Tietolähteemme maailmalla vahvistaa että FengShui elää sittenkin joistakin matalaotsaisista väitteistä huolimatta.
Syynä sekaannukseen oli FengShuin kaukonäköisesti palkkaama kaksoisolento. Valitettavasti oikealta henkilöllisyydeltään tuntemattomaksi jäänyt stuntdouble kuoli saamiinsa vammoihin eli unohti hengittää chi:tä.
Tietotoimistomme pahoittelee menetystä ja toivottaa FengShuille voimia jatkaa työtään.
FengShui
8
953
Vastaukset
- TIEDÄT
MIKSI HUORETELLET ENNENE MIKSIS EI KUKA ARVOSTELLE HUORAT?
- PPOKKI
KOITTA RAKENTA MUTTA NYT TIEDÄN HUORA PUU ANTA HUORA OKSET
- HERRA
ELOKKA LA SEVILISATION NE PAS COMME CA KAUTTAU VAIKKA JUNTIKSI ISCH FERTCHEN JUNTTI
- PPOKKI
LIHA TARJOS JUKA PPAILLÄ ÄLÄ HUÖLESLITU MINU PUÖLELLÄ OLEN NAISTEN SAARI REIKAT JUKA PAIKKA MINULLE´AIKA OLLA YKSIN HUOLTAJA MINULLE SOPPI ELÄN .
- Suomalainen sisustus
Maa, tuli, ilma ja vesi-elementit myös suomalaiseen sisustusarkkitehtuuriin mukaan...Suomen luonto-olosuhteet "neljä vuoden aikaa" sisätiloissa ympäri vuoden...KIITOS!
- Raksan reunalta
Maa... kukkapurkit ja näkymä ulos puutarhaan
Tuli... takka, kiuas, leivinuuni, kynttilät
Ilma... avara asunto ja väljät näkymät ulos
Vesi... kunnon peseytymistilat, joissa lapsikin mahtuu leikkimään kylpyammeessa
Olepa hyvä vaan.
- SHUI:::..!!111%#?+!1
.
välittää edelleen tietoja rajan yli Neuvostoliittoon väärän henkilöhistorian turvin
.- SHUI:::::!!!
.
joutui ikuisiksi ajoiksi maata kiertävälle radalle koska Neuvostoliitto-CCCP lakkasi olemasta
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2381413- 741346
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22907
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873