Olipahan taas tylsät ajot. Tylsimmät ehkä ikinä.
Jumalauta jalkapallokin on kiinnostavampaa kun tuo MotoGP, jaliksessa on sentään sivurajaheitot ja puoliajan jälkeen vaihdetaan kenttäpuoliskoja.
Hohhoijjaa
10
1008
Vastaukset
- Hohhhoijaaaa!
Vain yksi kolari ja pari kaatumista ja ulosajo. Jonkin verran ohituksia. Lisää pyöriä pitää saada radalle.
Toivotaan, että päiväkisoissa otetaan enemmän riskejä ja erot pienenevät. - joebar
töllön saa laitettua kiinni tai voi toisaalta vaihtaa kanavaa, jos ei kiinnosta. turha tänne tulle piipittään, mikä o kiinnostavaa, mikä ei.
- Juro--Inkeri
Noi voihan kyynel.
Valita mutsilles äläkä tuu tänne kitisemään jos et kestä totuutta. - Ruokiksella
Juro--Inkeri kirjoitti:
Noi voihan kyynel.
Valita mutsilles äläkä tuu tänne kitisemään jos et kestä totuutta.saada ittes taas ylös sieltä kaupungin maksamasta vuokra-asunnosta ja käy tänään vaikka katsomassa työvoimatoimistossa, olisko sulle löytynyt jotain kivaa työtä peruskoulupohjalta......roskien lakaisua tms......kyllä se siitä lähtee sullakin joskus futaan, enkä!!!!
- kyllästyttänyt
Juro--Inkeri kirjoitti:
Noi voihan kyynel.
Valita mutsilles äläkä tuu tänne kitisemään jos et kestä totuutta.Kyllä minä ainakin käännän kanavaa, jos jokin ohjelma alkaa kyllästyttää, tai en ole jo sitä ennen nukahtanut.... Eilinen kisa miellytti ainakin minua, eikä kyllästyttänyt... päinvastoin!!!
- mieltä...
kyllästyttänyt kirjoitti:
Kyllä minä ainakin käännän kanavaa, jos jokin ohjelma alkaa kyllästyttää, tai en ole jo sitä ennen nukahtanut.... Eilinen kisa miellytti ainakin minua, eikä kyllästyttänyt... päinvastoin!!!
kisa oli ihan mukavaa katsottavaa ja mikä hienointi, niin M Kallio debytoi tosi upeesti. Ihan tässä jo odottaa seuraavaa kisaa.
- Juro--Inkeri
Ruokiksella kirjoitti:
saada ittes taas ylös sieltä kaupungin maksamasta vuokra-asunnosta ja käy tänään vaikka katsomassa työvoimatoimistossa, olisko sulle löytynyt jotain kivaa työtä peruskoulupohjalta......roskien lakaisua tms......kyllä se siitä lähtee sullakin joskus futaan, enkä!!!!
"joskus futaan, enkä!!!! "
Enkä? Ööh siis mitäh?
Mutta asiaan, miksi mun pitäs mennä duuniin. En kai mä mikää vatipää ole niinkuin sinä. - Juro--Inkeri
kyllästyttänyt kirjoitti:
Kyllä minä ainakin käännän kanavaa, jos jokin ohjelma alkaa kyllästyttää, tai en ole jo sitä ennen nukahtanut.... Eilinen kisa miellytti ainakin minua, eikä kyllästyttänyt... päinvastoin!!!
"tai en ole jo sitä ennen nukahtanut."
Näin muuten just pääs käymään. Mä heräsin vasta siihen kun sen kisan jälkeen tuli joku jenkkileffa jossa huudettiin niin sikana. - sellaisiakin!
Juro--Inkeri kirjoitti:
"tai en ole jo sitä ennen nukahtanut."
Näin muuten just pääs käymään. Mä heräsin vasta siihen kun sen kisan jälkeen tuli joku jenkkileffa jossa huudettiin niin sikana.Ok.... tää maailma ois tosi tylsä paikka, jos me kaikki oltais samanlaisia ja pidettäis samoista asioista. Toivottavasti tulee vielä sellaisiakin kisoja/ohjelmia ettet nukahda ja joka kiinnostaa.....
- pitch of pit lane
Siirry sinäkin Juro katsomaan formulaa,siellä vasta tapahtuu. Olen parilla sadalla eurolla vuodessa nähnyt kerran ohituksenkin ihan radalla (tosin se tapahtui safe carin ollessa radalla,mutta oli kuitenkin jännittävä kokemus). En enää minäkään viitsi katsoa yksitoikkoista ratapyöräilyä kun siinä ei mitään tapahdu! Tilaa sinäkin maikkarilta suora yhteys formulakisoihin ennen kuulumattoman edulliseen 200 euron vuosihintaan,näet kaikki Heikin keskeytykset ja Kimin köröttelyn samaan hintaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865