Tietääkö kukaan käykö 03 lagunan peltivanteiden pultit myös alkuperäisiin alumiinivanteisiin? vai joutuuko hommmaamaan uudet?
Vastaukset 5
- Varmaankaan
....
- 3.0
-02 lagunassa peltivanteen pultit myös orkkis aluissa, kerta en ostaessa muitakaan pultteja saanut mukaan. Pitäis ihan käydä merkkiliikkeessä kysymään
- putit
peltivanteiden pulteissa on kartio samaa osaa kannan kanssa, aluvannepulteissa kartio on erillinen osa. Minun lagunassa oli uutena laitettu peltivanteet kiinni aluvanteiden pulteilla, ostin peltivannepultit peltivanteita varten ja käytän alkuperäisiä aluvanteiden kanssa. Kesärenkaat on lagunan alkuperäisillä aluvanteilla.
- laku II
homma mulla.Alkuperäiset alut omilla pulteilla ja ostin peltivanteisiin omat pultit.Katso vaikka motonetin sivuilta ei paljoakaan maksa pultit.
- joo. .
Käyttöautossa sanoivat että ovat samat pultit pelti- ja aluvanteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan66682- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli49646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32548Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7546- 48488
- 76472
- 33435