FengShui

ELÄÄ!

Tietolähteemme maailmalla vahvistaa että FengShui elää sittenkin joistakin matalaotsaisista väitteistä huolimatta.
Syynä sekaannukseen oli FengShuin kaukonäköisesti palkkaama kaksoisolento. Valitettavasti oikealta henkilöllisyydeltään tuntemattomaksi jäänyt stuntdouble kuoli saamiinsa vammoihin eli unohti hengittää chi:tä.

Tietotoimistomme pahoittelee menetystä ja toivottaa FengShuille voimia jatkaa työtään.

8

938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TIEDÄT

MIKSI HUORETELLET ENNENE MIKSIS EI KUKA ARVOSTELLE HUORAT?

• PPOKKI

KOITTA RAKENTA MUTTA NYT TIEDÄN HUORA PUU ANTA HUORA OKSET

• HERRA

ELOKKA LA SEVILISATION NE PAS COMME CA KAUTTAU VAIKKA JUNTIKSI ISCH FERTCHEN JUNTTI

• PPOKKI

LIHA TARJOS JUKA PPAILLÄ ÄLÄ HUÖLESLITU MINU PUÖLELLÄ OLEN NAISTEN SAARI REIKAT JUKA PAIKKA MINULLE´AIKA OLLA YKSIN HUOLTAJA MINULLE SOPPI ELÄN .

• Suomalainen sisustus

Maa, tuli, ilma ja vesi-elementit myös suomalaiseen sisustusarkkitehtuuriin mukaan...Suomen luonto-olosuhteet "neljä vuoden aikaa" sisätiloissa ympäri vuoden...KIITOS!

• Raksan reunalta

Maa... kukkapurkit ja näkymä ulos puutarhaan
        Tuli... takka, kiuas, leivinuuni, kynttilät
        Ilma... avara asunto ja väljät näkymät ulos
        Vesi... kunnon peseytymistilat, joissa lapsikin mahtuu leikkimään kylpyammeessa

Olepa hyvä vaan.

• SHUI:::..!!111%#?+!1

.

välittää edelleen tietoja rajan yli Neuvostoliittoon väärän henkilöhistorian turvin

.

• SHUI:::::!!!

.

joutui ikuisiksi ajoiksi maata kiertävälle radalle koska Neuvostoliitto-CCCP lakkasi olemasta

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      73
      4966
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3359
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2655
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1717
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1322
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1113
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1005
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      889
    Aihe