Tietääkö kukaan mistä voisi tilata Gundam pienoismalleja/modeleja kooltaan 1/100 tai suurempia suomessa?
Blibossa on kaksi modelia jotka olen ajatellut tilata, mutta suurena Gundam fanina tahtoisin lisää.
Jos ei missään Suomesta voi hankkia/tilata, saisinko linkkiä sivulle josta postittavat Suomeen asti?
Mistä Gundam pienoismalleja?
6
4616
Vastaukset
- TRR1
"Jos ei missään Suomesta voi hankkia/tilata, saisinko linkkiä sivulle josta postittavat Suomeen asti?" Eipä ole enää tullut vuosiin vastaan nettikauppaa, joka _ei_ toimittaisi tavaraa Suomeen. Joten rohkeasti vain ulkomaalaisia nettikauppoja selaamaan.
- suosittu ostopaikka
- suuri fani
Kiitoksia
- meetsi
Moikka, voit tilata Gundameja Japanista lähes kaikista postimyyntiä harrastavista liikkeistä, esim. www.hlj.com ja Hobby Searchilta, osoite on http://www.1999.co.jp/eng/gundam/. Olen tilannut molemmista firmoista, viimeksi eilen, ja toimivat tosi hienosti ja luotettavasti, maksuvälineenä käy joko VISA/ Master Card tai Pay Pal. Toimitus noin viikosta 10 päivään, Suomen posti hidastaa toimitusta, seurantakoodista näkee että tavara tulee Japanista kahdessa päivässä Suomeen, mutta se loppu ottaakin sitten viikon.
- Anonyymi
Onko ees kukaan muu lapsi kuin mä kiinnostunu gunplasta Suomessa. 😂
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627