Tietolähteemme maailmalla vahvistaa että FengShui elää sittenkin joistakin matalaotsaisista väitteistä huolimatta.
Syynä sekaannukseen oli FengShuin kaukonäköisesti palkkaama kaksoisolento. Valitettavasti oikealta henkilöllisyydeltään tuntemattomaksi jäänyt stuntdouble kuoli saamiinsa vammoihin eli unohti hengittää chi:tä.
Tietotoimistomme pahoittelee menetystä ja toivottaa FengShuille voimia jatkaa työtään.
FengShui
8
916
Vastaukset
- TIEDÄT
MIKSI HUORETELLET ENNENE MIKSIS EI KUKA ARVOSTELLE HUORAT?
- PPOKKI
KOITTA RAKENTA MUTTA NYT TIEDÄN HUORA PUU ANTA HUORA OKSET
- HERRA
ELOKKA LA SEVILISATION NE PAS COMME CA KAUTTAU VAIKKA JUNTIKSI ISCH FERTCHEN JUNTTI
- PPOKKI
LIHA TARJOS JUKA PPAILLÄ ÄLÄ HUÖLESLITU MINU PUÖLELLÄ OLEN NAISTEN SAARI REIKAT JUKA PAIKKA MINULLE´AIKA OLLA YKSIN HUOLTAJA MINULLE SOPPI ELÄN .
- Suomalainen sisustus
Maa, tuli, ilma ja vesi-elementit myös suomalaiseen sisustusarkkitehtuuriin mukaan...Suomen luonto-olosuhteet "neljä vuoden aikaa" sisätiloissa ympäri vuoden...KIITOS!
- Raksan reunalta
Maa... kukkapurkit ja näkymä ulos puutarhaan
Tuli... takka, kiuas, leivinuuni, kynttilät
Ilma... avara asunto ja väljät näkymät ulos
Vesi... kunnon peseytymistilat, joissa lapsikin mahtuu leikkimään kylpyammeessa
Olepa hyvä vaan.
- SHUI:::..!!111%#?+!1
.
välittää edelleen tietoja rajan yli Neuvostoliittoon väärän henkilöhistorian turvin
.- SHUI:::::!!!
.
joutui ikuisiksi ajoiksi maata kiertävälle radalle koska Neuvostoliitto-CCCP lakkasi olemasta
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428