaa heidän kautta.
Eli se on aivan sama pitääkö rahat clubilla vai paratiisissa tai vaikka pokerihuoneella yhtä turvassa ne ovat joka paikassa. Verkko hoitaa raha asiat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463