Enkä tarkoita nyt tälläkertaa mitään pippelin pituutta, vaan koko miehen pituutta. Vaikuttaako se naisten ensivaikutelmaan meistä miehistä? Tuli kinaa työkaverin kanssa (joka on lyhyt) asiasta. Hän väittää saavansa naisseuraa sormiaan näpsäytämällä, koska on lyhyt. Se kuulemma kiehtoo naisia. Minä pitkänä tietysti epäilen. Vai alanko sahaamaan jalkojani lyhyemmäksi...?
Miehen pituus?
15
1404
Vastaukset
- 167,5 senttiä
mua tökkii pienet rimpulamiehet, enkä voi sille mitään, vaikka kuinka ajattelisin. Eiköhän se niin ole, että jokaiselle on ottajansa, pitkälle ja pätkälle, mua kiehtoo isot,voimakkaat miehet,ja pakko myöntää, että iso mies työvaatteissan (poliisi, palomies, rakennusmies..)saa sydämen hetkeksi läpättämään. Miten kävisi jos sellaisen kainaloon pääsisi, saisi olla itse kerrankin pienenä..
- ulla
parempia potenssiltaan, niin ainakin naiset luulevat
sahaa vain jalkasi poikki - Jussi
Toivoisin itselleni 15cm. lisää pituutta! Oon 170cm.
Minua kiehtoo lyhemmät naiset, mitä lyhyempi sen parempi. No rajansa kaikella sentään.
Pitempi mies on turvallinen naisten mielestä. Mutta nykyaikana en tajua mihin naiset turvallista miestä kaipaa. Sama laki on niin pitkille kuin pätkille. - amanda
aikalailla keskimittaisesta miehestä.
ex-poikikseni oli tosin 185, ei sekään haitannut. Paras sängyssä oli ehdottomasti tyyppi joka oli jotain 155 pitkä (ite oon 167) joten ehkä lyhyet yrittää enemmän...- saku
Kyllä naiset katsoo pituuteen, voin kertoa kokemuksesta. Olen vajaa 2 m pitkä ja painoa 99 kg, joka ei todellakaan ole läskiä. Muuten vahvin uros saa aina parhaat...
- Jussi
saku kirjoitti:
Kyllä naiset katsoo pituuteen, voin kertoa kokemuksesta. Olen vajaa 2 m pitkä ja painoa 99 kg, joka ei todellakaan ole läskiä. Muuten vahvin uros saa aina parhaat...
Parhaan ja parhaan!
Ite oon metrihekki 167cm. ja mulla on Paras Tyttö mitä maasta löytyy! Oli neitsyt vaaleaverikkö akateemikko urheilijatyttö ja älykäs.
Tuommosia ei tule koskaan sinun polulle!
Keep on dreaming! - VT
Jussi kirjoitti:
Parhaan ja parhaan!
Ite oon metrihekki 167cm. ja mulla on Paras Tyttö mitä maasta löytyy! Oli neitsyt vaaleaverikkö akateemikko urheilijatyttö ja älykäs.
Tuommosia ei tule koskaan sinun polulle!
Keep on dreaming!Itse 200cm-100kg. Onhan meillä kaikilla hyvät ja huonot puolemme,
mutta eiköhän kaikki ole kiinni itsetunnosta.Pitää osata katsoa itseään peiliin ja sanoa etten haluaisi olla kukaan muu. Ulkonäöllä on vissiin vaikutus mutta sekin muuttuu joten eiköhän katsota mitä päässä liikkuu, niin hyvin menee. - ASSer
saku kirjoitti:
...ovat riisitautisia.
- Paavali
et sen pituudesta puhunutkaan niin tuotakoon esille, että vanha kirja kertoo aikojen alussa Jumalan laittaneen miesten varustukset seinälle hyllyille jakoon. Koska isot varustukset oli painavampia ja vaikeampia nostella laittoi Hän ne alahyllyille ja pienemmät varusteet ylähyllyille. "Isojaossa" sitten pikkumiehet tietty otti varusteensa alahyllyiltä ja pidemmät kaverit ylähyllyiltä.
- Tintti
Kuulehan, nsiset pitävät enemmän pitkistä miehistä, niillä kun ei ole sitä pienén miehen kompleksia, mitä kokoajan täytyy peitellä...Kaverisikin on juuri sitä tyyppiä.
Tsemppiä vaan sulle itsellesi! - -tyytyväinen nykyiseen-
Oon aina ihannoinu pitkiä,isoja miehiä.Pienen rinnalla tunsin itteni isoksi.MUTTA sitten tutustuin lyhyeen kaveriin ja heitin ihanteet romukoppaan!Ollaan tasavertaisia ja elämä hymyilee.Hyvä näin.Mutta pitkät miehet ovat edelleen ilo silmälle.Tiedä vaikka joskus vielä löydän itteni sellaisen kainalosta.
- 167,5 senttiä
tyytyväinen voit olla nykyiseen,kun jo kuitenkin ounastelet,josko löydät vielä itsesi sellaisen, ison miehen kainalosta? Luulisi,jos kerran on tasavertainen,hyvä suhde, ei enää moista mietiskelisi??
- Mie vaan
167,5 senttiä kirjoitti:
tyytyväinen voit olla nykyiseen,kun jo kuitenkin ounastelet,josko löydät vielä itsesi sellaisen, ison miehen kainalosta? Luulisi,jos kerran on tasavertainen,hyvä suhde, ei enää moista mietiskelisi??
Mä ite ainaki tykkään, et miehen pitää ol naist pidempi, ei välttämät mitää 20 cm, mut kuiteski nii, et voi korkeempiiki kenkii käyttää ilma et tarvii alaspäi kauheesti katel...=)
Piristävää kevään jatkoa kaikil ja pidemmät miehet kunniaan!!!
- lisää pituutta heti...
täytyy olla ehdottomasti pitkä.
Se on jotenkin,sanoisinko sexyä.
Itse olen 172cm pituinen nainen. - Masa 166cm
Pituudesta ei ole ollut mitään hyötyä sen jälkeen kuin tikkaat keksittiin.
Itse olen 166 cm ja olen tyytyväinen itseeni. Jos naiset hyljeksivät lyhyyteni takia, eivät he ole minua varten. Minä en häpeä kulkea pidemmän naisen rinnalla. Mua kiinnostaa itse nainen sisältöä myöten.
Mut...pitkät naiset, olette upeita.Koroilla tai ilman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673954Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801237