Hei kanssa matkustajat! Onko kellään tietoa Italialaisten kirpputori kulttuurista? Järjestetäänkö siellä esim. vkon.loppuisin ulkoilmakirppiksiä?
Kirpputoreista
3
741
Vastaukset
- tarjoa, hylkää tai hyväksy
Rooman kirpputorit tulleet tutuiksi, ulkona ovat Trasteveren alueella. Kirpputorit ovat jokapuolella maailmaa samanlaiset; tarjolla vanhaa tavaraa, en oikein ymmärrä kysymystäsi "kirpputorikulttuuri".
Vaate-ruokatoreja on jokapuolella Italiaa mutta niistähän et kysy nyt.- klulu
Onko Italiassa kirpputoreja, second hand shoppeja ja muita vastaavia vanhan tavaran kauppoja joka puolella maata? Muuallakin siis kuin Roomassa, esim. Venetsiassa tai muualla pohjois-Italiassa? Mitä nimeä niistä käytetään? Entä ap:n kysymät ulkoilmakirppiset, onko niitä ja jos on niin missä päin ja millä nimellä? Mitä ovat vaate-ruokatorit?
Kysymyksellä kirpputorikulttuurista ap saattoi tarkoittaa esim. sitä, onko Italiassa ylipäätään kirpputoreja, vai onko käsite siellä aivan outo. - väännä ja käännä
klulu kirjoitti:
Onko Italiassa kirpputoreja, second hand shoppeja ja muita vastaavia vanhan tavaran kauppoja joka puolella maata? Muuallakin siis kuin Roomassa, esim. Venetsiassa tai muualla pohjois-Italiassa? Mitä nimeä niistä käytetään? Entä ap:n kysymät ulkoilmakirppiset, onko niitä ja jos on niin missä päin ja millä nimellä? Mitä ovat vaate-ruokatorit?
Kysymyksellä kirpputorikulttuurista ap saattoi tarkoittaa esim. sitä, onko Italiassa ylipäätään kirpputoreja, vai onko käsite siellä aivan outo.Ruokatoreja joka kaupungissa, suurimmissa kaupungeissa useita.
Vaatetorit eli markkinat niitäkin joka kaupungissa määrättyinä viikon päivinä, siellä siis uusia vaatteita myynnissä, niissä myydään usein myös maakunnan omia ruokatuotteita.
Kirpputoreja, antiikkitoreja suurimmissa kaupungeissa määrättyinä viikonpäivinä.
Vanhan tavaran kauppoja- antiikikauppoja löytyy joka kaupungista yleensä useita.
Second Handeista siis vaate ei tietoa minulla.
Mene oman lomakaupunkisi nettisivuille, sieltä löydät kaikenlaista tietoa tapahtumista mm. noista markkinoista, antiikkimarkkinoista ym mercato otsakkeesta, sivut saa aina myös englanniksi silloin siis markets.
Edelleenkin ap:n kysymys minulle epämääräinen;
haluaako hän tietää;
kirpputoreista
antiikkitoreista
antiikkiliikkeistä
markkinoista
ruokatoreista
kukkatoreista
vanhojen vaatteiden kaupoista
Jokaisesta nyt kuitenkin kirjoitin, toivottavasti poimii sieltä haluamansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882