Eli myydäänkö ranskassa vauvan purkkiruokaa ja äidinmaidon korvikkeita ihan tavallisissa ruokakaupoissa vai pitääkö hankkia apteekista? Onko kokemusta minkälaista on sikäläinen lastenruoka kun olen vain isojen lasten kanssa ennemmin käynyt ko. paikassa enkä tähän asiaan ole huomiota kiinnittänyt. Kiitos.
vauva vaatii
2
456
Vastaukset
- 2 lapsen äiti Ranskasta
Hei, vauvanruokaa saa ihan tavallisista ruokakaupoista. Suurimmat merkit Nestle ja Bledina. Lapsihan sen tietenkin päättää mistä pitää, mutta meillä suosittiin enemmän Bledinaa. Äidinmaidonkorvike myydään pääasiassa jauheena. Sekoita jauhe vähämineraaliseen pulloveteen(esim.Evian), jos on kyse ihan pienestä vauvasta(
- myös vauvavettä
keittämättä, koska Volvic ja Evian ovat puhtaita eikä liian mineraalisia vesiä. Ne ovat ainoita mineraalivesiä joita suositellaan ihan pienille vauvoille keittämättä. Muissa mineraalivesissä on liikaa mineraaleja ja saattaa aiheuttaa vauvalle ripulin kun aikuiset taas käyttävät niitä laihduttavaan tarkoitukseen kun ne edistävät ruoan sulatusta. Ranskassa on erittäin hyvät valikoimat vauvan purkkiruokia. Jopa niin että isommille sisaruksille pitää välillä ostaa vauvojen purkkiruokia jälkkäreiksi esim. creme caramel tai vaniljavanukas. Äidinmaidon vastikkeissa on purkkiin merkitty ikäsuositus, koska niissä on kolme eri ikäluokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069