Sähköiset kirjakokoelmat

gagagugu

4

2143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en mee tohon mukaan

      Mun mielestä kirja on kirja. Ei mikään sähköinen digitaalitiedosto. Mä tulen aina ajamaan konkreettisten kirjojen asiaa. En varmaankaan ole ainoa!

      • kännykälle?

        Kännykästäkin hyvin moni sanoi, että ihan hassua touhua ja minä en ainakaan koskaan.


      • xhannis78
        kännykälle? kirjoitti:

        Kännykästäkin hyvin moni sanoi, että ihan hassua touhua ja minä en ainakaan koskaan.

        Kyllähän toi sähköinen kirja toimii kurssikirjoissa, joissa on kova kysyntä ja tarvitaan juuri tiettyyn aikaan. Tällä hetkellä nimenomaan kurssikirjoja saa esimerkiksi Helmet-verkkokirjaston kautta sähköisenä.

        Pitkälle ulkomaan matkalle mukaan joku laite, johon saa netistä ladata romaaneja. Kuka jaksaa kantaa rinkassaan 20 pokkaria maailman laidalle, mutta pakkohan 3 päivän junamatkoilla on lukemista olla!

        Mutta en mä itse ole kokeillut sähköistä kirjaa. Olin ihan fiiliksissä tänään, kun löysin lääkärin odotushuoneesta hauskan nuortenkirjan vuodelta 1986 ja aloin lukea sitä. Itse jätän omat kirjani bussipysäkeille jne kun olen lukenut enkä tarvitse enää. Ja kyllä ne tärkeimmät puhelutkin puhutaan kotona tuolilla istuen ja kaverin kanssa voi juoruta kauan. Sama se, onko luurissa johto vai ei. Sitäpaitsi minulla jopa on lankapuhelin, koska kännykkä hajoaa niin helposti enkä jaksa aina latailla sitä.


    • %saara82

      Kyllä ainakin opiskelijat osaavat jo käyttää noita sähköisiä kirjoja, mutta se on työntekijöille vasta kokeilua. Niinpä on pari kirjaa, jotka lainataan ihan kuin tavallisetkin vaikkapa 12 tunniksi. Kun on koneella, pitää päästä kirjaan käsiksi. Niinpä pitäisikin hankkia käyttäjien mukaan maksettavia lisenssejä eikä lainattavia kappaleita. Suosittu kirja on suosittu myös sähköisenä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe