Olemme lähdössä elokuussa viikoksi Toscanaan. Suunnitelmana on lentää Roomaan, olla siellä yksi yö ja sieltä ajaa omalla autolla Toscanaan. Olisiko kellään vinkkejä minne kannattaa lentää, Roomaan, Pisaan? Onko oman auton vuokraus ihan hullu ajatus? Hyvä, edullinen ja halpa hotelli Roomassa? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Toscana
5
927
Vastaukset
- mitään
Kovasti lyhyt tuo viikko, varsinkin jos ensin ollaan Roomassa. Roomaan on halpoja lentoja, mieluimmin suoria. Oman auton vuokraus on minusta hyvä idea, itse olen sen tehnyt lukuisia kertoja. Hyvä suunnitelma, paitsi että itse ajaisin suoraa päätä ainakin Orvietoon, sieltä sitten rantautuisin Orcian ja Chianan laaksoihin. Ja juuri niin teenkin, taas elokuun lopussa.
- Nimetön
Toscanassa perillä ollaan viikko, sitä ennen Roomassa. Autolla ajaminen arvelluttaa Roomassa eli päästäänkö ehjin nahoin sieltä Toscanaan
- esther
Nimetön kirjoitti:
Toscanassa perillä ollaan viikko, sitä ennen Roomassa. Autolla ajaminen arvelluttaa Roomassa eli päästäänkö ehjin nahoin sieltä Toscanaan
...vastaavan reissun toukokuussa. Sen jälkeen voin kertoa enemmän.
- Kohta matkalle
esther kirjoitti:
...vastaavan reissun toukokuussa. Sen jälkeen voin kertoa enemmän.
Hei, mitenkä matka sujui? Olisiko vinkkejä meille.
- syntymäpäivämatkailija
Kohta matkalle kirjoitti:
Hei, mitenkä matka sujui? Olisiko vinkkejä meille.
Tultiin juuri Toscanasta, oltiin ensin 2pv Roomassa ja sitten kaksi viikkoa Toscanassa. Oltiin yötä Montecarlo hotellissa lähellä Terminiä, aika edullinen ja hyvä sijainti.
Auto vuokrattiin lentokentältä ja sieltä sitten Toscanaan. Autolla ajaminen Roomassa vaatii malttia, hyviä hermoja ja tarkkaavaisuutta, skoottereilla on aivan omat sääntönsä ja kaikki on sallittua liikenteessä, mutta kyllä siellä kokenut kuljettaja selviää.
Roomasta kestää 3 h ajaa Toscanaan. Moottoriteiltä hyvät liittymät, kaikkialle ja ainahan voi ajaa myös pikkuteitä, mutta silloin navigattori on ehdoton ja muuten hyvä apu liikenteessä. Toscanassa on paljon hyvin mutkaisia vuoristoteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976