Kaikista pahimmat ihmiset ovat törkeitä ilkkujia, jotka kuulusivat mielisairalaan käytöshäiriöiden takia.
Normaali käytöstä, on se kun ketään ei kiusata, poikkeavaa käytöstä on kiusaaminen.
Kiusaaminen on psyköpaatin pahin oire
3
1143
Vastaukset
- psyköpaatti
se on perkele psykopaatti.
- asdasdasdasdadsdasdadasdasd
"Normaali käytöstä, on se kun ketään ei kiusata, poikkeavaa käytöstä on kiusaaminen." Lyhyehköllä 25 vuoden elinkokemuksellani joudun valitettavasti sanomaan että kiusaaminen vaikuttaisi hyvinkin tyypilliseltä käyttäytymismallilta, ihmisten ollessa kyseessä.
- kiusattu...
joo on se niin mukava kiusata toista ja vähän vaikka tuuppiakkin... Vaan mitä sitten kun tulee vaikka kiusatun isäpappa ja vetäsee pesarilla jalat alta, kyllä sitten helvetti itketään...olis miettiny ennen kun aloitti sen kiusaamisen. Tyhmästä päästä kärsii koko keho, joskus jopa sananmukaisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161