Waldorf Astoria

onko hyvä

Onko WA niin hyvä kuin kuvittelen ? oon ollut nycissä 4 kertaa mutta aina samassa hotlassa eli BW Presidentissä, joka by the way on hinta-laatusuhteeltaan tosi hyvä ( ei luteita tai muutakaan elävää ja muutenkin kaikki hyvin ). Nyt haluttaisiin kuitenkin johonkin parempaan, kun näyttää saavan melko kohtuullisella hinnalla esi. WA:han huoneita.
Pitäisikö toivoa jostain tietystä kerroksesta tai tiettyyn suuntaan ?
Ymmärsin että osa huoneista recently renovated eli onko tietoo mistä päin on ja mistä ei ?

4

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

Itse olen käynyt vain aulassa. Perinteinen, legendaarinen hotelli, jossa komeat julkiset tilat.

Tripadvisorista löytyy 88 sivua arvioita ja kolmisensataa asiakkaiden ottamaa kuvaa; saanut pääasiallisesti hyvät arviot.

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d93618-Reviews-The_Waldorf_Astoria-New_York_City_New_York.html

Kannattaa lähettää sähköpostia hotelliin etukäteen ja pyytää remontoitua huonetta, ilmeisesti kaikki huoneet eivät ole vielä remonttia läpikäyneet. Kokemuksesta oppineena mailaan aina hotelleihin etukäteen ja pyydän rauhallista non smoking-huonetta.

Sähköpostiini tulee vähän väliä mainoksia eri hotellivarauspalvelimista (travelocity, quickbook, lastminutetravel jne), hyviä diilejä ja isoja alennuksia. Hinnat ovat laskeneet viime vuodesta reippaasti.

Kesän matkaa varten on varattuna Sohosta uusi 3* hotelli (sis. aamiaisen) hintaan 113 USD verot, varaus on peruttavissa kuluitta, jos löydän vielä edullisemman, mutta tuskin paljoa tuota halvemmalla saa enää vastaavan tasoista hotellia hyvällä sijainnilla.

• Vanhaa ihastellen

Hei!
        Ehkä vanha viestiketju, mutta kenties apua matkaajille.

Kaunis, legendaarinen hotelli, jossa palvelu on loistavaa. Huoneista voit valita joko perinteisen WA:n, joka käsittää huoneet 17.krs. asti tai WA Towersin kerrokset tästä ylöspäin.
        Olin pääsiäisenä 17. krs:sen huoneessa ja ihailin vanhaa arkkitehtuuria, takkaa, WA:lle aikoja sitten tehtyjä huonekaluja, marmorikylpyhuonetta, upeita lamppuja, käytävien tilaustyönä tehtyjä mattoja ja valaisinsuunnitelmaa. Eivät nämä vastanneet Sokos-hotellin täysin persoonatonta siisteyttä, mutta en minä sitä etsinytkään.
        Hotellissa toivotetaan tervetulleeksi tutustumaan erilaisiin ravintoloihin ja saleihin ja tämä on jo elämys sinänsä. Oli mielenkiintoista asua hotellissa, joka on kokonaisuus, jonka kaikki yleiset tilat on myös suunniteltu asiakkaan viihtyisyydeksi.
        Vakuusmaksu oli 100USD/vrk/huone.

• Nimetön

Itse lueskelin että ko. hotelli olisi nimensä mukaisesti todella vanha (= ränsistynyt).

• ymmarra

Nimensa mukaisesti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51