Mulla kone ja pää sano kohta poks!
Haluan asentaa ohjelman ulkoiselle kovalevylle, mutta en löydä astuksia mistä saa määritellä sen asennuskansion!
ARGH!
Löytyskö apuja? XP on käytössä.
Mistä muutetaan asennuskansio?
8
338
Vastaukset
asennettaessa kysy alkuvaiheessa (tai siis ehdottaa) asennuspaikkaa. Siihen vaan kirjoittaa haluamansa polun. Taitaa tulla selausvalikkokin siihen. Mikähän ohjelma on kyseessä?
- saippa-
Asennustiedoston kansion saan valita, mutta itse ohjelma asentuu c:lle minne en sitä halua kun alkaa olla aika adasta siellä...
Vuze on kyseessä. - saippa-
Piti vain laittaa rasti ruutuun customize installation :)
- kannata
asentaa ulkoisiin kovalevyihin, sopivat paremminkin
vain tiedon varastointiin. !!!!- saippa-
...vielä miksi ei?
- usb:n kautta
saippa- kirjoitti:
...vielä miksi ei?
voi olla turhankin hidas, huomaat kyllä kun olet asentanut ja kokeilet. Ei siis välttämättä, itsekin käytän live-linux-usb:tä SD-kortilta ja hyvin toimii. On se kyllä vähän eri asia.
- siksi koska
saippa- kirjoitti:
...vielä miksi ei?
Useimmat sovellukset käyttävät nk. jaettuja tiedostoja, jotka toimivat vain Program Files/Common Files-hakemiston kautta.
Ja joissakin tapauksissa sovellusten välimuisti- ja tallennustiedostot kulkevat niinikään c-aseman kautta, joten se ei välttämättä juurikaan hyödytä asentaa ohjelmia ulkoisille levyille, jos ajatuksena on pitää ohjelma saatavilla vaikka windowsin joutuisi asentamaan uudelleen.
Lisäksi kaikki sovellusten rekisteritiedostot menevät windowsin rekisteriin.
Kaikki nuo tiedot ja tiedostot katoavat siinä vaiheessa kun windows asennetaan uudelleen puhtaana. Sen jälkeen se ulkoiselle asennettu ohjelma ei enää toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861819Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171131Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981116Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79992Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot153852- 92846
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54761Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv53696- 53694