Kuumana kesäpäivänä!

Liisa ihmemaassa

Minä ja Liisa olimme viettämässä kesälomaa pyöräilyn ja lomailun merkeissä. Olimme polkeneet 10 km:ä mäkistä tietä pitkin; jäljellä olisi vielä toiset 10 km:ä, sitten olisimme mökillä, joka oli määränpäämme. Sää oli turhankin kuuma, hiki vaan virtasi vaikka vauhti ei ollut mitenkään kova. Joimme kahvit ojan pientareella ja vilvoittelimme samalla hetken. Jatkoimme matkaa pienen lepohetken jälkeen, matka menikin mukavasti vaikka loppu olikin hiekkatietä.

Tuon kumpareen takanahan se mökki onkin, kysyin Liisalta? Sain myöntävän vastauksen ja samalla näin, että Liisa mietti, että perillä odottaisi jotakin erikoista. Olisiko se kenties yllätys; mietin itsekseni. Aurinko vaan porotti entistä kuumemmin; vaatteita oli pakko vähentää, enää 2 km:ä ja olemme perillä. Loppukiri ja tuo onkin se risteys, joka on mökin pihatie. Ensimmäiseksi piti saunan pesään tehdä tuli, sitten kantaa vesi järvestä ja lämmittää se padassa. Nopeastihan se sauna lämpesi helteisenä kesäpäivänä; istuimme hetken keinussa. Heittelimme tikkaa myös saunan lämmetessä, kun taulu oli mökin seinässä, mutta sauna odotti, joten tempasin pyyhkeen ja marssin saunaan.
Kiipesin lauteille ja otin huikan oluesta, olo oli jokseenkin raukea pitkän pyöräilypätkän jälkeen. Hetken päästä ovi kolahti ja kuulin Liisan olevan tulossa saunaan, huusin vain varoittaakseni, että olen jo saunassa. Se ei tyttöä häirinnyt, hän kiipesi lauteille minun viereeni. Tunsin oloni hieman vaivautuneeksi vaikka hyvin toisemme tunsimmekin ja nostin jalkani ylälauteelle koukkuun. Ei aikaakaan, kun penikseni alkoi jäykistyä, kun olin kauniin alastoman tytön vieressä. Aluksi Liisa vain katsoi vierestä mutta hetken päästä hän kumartui ja yhtyi leikkiin, en voinut muuta kuin nojata seinään ja huokailla.
Liisakaan ei voinut hillitä itseään, vaan alkoi hyväillä rintojaan. Nännit töpöttivät jo terhakkaasti pystyssä ja hänen vittussaan tykytti. Liisa vei etusormensa reiälleen ja tunsi kuinka nesteet olivat jo kostuttaneet alapään märäksi. Hitaasti hän työnsi etusormensa sisäänsä katsellen samalla, kuinka minä runkkasin aisaani jo hieman nopeammalla tahdilla. Minun käsi liikkui rytmikkäästi ylös ja alas suonikkaan kullini vartta pitkin. Minun hengitys oli jo huomattavasti kiihtynyt.

Hieroin Liisaa häpyhuulilta ja klitoriksen päältä ja aina välillä työnsin sormeni hänen tiukkaan reikäänsä, molemmat olimme aivan kiihkon vallassa. Liisa nousi ylös ja istui selin syliini, ohjasin penikseni hänen sisäänsä ja hän alkoi hitaan nainnin samalla kun hieroin hänen turvonneita häpyhuuliaan ja klitoristaan.

Liisa meni istumaan keskimmäisen lauteen reunalle, levittäen jalkansa. Seisoin lattialla ja työnsin penistäni hänen tiukkaan reikäänsä. Alku oli hankalaa, mutta kun olin pohjassa aloin naimaan häntä hitain pitkin vedoin. Pikkuhiljaa nopeutin tahtiani, olimme molemmat aivan hikisiä ja hengästyneitä. Asento ei ollut paras mahdollinen, joten pyysin Liisaa seisomaan minuun päin ja työnnyin hänen takaapäin. Liisa alkoi liikuttamaan takapuoltaan edestakaisin ja otti minun pakaroistani kiinni ja työsi aina samalla kun työnnyin hänen sisäänsä, tätä jatkui kunnes hänen pillu alkoi supistelemaan orgasmin vallassa. Hänen reikänsä oli muutenkin tiukka, joten tällöin se vasta olikin. Olin melkein laukeamis pisteessä kun hän kääntyi ja otti penikseni suuhunsa ja imi ja runkkasi, kunnes elämäni suurin lasti lähti liikkeelle. Osan hän nieli mutta spermaani pursui hänen huulien välistä ja viimeinen tirskahdus lensi hänen rinnoilleen. Hetken lauteilla istuttuamme, lisäsimme kiukaalle puita ja menimme suihkuun. Tässäpä sellainen juttu, joka ei varmasti unohdu ikinä.

2

6683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi mahalotonta

      kuinka osaatkin kirjoittaa melkein jokaisen lauseesi niin koomisesti. Tekstisi on kieliopilliseltä asultaan lähes joka lauseeltaan virheellistä-..
      "Heittelimme tikkaa myös saunan lämmetessä"..Heititte siis tikkaa muuloinkin kuin saunan lämmetessä.
      ..", mutta sauna odotti, ja tempaisin pyyhkeen ja marssin saunaan." sauna siis odotti että saitte heittää tikkaa ja sait tempaistua pyyhkeen...

      ", joten pyysin Liisaa seisomaan minuun päin ja työnnyin häneen takaa päin". Olethan aika sveikki, kuin tuohon pystyt.

      Sisällöllisesti tarinasi on aivan ok. Se ei ole mitenkään eritynen, l. on hyvin jokapäväinen. Kieliopillinen taitosi on kuitenkin aivan ala-arvoinen.
      No kukin kykyjensä mukaan, ja sinullahan noita kykyjä kyllä sitten varsinaisen toiminnan saralla tuntuukin olevan aivan yliluonnollisiin suorituksiin saakka.

      • muumaassa

        Näköjään tämä edellinen kaveri ei ole saanut vittua milloinkaan.Luulisin niin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe