Tietolähteemme maailmalla vahvistaa että FengShui elää sittenkin joistakin matalaotsaisista väitteistä huolimatta.
Syynä sekaannukseen oli FengShuin kaukonäköisesti palkkaama kaksoisolento. Valitettavasti oikealta henkilöllisyydeltään tuntemattomaksi jäänyt stuntdouble kuoli saamiinsa vammoihin eli unohti hengittää chi:tä.
Tietotoimistomme pahoittelee menetystä ja toivottaa FengShuille voimia jatkaa työtään.
FengShui
8
943
Vastaukset
- TIEDÄT
MIKSI HUORETELLET ENNENE MIKSIS EI KUKA ARVOSTELLE HUORAT?
- PPOKKI
KOITTA RAKENTA MUTTA NYT TIEDÄN HUORA PUU ANTA HUORA OKSET
- HERRA
ELOKKA LA SEVILISATION NE PAS COMME CA KAUTTAU VAIKKA JUNTIKSI ISCH FERTCHEN JUNTTI
- PPOKKI
LIHA TARJOS JUKA PPAILLÄ ÄLÄ HUÖLESLITU MINU PUÖLELLÄ OLEN NAISTEN SAARI REIKAT JUKA PAIKKA MINULLE´AIKA OLLA YKSIN HUOLTAJA MINULLE SOPPI ELÄN .
- Suomalainen sisustus
Maa, tuli, ilma ja vesi-elementit myös suomalaiseen sisustusarkkitehtuuriin mukaan...Suomen luonto-olosuhteet "neljä vuoden aikaa" sisätiloissa ympäri vuoden...KIITOS!
- Raksan reunalta
Maa... kukkapurkit ja näkymä ulos puutarhaan
Tuli... takka, kiuas, leivinuuni, kynttilät
Ilma... avara asunto ja väljät näkymät ulos
Vesi... kunnon peseytymistilat, joissa lapsikin mahtuu leikkimään kylpyammeessa
Olepa hyvä vaan.
- SHUI:::..!!111%#?+!1
.
välittää edelleen tietoja rajan yli Neuvostoliittoon väärän henkilöhistorian turvin
.- SHUI:::::!!!
.
joutui ikuisiksi ajoiksi maata kiertävälle radalle koska Neuvostoliitto-CCCP lakkasi olemasta
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998