espanjaan syksyllä

Olen suunnitellut, että painaisin koko kesän armottomasti töitä ja säästäisin ja sitten syksyllä espanjaan asumaan ja katsoa samalla jos jotain duunia löytyis, mutta jos ei löydy niin ainakin sen 2-3 kk asuis siellä sitten kesätyön rahoilla. Olen katsonut asuntoja espanjasta ja hienon kaksion saa 600e kuussa ja jos siihen sais mukaan vielä jonkun matkaajan niin sehän ei olis paljon mitään per henkilö!!!

Jos joku kiinnostui ideastani niin ota yhtettä ja aletaan yhdessä suunnittelemaan matkaa tarkemmin!

Eikä se ole pakko juuri espanjaan lähteä, mutta kuitenkin pois suomesta!

7

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =))

moi, itekkin oon kovasti miettiny että syksymmällä tekis mieli karata jonnekki etelään. Ja miks ei pidemmäkskin aikaa =)Ite oon 21v. tyttö itä-suomesta. Työttömänä olen tällä hetkellä, joten sekin ois ihan kiva jos vaikka sit sieltä espanjasta sattuis töitä löytymään :)

• vain sitten

Meillä on nyt sitten täysin samanlaiset ajatukset ilmassa. Laita mulle joku yhteystietosi niin aletaan oikein kunnolla suunnittelemaan matkaa jonnekin pois kauas täältä =)

• ...
        vain sitten kirjoitti:

Meillä on nyt sitten täysin samanlaiset ajatukset ilmassa. Laita mulle joku yhteystietosi niin aletaan oikein kunnolla suunnittelemaan matkaa jonnekin pois kauas täältä =)

Mulle tulikin jo seinä vastaan tässä vaiheessa sen matkan suhteen. Aikasintaan pääsen lähtemään mihinkään vasta ens vuoden puolella...ja tod.näk. vasta maalis/huhtikuussa =/ Toivotaan että löydät itsellesi matkaseuraa syksyksi :)

• s.p.

Moi Olen mitä todennäköisimmin muuttamassa Espanjaan elo- ja marraskuuksi. Tasan kaksi kuukautta. Töihin Fuengirolaan. Olisin tosi iloinen, jos saisin yhtystietoja muilta suomalaisilta.... Muuten ehkä kuolen siihen kaikkeen temperamenttiin.

• s.p.

Todellakin siis etsin vaan KAVERIA. Jollekin jolle JUTELLA! Ja tossa viestissä oli siis vielä väärät infot: loka -marraskuuksi uuden tiedon mukaan menen.

• s.p. kirjoitti:

Todellakin siis etsin vaan KAVERIA. Jollekin jolle JUTELLA! Ja tossa viestissä oli siis vielä väärät infot: loka -marraskuuksi uuden tiedon mukaan menen.

laita viestiä tulemaan mun mailiin tai sitten laita oma mailis niin kirjoitan takas... onko sulla jo asunto ja muut kaikki tiedossa siellä??

• osoitteesi?

Kerrohan lisää suunnitelmistasi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe