millainen palkkio maksetaan viikonloppu hoidosta
ruokinta ja ulkoilutus kolmekertaa
viikonloppu hoito
3
464
Vastaukset
- hinnat
Koirahoitoloiden hinnat ovat varmaan hyvä referenssi. Hinnat vaihtelevat noin 15-25 euron välillä per koira per vuorokausi. Nyrkkisääntö: isoissa kaupungeissa yli 20 ja haja-asutusalueilla alle 20.
- huhhuh......
Kukaan aikuinen tuskin tuolla hinnalla alkaa hoitamaan koiraa. Vai alkaisko? Täytyy olla sitten tekemisestä aikamoinen pula.
- KoppavaHoro
huhhuh...... kirjoitti:
Kukaan aikuinen tuskin tuolla hinnalla alkaa hoitamaan koiraa. Vai alkaisko? Täytyy olla sitten tekemisestä aikamoinen pula.
ihan ilmaiseksi, tutulle koiralle, jonka omani hyväksyy. :) Tässä pätee vastavuoroisuuden periaate. Jos joku hoitaa vierasta koiraa puoli-ilmaiseksi, niin tulee kyllä tunne, että onkohan hoito hinnan mukaista... En ikinä voisi laittaa koiraani hoitolaan, jossa ollaan suljettuina häkeissä iso osa ajasta. En vaikka olisi kuinka halpaa. Itse asiassa pitäisi olla aikamoinen pakkorako, että laittaisin koiran kenellekään tuntemattomalle. Hmm, onkohan koiraihmisille mitään sohvasurffaajien kaltaista verkostoa..? Siinä olisi hyvä idea, vaikka kaupunkitasolla toteuttavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893