Tietääkö kukaan mistä voisi tilata Gundam pienoismalleja/modeleja kooltaan 1/100 tai suurempia suomessa?
Blibossa on kaksi modelia jotka olen ajatellut tilata, mutta suurena Gundam fanina tahtoisin lisää.
Jos ei missään Suomesta voi hankkia/tilata, saisinko linkkiä sivulle josta postittavat Suomeen asti?
Mistä Gundam pienoismalleja?
6
4925
Vastaukset
- TRR1
"Jos ei missään Suomesta voi hankkia/tilata, saisinko linkkiä sivulle josta postittavat Suomeen asti?" Eipä ole enää tullut vuosiin vastaan nettikauppaa, joka _ei_ toimittaisi tavaraa Suomeen. Joten rohkeasti vain ulkomaalaisia nettikauppoja selaamaan.
- suosittu ostopaikka
- suuri fani
Kiitoksia
- meetsi
Moikka, voit tilata Gundameja Japanista lähes kaikista postimyyntiä harrastavista liikkeistä, esim. www.hlj.com ja Hobby Searchilta, osoite on http://www.1999.co.jp/eng/gundam/. Olen tilannut molemmista firmoista, viimeksi eilen, ja toimivat tosi hienosti ja luotettavasti, maksuvälineenä käy joko VISA/ Master Card tai Pay Pal. Toimitus noin viikosta 10 päivään, Suomen posti hidastaa toimitusta, seurantakoodista näkee että tavara tulee Japanista kahdessa päivässä Suomeen, mutta se loppu ottaakin sitten viikon.
- Anonyymi
Onko ees kukaan muu lapsi kuin mä kiinnostunu gunplasta Suomessa. 😂
- Anonyymi
Joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181