Vaellus retkelle

pohjoissuomesta

Hei,
Hyväkuntoinen, vaelluksesta innostunut naisihminen jos olet pohjoissuomesta ja kiinnostunut viikonloppu vaelluksesta tai vaikka useammanpäivänkin reissusta niin voisi alkaa tutustua, jotta ennen kesää tietäisi ollaanko samalla aaltopituudella. Olen 40 v, monenlaista kuntourheilua harratava perheelinen nainen.

14

3552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

nuo yhdys sanatkin hallinnassa!

• pohjoissuomessa

elämässä on muutakin sisältöä kun tutkia kielioppia. Kokeileppa vaikka viikko karhunkierroksella, unohtuu turhat pilkun viilaamiset.

• sinä...
        pohjoissuomessa kirjoitti:

elämässä on muutakin sisältöä kun tutkia kielioppia. Kokeileppa vaikka viikko karhunkierroksella, unohtuu turhat pilkun viilaamiset.

itse ukkoasi. Kielioppi on tärkeää monessakin mielessä. Oikeasti yhdyssanojen hallinta on hakusessa jopa monilla kouluja käyneilläkin. Edellisessä tekstissäsikin on seuraavia virheitä: pohjoissuomessa, kun, kokeileppa ja unohtuu. Opettelepa näiden oikea muoto näin ensi alkuun. Lähde sen jälkeen vaikka karhunkierrokselle.

• jaaeityhjiäpäissään
        sinä... kirjoitti:

itse ukkoasi. Kielioppi on tärkeää monessakin mielessä. Oikeasti yhdyssanojen hallinta on hakusessa jopa monilla kouluja käyneilläkin. Edellisessä tekstissäsikin on seuraavia virheitä: pohjoissuomessa, kun, kokeileppa ja unohtuu. Opettelepa näiden oikea muoto näin ensi alkuun. Lähde sen jälkeen vaikka karhunkierrokselle.

Kaikesta (ja etenkin viestistäsi) päätellen, sinä et viilaa ukkoasi etkä akkaasi. Viilaat itseäsi ja pilkkuja. Mikäs sen lystimpää sinulle, oi armas Armas. Mutta kerro nyt meille, joille yhdys sanat on yks lysti, muutama mieli missä kielioppi on tärkeä. Kun väität sen olevan tärkeä monessakin, voit sentään yhden kertoa. On se tärkeetä tietenkin että pääsee hyvään virkaan esim. opettajaksi tai kansakoulutarkastajaksi. Mutta vaelluksella pärjää meleko mukavasti ihan iliman aekojaan ja laittamalla sanoja peräkkäin tavuviivalla tahi iliman ihan oman mielesä mukkaan. Sen vielä tahtoisin oikaista Viilarin viestissä että karhunkierros on tosi asi assa Karhunkierros, eikä siis karhunkierros, koska kyseessä on siis eris nimi jonka saa myös kirjoittaa yhteen halutessaan olla tarkka poika.

• asdf sadf

ja pitää sitä huomauttaa virheistä, jottei muut kopioi samoja virheitä.

• lentojätkä ja reppu
        asdf sadf kirjoitti:

ja pitää sitä huomauttaa virheistä, jottei muut kopioi samoja virheitä.

Tuollainen pilkunviilaaja olisi hyvää vaellus-ja retkeily seuraa miehille.Voisi autiotuvassa panna porukalla.Kyllä siinä pilkut ja pisteet unohtuu.No ns.Vieraita kieliä opiskellessa kielioppi on tosi tarpeellinen.

• urgoopjld

• muillekin
        sinä... kirjoitti:

mikä sanassa 'unohtuu' on vikana. Vaikka viilaan sitä puolelta jos toiseltakin, en vikaa löydä.

• lappifani
        sinä... kirjoitti:

Olen samaa mieltä kieliopin hallinnasta! Ei tarvitse ihan täydellistä suomea olla, mutta kyllä minua
        ärsyttää, kun kirjoitetaan aivan holtittomasti, ja tosiaan juuri yhdyssanojen käytössä on toivomisen varaa.
        Eihän tämä asia nyt ihan elämää suurempi juttu ole, mutta antaa sellaisen miellyttävän tunteen ja on
        jotenkin kohteliasta, kun on edes yritystä fiksuun kieleen.

• lappifani

• yyy57875

No onhan se vähän....noloa jos puhuu (ja kirjoittaa) Suomen kieltä huonommin kuin ulkomaalainen.

• opettaja.
        lappifani kirjoitti:

Olen samaa mieltä kieliopin hallinnasta! Ei tarvitse ihan täydellistä suomea olla, mutta kyllä minua
        ärsyttää, kun kirjoitetaan aivan holtittomasti, ja tosiaan juuri yhdyssanojen käytössä on toivomisen varaa.
        Eihän tämä asia nyt ihan elämää suurempi juttu ole, mutta antaa sellaisen miellyttävän tunteen ja on
        jotenkin kohteliasta, kun on edes yritystä fiksuun kieleen.

kuules lappifani itse kirjoitit päin p....ttä, etkä edes sitä tajua,ääliö.

• tj

Tuo useamman päivän reissu kiinnostaisi kyllä, ja retkeilukokomusta kyllä on.

otatko yhteyttä [email protected]

• Kokeile,,,

Siellä 30-vuotias aasialaistyttö etsii juuri vaellusseuraa. En tiedä onko pohjoisesta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      179
      2059
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1761
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      169
      1618
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1413
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      103
      1406
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      100
      1067
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      159
      1056
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      73
      1037
    9. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      866
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      820
    Aihe