Hirmu humalassa pyörittiin koko pääsiäinen. En oo mitenkään ylpee tästä rälläämisestä, enkä ihan kohta ole tiskiä kuluttamassa. Nyt vaan korvissa soi, et nää päivät on kyllä nähty. Kotiin on kivempi kuolla.
Miten meni pyhät? tulikos toimittua normaalista poikkeavasti?
Yleensäkkin, meinaako tällaiset pidemmät vapaat mennä arjen ruutiineissa ristiin?
maksa huutaa!
10
957
Vastaukset
- justiinuuna
Kolme olutta tuli otettua lauantaina ja urheiltua joka päivä. Eli aika hyvin meni.Ei huuda maksa, onneksi! Elämä on ihanaa ilman jatkuvaa humalaakin.
vuosituhansia sitten :) no joo.. huono oli :) tuli tuota meidänkin reissussa oltua, mut ei arkeen palaaminen mikään ongelma ole, enempikin ihan toivottua normaalieloa matkailun jälkeen :)
Tosin se että on välimatkaa sukulaisiin, yleensä tarkoittaa sitä, että heillä käydään silloin kun on enemmän vapaita. Ja itse menin saamaan kuumetaudin matkalla, että rajoitti kyllä paikanpäälläkin liikkumista. Mut yleensä ei tosiaan tule minään lyhyenä vkl:vapaana sinkoiltua etäämmäksi.. et sen verran anto pääsiäisen pyhät extraa.- eikä mikään
kivaa oli ja pyhät tuntuu pitkille kun ei tuhlaannu krapulaan päivääkään.
- huusi kaikki:(
Maksa,kun join liikaa alkkista pe ja la.
Tyttis huusi kun join liikaa jo pelkästään pe ja sitten huusi vielä enemmän kun join la,siks join la kun se huusi pe juomisesta.
Sitten su huusi omatunto ja ma oli hiljaista,luojan kiitos Huh!
Nyt ollaan ti ja saattaapi olla että huutaa pomo kun myöhästyn taatusti töistä ja työt jumittaa.
Ja kaikki pääsiäisen takia!
- Catsy_666
Käytin viikonlopun maastolaskentoihin. Lähdin aamulla, poljin 28 kilometriä ja kävelin kuusi kilometriä, laskin kaikki merkittävimmät linnut. Paljon siis luontoa ja reippailua.
Söin pashaa. Olin saanut yhden vanhan suvun reseptin ja tein sen eka kertaa. En tosin älynnyt, että se on koko suvulle, joten sitä tuli paljon, paljon....- kateudesta
kun sait popsia koko suvun pasha-annoksen! Mä olen yleensä aina tehnyt sitä mutta nyt en kun oli vähän vaikea tilanne muuten. Ostin jonkun valmispashan joka maistui rahkajälkiruualta mutta ei pashalta.
- että sukupolvesta toiseen
aina vain tuo taito tai uskallus irrotella on alkoholista kiinni? Mä päätin jo 16v että mikäli jotain juttua en selvinpäin uskalla tehdä se jää sit humalassakin tekemättä. Paljon hauskaa pidin ja juominenkin jäi vähemmälle. Suosittelen kaikille pienille ja vähän varttuneemmillekin tenunenille.
- Helmililja
Mun maksani on ihan hiljaa. Haluaisin juoda joskus pari lasia viiniä ja syödä jotain tosi hyvää, mutta nyt en voi koska a) ei ole sellaista kumppania/ystävää. En kai mä nyt yksin mene minnekään syömään tai availe viinipulloja kotona. b) Just punaviinistä josta eniten tykkään tulee nykyisin liian helposti migreeni, ja migreeni on pahempi kuin loppuelämä ilman punaviiniä.
Ihan totta, älkää ryypätkö tuolla tavoin päiväkausia! En voi tajuta mikä siinä on kivaa. Tajuan kyllä yhden baari-illan ystävien kanssa, mutta kai siitä kivasta illasta pitäisi muistaakin jotain? Sekö on kivaa jos menee muisti, rahat, suhteet ja hyvän fiiliksen sijasta tulee tosi huonot fiilikset?
Kuka lähtisi minun kanssani syömään ja lasilliselle tai kahdelle? Niin että olisi oikeasti kivaa?- Artisokkasydän
yksinäisille ruoan ja viinin ystäville. Tuo mukanasi pullo viiniä ja ruoka-ainekset niin minä valmistan sinulle herkullisen illallisen ja viihdytän sinua kokatessani sekä hiljennyn nauttimaan päivällisen kanssasi. Miltä kuulostaa???
- Anonyymi
Suomi huutavat kun maksaa pir auki pankki3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351