taas. Kun tarkistin pistesaldon, niin viimeisen matkan pisteet puuttuivat, eikä tämä ollut ensimmäinen kerta. Tuli vaan mieleen, että jos Finnairin muissakin systeemeissä esiintyy tällaista epävarmuutta, niin lentoturvallisuushan siitä kärsii.
Plus-pisteet
11
3859
Vastaukset
- Mensat
Sä olet kyllä välkyin kaveri mitä on vähään aikaan tänne kirjoitellut.
- kjiu
mensat, kun on niin huvittava.
- kortti näytetty
Sama täällä! Kauankohan lomalennon pisteiden näkymistä saa yleensä odotella? Lomalennoista kun eivät edes myönnä pisteitä jälkikäteen, vaan ainoa mahdollisuus on näyttää korttia lähtöselvityksessä. Mitäs sitten, kun on näytetty ja pisteitä ei kirjaudukaan tilille? Finskin vastausko on vaan, et "sorry, no can do"??
- syntyessään
Useita viikkoja saa puuttuvia odotella, yleensä kauemmin. Vaikka on näytetty lähtöselvityksessä korttia, niin eipä ne pisteet aina kirjaudu. Monta kertaa olen lomalentojen pisteet saanut jälkikäteen tililleni. Tosin se vaati matkalipun/varauksen boarding korttien jämien (siinä näkyy että pluskorttia näytetty kun nro näkyy) noottikirjeen lähettämisen postissa FinnairPlussalle. Senkin jälkeen kestää ennenkuin pisteet näkyy tilillä.
- ÄLÄ VALITA
Paljastuit jo feikiksi koska jokainen Finnair Plus asiakas tietää miten puuttuvat pisteet lisätään itse.Ja jokainen Finnair Plus asiakas tietää,etteivät pisteet tule tilille heti lennon jälkeen vaan viiveellä josta on mainittu säännöissä.Mutta tosiaan lisäämällä pisteet itse lentolipun numerolla,tulevat pisteet näkyviin melkein saman tien - edylläen tietysti että lippu on jo käytetty kokonaisuudessaan.
Että sellaista.Mitähän seuraavaksi meinaat kysy´ä...miten olisi vaikka jotain tyyliin:"Näytin taksissa Finnair Plus korttia mutta en saannut takapenkille omaa tv-ruutua ja ilmaisia juomia!Onkohan nyt Suomen taksiliiton turvallisuudessa jotain parantamisen varaa?"
:-)))))- ei voi
itse lisätä. Mitäs nyt sanot, KAIKKITIETÄVÄ M----KU ????????
- aina toimi
ei voi kirjoitti:
itse lisätä. Mitäs nyt sanot, KAIKKITIETÄVÄ M----KU ????????
Ei pisteet välttämättä tule silloinkaan (ainakaan oikein) vaikka itse lisäisit ne lipunnumerolla! Varmin tapa on käyttää sitä erillistä lomaketta mutta on se ihme että pisteiden automaattinen kirjautuminen tökkii suunnilleen joka toinen kerta! Ja muutenkaan en ymmärrä mikä pisteiden kertymisessä voi kestää. SAS Eurobonus pisteet näkyvät melkein heti ja ainakaan minulla eivät kertaakaan ole jääneet kirjautumatta.
JOkin mättää pahasti Finnair Plussassa.
- TökkiiTökkii
Hyvä asiakkaamme
Kiitos viestistänne.
Finnair Plus MasterCard -laskujen mukaiset pisteet ovat Nordea
Rahoituksesta välittyneet asiakkaiden Finnair Plus -tileille, mutta
tällä hetkellä uusimmat pisteet eivät kuitenkaan näy netissä
asiakkaiden Finnair Plus -tilillä.
Vikaa ollaan parhaillaan korjaamassa ja pisteet pitäisi tulla
näkyviin lähipäivinä. Pyydämme teitä seuraamaan pistetiliänne ja
olemaan uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli tuorempia
pisteitä ei tule näkyviin- PlusMC-korttia,
vaan perus Finnair Plus-kortti. Kyseessä oli lomalento 18-25.03.2009. Pisteitä ei näy itselläni eikä vaimollani.
- sitten valitusta
PlusMC-korttia, kirjoitti:
vaan perus Finnair Plus-kortti. Kyseessä oli lomalento 18-25.03.2009. Pisteitä ei näy itselläni eikä vaimollani.
FinnairPlus-säännöissä sanotaan, että pisteiden näkyminen tilillä saattaa kestää 8 viikkoa.
- tiedosta,
sitten valitusta kirjoitti:
FinnairPlus-säännöissä sanotaan, että pisteiden näkyminen tilillä saattaa kestää 8 viikkoa.
taidan olla hätähousu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723