Toscana

Nimetön

Olemme lähdössä elokuussa viikoksi Toscanaan. Suunnitelmana on lentää Roomaan, olla siellä yksi yö ja sieltä ajaa omalla autolla Toscanaan. Olisiko kellään vinkkejä minne kannattaa lentää, Roomaan, Pisaan? Onko oman auton vuokraus ihan hullu ajatus? Hyvä, edullinen ja halpa hotelli Roomassa? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.

5

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään

      Kovasti lyhyt tuo viikko, varsinkin jos ensin ollaan Roomassa. Roomaan on halpoja lentoja, mieluimmin suoria. Oman auton vuokraus on minusta hyvä idea, itse olen sen tehnyt lukuisia kertoja. Hyvä suunnitelma, paitsi että itse ajaisin suoraa päätä ainakin Orvietoon, sieltä sitten rantautuisin Orcian ja Chianan laaksoihin. Ja juuri niin teenkin, taas elokuun lopussa.

      • Nimetön

        Toscanassa perillä ollaan viikko, sitä ennen Roomassa. Autolla ajaminen arvelluttaa Roomassa eli päästäänkö ehjin nahoin sieltä Toscanaan


      • esther
        Nimetön kirjoitti:

        Toscanassa perillä ollaan viikko, sitä ennen Roomassa. Autolla ajaminen arvelluttaa Roomassa eli päästäänkö ehjin nahoin sieltä Toscanaan

        ...vastaavan reissun toukokuussa. Sen jälkeen voin kertoa enemmän.


      • Kohta matkalle
        esther kirjoitti:

        ...vastaavan reissun toukokuussa. Sen jälkeen voin kertoa enemmän.

        Hei, mitenkä matka sujui? Olisiko vinkkejä meille.


      • syntymäpäivämatkailija
        Kohta matkalle kirjoitti:

        Hei, mitenkä matka sujui? Olisiko vinkkejä meille.

        Tultiin juuri Toscanasta, oltiin ensin 2pv Roomassa ja sitten kaksi viikkoa Toscanassa. Oltiin yötä Montecarlo hotellissa lähellä Terminiä, aika edullinen ja hyvä sijainti.
        Auto vuokrattiin lentokentältä ja sieltä sitten Toscanaan. Autolla ajaminen Roomassa vaatii malttia, hyviä hermoja ja tarkkaavaisuutta, skoottereilla on aivan omat sääntönsä ja kaikki on sallittua liikenteessä, mutta kyllä siellä kokenut kuljettaja selviää.
        Roomasta kestää 3 h ajaa Toscanaan. Moottoriteiltä hyvät liittymät, kaikkialle ja ainahan voi ajaa myös pikkuteitä, mutta silloin navigattori on ehdoton ja muuten hyvä apu liikenteessä. Toscanassa on paljon hyvin mutkaisia vuoristoteitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe