Mulla kone ja pää sano kohta poks!
Haluan asentaa ohjelman ulkoiselle kovalevylle, mutta en löydä astuksia mistä saa määritellä sen asennuskansion!
ARGH!
Löytyskö apuja? XP on käytössä.
Mistä muutetaan asennuskansio?
8
314
Vastaukset
asennettaessa kysy alkuvaiheessa (tai siis ehdottaa) asennuspaikkaa. Siihen vaan kirjoittaa haluamansa polun. Taitaa tulla selausvalikkokin siihen. Mikähän ohjelma on kyseessä?
- saippa-
Asennustiedoston kansion saan valita, mutta itse ohjelma asentuu c:lle minne en sitä halua kun alkaa olla aika adasta siellä...
Vuze on kyseessä. - saippa-
Piti vain laittaa rasti ruutuun customize installation :)
- kannata
asentaa ulkoisiin kovalevyihin, sopivat paremminkin
vain tiedon varastointiin. !!!!- saippa-
...vielä miksi ei?
- usb:n kautta
saippa- kirjoitti:
...vielä miksi ei?
voi olla turhankin hidas, huomaat kyllä kun olet asentanut ja kokeilet. Ei siis välttämättä, itsekin käytän live-linux-usb:tä SD-kortilta ja hyvin toimii. On se kyllä vähän eri asia.
- siksi koska
saippa- kirjoitti:
...vielä miksi ei?
Useimmat sovellukset käyttävät nk. jaettuja tiedostoja, jotka toimivat vain Program Files/Common Files-hakemiston kautta.
Ja joissakin tapauksissa sovellusten välimuisti- ja tallennustiedostot kulkevat niinikään c-aseman kautta, joten se ei välttämättä juurikaan hyödytä asentaa ohjelmia ulkoisille levyille, jos ajatuksena on pitää ohjelma saatavilla vaikka windowsin joutuisi asentamaan uudelleen.
Lisäksi kaikki sovellusten rekisteritiedostot menevät windowsin rekisteriin.
Kaikki nuo tiedot ja tiedostot katoavat siinä vaiheessa kun windows asennetaan uudelleen puhtaana. Sen jälkeen se ulkoiselle asennettu ohjelma ei enää toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359714- 415294
- 434973
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033821- 133333
- 443138
- 312906
- 442573
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise692542- 562453