Sydän itkee,sielu kärsii niin, että ruumista pakottaa. Rakkaus näkee,kuulee,ymmärtää ja haluaa hoitaa. kuka olis?
Jospa voisin sitoa särkevän sydämesi haavoja.
Jospa voisin kantaa edes hiukan suruasi.
Jospa voisin olla rinnallasi,kun ystävää kaipaat.
Mutta tiedän, että sinä voit!
minulle tuli hyvä olla, mut mies vain puuttuu. autathan minua?
Autathan minua
13
1182
Vastaukset
- MÄ
PLAA..PLAA..YÄK..MIKS MÄ LUEN NÄITÄ
- Peer Gynth
Et suinkaan ole yksin tuskasi kanssa. Vaikka Leino jo aikoinaan sanoi:"oi, ihmiset toitanne lempikää..." vaikuttaa kuin todellinen välittäminen ja rakkaus ihmisten välillä hiipuisi. Monet kolaukset tietenkin kovattavat ja ainakin tekevät uuden suhteen aloittamisen vaikeammaksi.Miksi me laskemme suhteen voittoina ja menetyksinä. Paavali sanoo hyvin 1.kor. ...Rakkaus ei etsi omansa, muistele kärsimäänsä vaan luottaa... Kukaties, vain tutustumalla voi nähdä, onko sielujen sympatiaa, jota tarvitaan myötä- ja vastoinkäymisissä
- sinäkö olet se oikea
Täällä olis 36 vuotias vapaa fiksu poikamies joka vois auttaa sydän surusi kondikseen.Kirjoita jos kiinostaa terveisin Riku
- Hymytyttö
Onko ihmisillä oikeasti noin paha olla? Vai seurailetteko vain, kuinka muut kommentoi? Kun itse on sinut itsensä kanssa, ja elämä edes joten kuten sujuu, niin on niiiiiiiiiiiin masentavaa lukea toisten tuskasta. Katsokaa peliin ja menkää itseenne. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!
- musta ruusu
Monet kirjoittavat et kato peiliin ja mene itseesi.Niillä on elämä kondiksessa ja kaikki heiltä sujuu kuin rasvattu. Mulla on tuskaa sydän täynnä jota en itse saa pois ja mun itsetuntoni meni kun hyvä ystävän sydän ei enään kestänyt ja jätti minut ja poikani. Kaikilla teillä on helppoa,olis minullakin mut vaikeaa se on. Kohta on vuosi täynnä tuska pahenee.
Oletko se oikea minulle Riku?
olen sielu täynnä mustaa ja terälehdet alkaa minulla rapistua.
Kyllä kait voisin soittaa mut pelkoni on liian suuri ja sitä on riistetty liian paljon ja kauan.
- Riku
Soita jos haluat tietää enemmän tv.Riku 040-5283512
- et silleen
ja kukahan näistä nimimerkeistä mahdat olla? ja mitähän mahtaisit kertoa? tiedotahan vähän lisää...
- sonera
Lapin poikia
- Aslakki
sonera kirjoitti:
Lapin poikia
Jänkästä ne parhaat ukot löytyyki!
Siellä naisista pidetään parhaiten huolta! Jos muija on jänkhässä tyytymätön ja lähtee niin ukolla on ISO ongelma löytää uusi. Kaupungissa mennään kapakkiin ja haetaan uusi, jänkhässä pyöriskellään visakoivikossa ja itkeskellään. Uusi voi löytyä vasta 5-10 vuoden päästä.
- Riku
Eikö sähköpostista tullut selville kuka olen? Ajattelin heittää juttua jos kiinostaa? sillä olen ite vasta lopettanut yhden jutun joten halusin vastata sinun mielenkiintoiseen tarinaan.Olen työssäkäyvä ihan ok kaveri ja vasta saunallisen kaksion laittanut joten selän pesiälle olis paikka vapaana? mielellään ottasin viestiäsi vastaan että tietäisin sinustakin jotain.Lähden töistä 14.30 joten en ole koneeella vasta kuin 15.1. kello 07.00 soita tai kirjoita
- ei kartta olis sulle pahitteek
tais musta ruusu eksyä reitiltä.Mieti ennen kuin nakkelet älä ota elämää niin vakavasti. koita pärjätä
- Nils-Aslak
pukathan yhessä lapsi
minä olhen poromies Inarista- hymytyttö
poitsuhan tuntuu ihan ok tyypiltä. kyllä se elämä meitä kaikkia välillä kuitenkin masentaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939