Kirpputoreista

J Jänes

Hei kanssa matkustajat! Onko kellään tietoa Italialaisten kirpputori kulttuurista? Järjestetäänkö siellä esim. vkon.loppuisin ulkoilmakirppiksiä?

3

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjoa, hylkää tai hyväksy

Rooman kirpputorit tulleet tutuiksi, ulkona ovat Trasteveren alueella. Kirpputorit ovat jokapuolella maailmaa samanlaiset; tarjolla vanhaa tavaraa, en oikein ymmärrä kysymystäsi "kirpputorikulttuuri".

Vaate-ruokatoreja on jokapuolella Italiaa mutta niistähän et kysy nyt.

• klulu

Onko Italiassa kirpputoreja, second hand shoppeja ja muita vastaavia vanhan tavaran kauppoja joka puolella maata? Muuallakin siis kuin Roomassa, esim. Venetsiassa tai muualla pohjois-Italiassa? Mitä nimeä niistä käytetään? Entä ap:n kysymät ulkoilmakirppiset, onko niitä ja jos on niin missä päin ja millä nimellä? Mitä ovat vaate-ruokatorit?
        Kysymyksellä kirpputorikulttuurista ap saattoi tarkoittaa esim. sitä, onko Italiassa ylipäätään kirpputoreja, vai onko käsite siellä aivan outo.

• väännä ja käännä
        klulu kirjoitti:

Onko Italiassa kirpputoreja, second hand shoppeja ja muita vastaavia vanhan tavaran kauppoja joka puolella maata? Muuallakin siis kuin Roomassa, esim. Venetsiassa tai muualla pohjois-Italiassa? Mitä nimeä niistä käytetään? Entä ap:n kysymät ulkoilmakirppiset, onko niitä ja jos on niin missä päin ja millä nimellä? Mitä ovat vaate-ruokatorit?
        Kysymyksellä kirpputorikulttuurista ap saattoi tarkoittaa esim. sitä, onko Italiassa ylipäätään kirpputoreja, vai onko käsite siellä aivan outo.

Ruokatoreja joka kaupungissa, suurimmissa kaupungeissa useita.

Vaatetorit eli markkinat niitäkin joka kaupungissa määrättyinä viikon päivinä, siellä siis uusia vaatteita myynnissä, niissä myydään usein myös maakunnan omia ruokatuotteita.

Kirpputoreja, antiikkitoreja suurimmissa kaupungeissa määrättyinä viikonpäivinä.

Vanhan tavaran kauppoja- antiikikauppoja löytyy joka kaupungista yleensä useita.

Second Handeista siis vaate ei tietoa minulla.

Mene oman lomakaupunkisi nettisivuille, sieltä löydät kaikenlaista tietoa tapahtumista mm. noista markkinoista, antiikkimarkkinoista ym mercato otsakkeesta, sivut saa aina myös englanniksi silloin siis markets.

Edelleenkin ap:n kysymys minulle epämääräinen;
        haluaako hän tietää;

kirpputoreista
        antiikkitoreista
        antiikkiliikkeistä
        markkinoista
        ruokatoreista
        kukkatoreista
        vanhojen vaatteiden kaupoista

Jokaisesta nyt kuitenkin kirjoitin, toivottavasti poimii sieltä haluamansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe