rotikan kanssa. Mitä touhuatte lenkkeilyn ja esim. tokon tai muun harrastuksen lisäksi? Onko koirallanne jotain rutiiniaskareita? Lehdenhaku? Porkkanoiden kantaminen hummalle.. Huolellinen reviirin tarkistus.. puiden kanto..
Kysyn tätä siksi, kun oma koirani on mukana kaikissa askareissa ja selvästi nauttii hommistaan.
Kerro päivästäsi
tulehyväkakku
4
455
Vastaukset
- vielä niin vauva
Mutta pienuudesta huolimatta osallistuisi kyllä perheenaskareisiin.Mukavan seurallinen ja aktiivinen tyttö.Ja kun olen tiskaamassa tai syön ruokapöydässä tulee tyttö minun jalkojen juureen päiväunille.
- tulehyväkakku
Rottweiler on onnellinen silloin, kun sillä on työtä. Opeta pennullesi vaikkapa yksi pieni askare ja näet kuinka ylpeänä se hommansa tekee. Kun kiität sitä, niin ei heilu pelkkä häntä, vaan koko koira :)
- varmaan
juuri noista hommista,kun pakotat niihin koiran mukaan ja tekemään noi asiat sillä!!!
- tulehyväkakku
sinä koirasi kanssa teet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684