Heippa. Onko joku Elleistä ollut Pariisissa Ranskan kansallispäivän tienoilla? Väkeä on varmaan liikkeellä, mutta maksaako esim. hotellimajoitus tuolloin maltaita vai onko hintataso "normaali"?
Vastaukset 2
- P1313
hintoja netistä, mene johonkin monista hotellivarausohjelmista, siinähän voit varata vaikka jo ensi vuodeksi, ja ilman mitään varauksia näet hinnan. Ja yleensäkin mitä aikaisemmin varaat sitä enemmän halvempia huoneita jäljellä, jos saat peruttua kuluitta, voithan katsella viime hetken majoitushintoja, mutta ei ainakaan meidän matkan kohdalla vaikuttanut hintaan, olisiko maratoni vaikuttanut siihen yli 37 000 juoksijaa kaupungissa kannattajineen.
- Pariisin matkaaja
Vastaan, vaikka en ole Elli ;) Minusta vaikutus ei ole ollut ainakaan merkittävä. Olen pariin kertaan ollut paikalla katsomassa sekä paraatin että hienon ilotulituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591071
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52730- 67707
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti328694Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8682Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35632Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540