Ajankohtainen

Kakkonen

Ministeri Risikon asettaman työryhmän raportti luovutetaan tänään kello 10. Illan Ajankohtainen Kakkonen kertoo asiasta.


TV2 Klo: 21.00 Pvm: 14.04.2009

Puoskarien toiminta kuriin, mutta millä ehdoilla? Lyhennetty työaika kelpaa lamalääkkeeksi muualla, mutta ei Suomessa. Suomalainen peliteollisuus lyö leikillä rahoiksi. Haastattelussa Clintonin ja Obaman taustavoima.

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ny sitten

      se taivas aukeaa ja hypnoosikammoiset ryömii koloistaan

      • jaa

        Nyt Pertamon ja Paunosen ym. housut räjähtivät, hypnoosi on loppunut


      • nyt loppuivat
        jaa kirjoitti:

        Nyt Pertamon ja Paunosen ym. housut räjähtivät, hypnoosi on loppunut

        hypnoosiliiton ja shyn toiminta. tästedes saa hypnoosia käyttää vain teolainen kylä maallikoille tuli nyt poru


      • poika.tuntureilta
        nyt loppuivat kirjoitti:

        hypnoosiliiton ja shyn toiminta. tästedes saa hypnoosia käyttää vain teolainen kylä maallikoille tuli nyt poru

        tuo soopan jauhaminen.

        Ensinnäkään meiltä Suomesta ei löydy montakaan lääkäriä tai psykologia, joka olisi perehtynyt hypnoosiin mitenkään. Eli hypnoosin alueille liittyvät mahdollisuudet jäävät hyödyntämättä mikäli te saisitte päättää. Ja muutoinkin koko touhussa heijastuu suoranainen noitavainojen henki.

        Itse käytän hypnoosia päivittäin eikä kukaan pysty tätä estämään. Itseasiassa olen hypnoosin taidoilani sästänyt tämän yhteiskunnan varoja jopa miljoonia. Samoin hypnoosin käyttö tulee maassamme jatkumaan ja kehittymään eikä mitkään lait pysty tätä kehitystä pysäyttämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe