Onko kellään kokemuksia Playa de Palmasta? Ollaan heinäkuussa lähdössä aikuisten kesken loman viettoon. Majoitumme hotelli Pillari Playaan.
Mallorca
4
1011
Vastaukset
- don luis
en ehkä menisi pillari hotelliin,mutta alue on kyllä monipuolinen ja hiukan edullisempi kuin vaikka esim. alcudia.lisäksi palman läheisyys mahdollistaa käynnit"kaupungilla"hyvinkin mukavasti.hotellia aikoinaan mainostettiin nuorisolle soveltuvana,siis hulinaa voi olla.
- 123
Hei don luis! Onko sinulla kokemusta Hotelli Javasta Playa de Palman alueelta? Millainen hotelli ja sen ympäristö? Englantilaisten ja saksalaisten kokemuksista olen joltain nettisivulta lueskellut, mutta olisi mukavaa jos joku suomalainenkin tietäisi omakohtaisesti jotain tästä hotellista :)
- don luis
123 kirjoitti:
Hei don luis! Onko sinulla kokemusta Hotelli Javasta Playa de Palman alueelta? Millainen hotelli ja sen ympäristö? Englantilaisten ja saksalaisten kokemuksista olen joltain nettisivulta lueskellut, mutta olisi mukavaa jos joku suomalainenkin tietäisi omakohtaisesti jotain tästä hotellista :)
on tämän brasiliaplaya hotellin takana.olen kulkenut siitä ohi mutta en ole käynyt peremmällä.menen itse kesällä rannan vieressä sijaitsevaan brasiliaan,joka minusta on parempi vaihtoehto.tienoo on saksalaisvaltaista,mitä pitemmälle arenalia kohti menee.asialla on hyvät ja huonot puolet.
- elokuussa
don luis kirjoitti:
on tämän brasiliaplaya hotellin takana.olen kulkenut siitä ohi mutta en ole käynyt peremmällä.menen itse kesällä rannan vieressä sijaitsevaan brasiliaan,joka minusta on parempi vaihtoehto.tienoo on saksalaisvaltaista,mitä pitemmälle arenalia kohti menee.asialla on hyvät ja huonot puolet.
Arenal siitä hyvä, ettei siellä ole Brittejä möykkäämässä..ne on Palma novassa ja siellä alueella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666338Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932886Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131047
- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75953- 66922