Kaikista pahimmat ihmiset ovat törkeitä ilkkujia, jotka kuulusivat mielisairalaan käytöshäiriöiden takia.
Normaali käytöstä, on se kun ketään ei kiusata, poikkeavaa käytöstä on kiusaaminen.
Kiusaaminen on psyköpaatin pahin oire
3
1118
Vastaukset
- psyköpaatti
se on perkele psykopaatti.
- asdasdasdasdadsdasdadasdasd
"Normaali käytöstä, on se kun ketään ei kiusata, poikkeavaa käytöstä on kiusaaminen." Lyhyehköllä 25 vuoden elinkokemuksellani joudun valitettavasti sanomaan että kiusaaminen vaikuttaisi hyvinkin tyypilliseltä käyttäytymismallilta, ihmisten ollessa kyseessä.
- kiusattu...
joo on se niin mukava kiusata toista ja vähän vaikka tuuppiakkin... Vaan mitä sitten kun tulee vaikka kiusatun isäpappa ja vetäsee pesarilla jalat alta, kyllä sitten helvetti itketään...olis miettiny ennen kun aloitti sen kiusaamisen. Tyhmästä päästä kärsii koko keho, joskus jopa sananmukaisesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368