Minulla poika joka aloittaa syksyllä koulun, kyselisinkin että onko minun mahdollisuus "anoa" työnantajaltani vapaata kahdessa jaksossa sillä vielä en tiedä miten pitkään aion hoitovapaalla olla; riippuu miten poika yksinoloon oppii kun päivät ovat kuitenkin pitkiä..koulun jälkeen vielä 6h eli jos nyt anon vuodeksi eteenpäin ja katson sitten tilannetta taas uudelleen!
Toinen kysymykseni koskee sitten kesää/kesälomaa.Voinko siis olla myös tällöin osittaisella hoitovapaalla sillä onhan lapsi silloinkin kotona?
Osittainen hoitovapaa
gmt
1
325
Vastaukset
- osittaisella hoitovapaalla
siihen asti että muksusi on lopettanut tokan luokan.kunhan muistat ettet tee enempi ku 30 tuntii viikos nii kelalta tippuu mahtavat 70e joka kuukausi, BRUTTO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308