Tietolähteemme maailmalla vahvistaa että FengShui elää sittenkin joistakin matalaotsaisista väitteistä huolimatta.
Syynä sekaannukseen oli FengShuin kaukonäköisesti palkkaama kaksoisolento. Valitettavasti oikealta henkilöllisyydeltään tuntemattomaksi jäänyt stuntdouble kuoli saamiinsa vammoihin eli unohti hengittää chi:tä.
Tietotoimistomme pahoittelee menetystä ja toivottaa FengShuille voimia jatkaa työtään.
FengShui
8
893
Vastaukset
- TIEDÄT
MIKSI HUORETELLET ENNENE MIKSIS EI KUKA ARVOSTELLE HUORAT?
- PPOKKI
KOITTA RAKENTA MUTTA NYT TIEDÄN HUORA PUU ANTA HUORA OKSET
- HERRA
ELOKKA LA SEVILISATION NE PAS COMME CA KAUTTAU VAIKKA JUNTIKSI ISCH FERTCHEN JUNTTI
- PPOKKI
LIHA TARJOS JUKA PPAILLÄ ÄLÄ HUÖLESLITU MINU PUÖLELLÄ OLEN NAISTEN SAARI REIKAT JUKA PAIKKA MINULLE´AIKA OLLA YKSIN HUOLTAJA MINULLE SOPPI ELÄN .
- Suomalainen sisustus
Maa, tuli, ilma ja vesi-elementit myös suomalaiseen sisustusarkkitehtuuriin mukaan...Suomen luonto-olosuhteet "neljä vuoden aikaa" sisätiloissa ympäri vuoden...KIITOS!
- Raksan reunalta
Maa... kukkapurkit ja näkymä ulos puutarhaan
Tuli... takka, kiuas, leivinuuni, kynttilät
Ilma... avara asunto ja väljät näkymät ulos
Vesi... kunnon peseytymistilat, joissa lapsikin mahtuu leikkimään kylpyammeessa
Olepa hyvä vaan.
- SHUI:::..!!111%#?+!1
.
välittää edelleen tietoja rajan yli Neuvostoliittoon väärän henkilöhistorian turvin
.- SHUI:::::!!!
.
joutui ikuisiksi ajoiksi maata kiertävälle radalle koska Neuvostoliitto-CCCP lakkasi olemasta
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974