Onko kellään oikeita omia kokemuksia ko autosta, esim todellinen kulutus ?
Paperilla auto näyttää liiankin hyvältä
Fiesta Econetic
4
937
Vastaukset
- ässäkkä
puoli litraa kun hilaa tehtaan ilmottamasta kulutuslukemaa ylöspäin, niin ollaan keskimäärin siinä mitä todellinenkin kulutus.Joillakin merkeillä esim.hyundai/kia todellinen kulutus on noin litran suurempi.
- ihimettelijät
miksi econetillä ei saa vetää peräkärryä? Vetokoukkua ei ilmeisesti voi asentaa eikä teknisissä tiedoissa anneta mitään lukemia perävaunun painoille. Miksi näin?
- päivävastus
noissa Hyandai/Kia malleissa ei ruostu ovet eikä murrokset hajoile ja muutenkin selviää vähän vähemmällä piuhojen vaihtelulla. Kulutukseen eniten vaikuttaa ajotapa, bensavehkeissä enemmän, dieseleissä vähemmän.
- eco koukku
ihimettelijät kirjoitti:
miksi econetillä ei saa vetää peräkärryä? Vetokoukkua ei ilmeisesti voi asentaa eikä teknisissä tiedoissa anneta mitään lukemia perävaunun painoille. Miksi näin?
syy on todellä pitkäksi välitetty vaihteisto, se ei kestä peräkärryn lisäkuormitusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086