vaihdellaan palapelejä..

mulla olis

voisin vaihdella palapelejä, kerran kasattuja, merkki clementon, mieluimmin 1500 palaa. mulla olis titanic, machu pitchu ( oli vaikee ) ja manhattan. 1000 palasia enemmänkin, nekin käy, yks pimeessä hohtava susi aiheinenkin löytyy, tosi hieno. Kaikki olen kerran kasannut ja laatikossa tietysti joka pala tallessa.
Isompia en valitettavasti voi kasailla ku pöytä on liian pieni :(
1000 palasia, clementonin taj mahal, tropical beatch, mexico-chiapas,kaj stenvallin lavastettu onni....olen lahdessa, mut vappuna tulen stadiin pariks päiväks. jos kiinnostaa p. 0408410665

1

1426

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2087
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1269
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      28
      1149
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1038
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      147
      897
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      100
      845
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      737
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      726
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      696
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe