lennonnumero estaan

mika niistä?

eli lennän lontoon kautta jenkkilään..laitanko estaan sen lennon numeron joka saapuu jenkkeihin? vai jo sen joka lähtee hesasta lontooseen..
tyhmä kysymys mutta..haluun vaan varmistaa

7

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuya

      ESTAan laitat sen lennonnumeron jolla saavut maahan eli tässä tapauksessa sen Lontoosta lähtevän lennon numeron.

      • tyhmä kysyy

        estahan on voimassa pari vuotta. Eli ensimmäisen lennon numero ilmoitetaan ja sen jälkeen ei ole tarvetta ilmoitella ja hakea uutta lupaa kahteen vuoteen?


      • tuya
        tyhmä kysyy kirjoitti:

        estahan on voimassa pari vuotta. Eli ensimmäisen lennon numero ilmoitetaan ja sen jälkeen ei ole tarvetta ilmoitella ja hakea uutta lupaa kahteen vuoteen?

        Kannattaa ottaa siinä lomakkeen täytettyään se ESTAn hakemusnumero talteen niin pääsee myöhemmin päivittämään tietojaan (esim. juuri lennonnumeroita tai osoitteita).


      • Minä 1123x
        tuya kirjoitti:

        Kannattaa ottaa siinä lomakkeen täytettyään se ESTAn hakemusnumero talteen niin pääsee myöhemmin päivittämään tietojaan (esim. juuri lennonnumeroita tai osoitteita).

        Mä tein ESTA-hakemuksen ennenkuin oli edes lentoa ja yleensä varmuutta lähteä Usa:an. Eli se lentonumero sinne on vapaaehtoistietoa.


      • uusi kysymys vielä

        eli kun kirjaudun uudestaa estaan..en saa täyttämiäni tietoja näkyviin vaan se antaa saman kaavakkeen tyhjänä..
        olisin halunnut tulostaa koko kaavakkeen itselleni varmuuden vuoksi mutta sain vain tulostettua esta numeron...
        saako koko hakemusta mistään?


    • että mitenkä

      Oliko tämä mistä puhuittej uuri se juttu mikä tuli, eli että pitää hakee lupaa / ilmottaa koska tulee jne ?
      Millä onnistuu, oon ihan pihalla....?

      • esta ja tayta se

        ihan suomenkieliset ohjeet


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe