Gsm-suomi

luottamus meni

Itselläni oli gsm-suomen liittymä, mutta viime viikkoisen kohun takia meni vähän maku, vaihdoin sitten kokonaan pois uudelle liittymälle. Meni luottamus kokonaan, ei uskalla jatkaa jos toistuu taas sama.

Mitenkäs muut gsm-suomelaiset, meinaatteko jatkaa siellä?

6

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeudet?

      Mulla ja miehelläni on määräaikaiset liittymät sieltä. No, viestintäviraston sivuilla luki viime viikolla joku päivä, että jos gsm suomi ei ilmoita jatkosta kello 16.15 mennessä, niin ne vapauttaa kaikki määräaikaiset liitymät. Tilattiin sit uudet liittymät saman päivän aikana. Seuraavana päivänä sitten tulikin tieto, että ei ne vapautakkaan niitä!!

      Kyllä palo pinna!!! Nyt sit hetki sitten soitin asiakaspalveluun sinne ja annoin palautetta.
      Juuri tulostin myöskin sopimusehdot, jotka luen nyt perkeleen huolellisesti läpi, jotta voin reklamaatiossa vaatia liittymien vapauttamista.

      Kyllähän tommosessa pelleilyssä luotto menee!! JOs jollakin on vinkkejä et miten saa meneen läpi noiden määräaikaisten sopimuksien purkamisen, niin ilolla otettaisiin vastaan!

      • dosffjwig

        Itellä on Gsm Suomen liittymä 2v sopimuksella! Viime ke avasin uuden liittymän koska oli tieto siitä että liittymät sulkeutuu. NOH! Sitte sanotaankin että ei sulkeudu ja uus liittymä kourassa?! Tänään soitin gsm suomen asiakaspalveluun ja sanoin että haluan irtisanoa liittymäni. He kieltäytyivät, joten soitin kuluttajavirastoon josta sanoivat että minulla tulisi olla täysi oikeus irtisanoa liittymäni koska he ovat itse informoineet että liittymät sulkeutuu. Ja myös mainitsi että tuskin gsm suomi kauaa pinnalla pysyy enää. Joten laitoin sähköpostilla valituskaavakkeen gsm suomelle. ja jollei vastausta kuulu, teen kunnon valituksen kuluttajavirastoon! suosittelisin muitakin tekemään samoin.


      • Huijatuksi tullut
        dosffjwig kirjoitti:

        Itellä on Gsm Suomen liittymä 2v sopimuksella! Viime ke avasin uuden liittymän koska oli tieto siitä että liittymät sulkeutuu. NOH! Sitte sanotaankin että ei sulkeudu ja uus liittymä kourassa?! Tänään soitin gsm suomen asiakaspalveluun ja sanoin että haluan irtisanoa liittymäni. He kieltäytyivät, joten soitin kuluttajavirastoon josta sanoivat että minulla tulisi olla täysi oikeus irtisanoa liittymäni koska he ovat itse informoineet että liittymät sulkeutuu. Ja myös mainitsi että tuskin gsm suomi kauaa pinnalla pysyy enää. Joten laitoin sähköpostilla valituskaavakkeen gsm suomelle. ja jollei vastausta kuulu, teen kunnon valituksen kuluttajavirastoon! suosittelisin muitakin tekemään samoin.

        Yrityksessämme laitettiin GSM Suomen liittymät tänä keväänä. Niihed asennuksessa oli suunnattomia vaikeuksia, eivätkä liittymät toimi moitteettomasti vieläkään. On selvinnyt, että GSM Suomen asiakassopimus on lähes laiton. Jos sen lukee tarkasti, niin voi nähdä ettei asiakkaalla ole mitään oikeutta. Ei siinäkään tapauksessa, ettei GSM Suomi saa toimitettua sovittua palvelua. Kuluttjan maksuvelvollisuus säilyy aina . Eikö tuollainen sopimus ole vähintään moraalitonta, jos ei laitonta . Luulisi uusien omistajien ymmärtävän, että päästävät tyytymättömät lähtemään vapaaehtoisesti lupauksensa mukaisesti. Jos näin ei tapahdu on aihetta nostaa joukkokanne operaattoria vastaan. Laitetaan vaikka porukalla operaattori lopullisesti kontalleen , jos oikeudenmukaisuus ei toteudu.


      • EDELLEEN
        Huijatuksi tullut kirjoitti:

        Yrityksessämme laitettiin GSM Suomen liittymät tänä keväänä. Niihed asennuksessa oli suunnattomia vaikeuksia, eivätkä liittymät toimi moitteettomasti vieläkään. On selvinnyt, että GSM Suomen asiakassopimus on lähes laiton. Jos sen lukee tarkasti, niin voi nähdä ettei asiakkaalla ole mitään oikeutta. Ei siinäkään tapauksessa, ettei GSM Suomi saa toimitettua sovittua palvelua. Kuluttjan maksuvelvollisuus säilyy aina . Eikö tuollainen sopimus ole vähintään moraalitonta, jos ei laitonta . Luulisi uusien omistajien ymmärtävän, että päästävät tyytymättömät lähtemään vapaaehtoisesti lupauksensa mukaisesti. Jos näin ei tapahdu on aihetta nostaa joukkokanne operaattoria vastaan. Laitetaan vaikka porukalla operaattori lopullisesti kontalleen , jos oikeudenmukaisuus ei toteudu.

        GSM-Suomella. Meille tuli Elisalta huomautus kiinteän liittymän maksusta, jonka GSM-Suomi on jättänyt maksamatta. Soitin heille yritysasiakaspalveluun, lupasivat hoitaa asiaa mutta eipä ole vielä kuulunut mitään. Vaihdoin maksajaksi meidän yrityksen uudelleen Elisalle. Olen taas tietysti rikkonut meidän välistä sopimusta GSM-Suomen mielestä, mutta he eivät ainakaan tähän asti ole missään vaiheessa rikkoneet, olen yrittänyt purkaa sopimusta jo useaan otteeseen siinä kuitenkaan onnistumatta. Olen myös valmis nostamaan asiasta metelin, eikö Yrittäjät voisi auttaa meitä yrittäjiä tässäkin tilanteessa. Ottaahan se kantaa Directankin asiaan.

        Olen myös samaa mieltä siinä, että eikö todella kannattaisi antaa purkaa kaikki ne sopimukset jotka haluavat purkaa, onhan sekin eräänlaista asiakaspalvelua. Nyt ei jää kun paha maku suuhun koko hommasta kun ei tiedä taas mikä päivä yhteydet lakkaa toimimasta.

        Eli huom! olkaa tarkkana että GSM-Suomi hoitaa kaikki sille kuuluvat yhteydet ja niiden laskut.


      • ihmettee
        Huijatuksi tullut kirjoitti:

        Yrityksessämme laitettiin GSM Suomen liittymät tänä keväänä. Niihed asennuksessa oli suunnattomia vaikeuksia, eivätkä liittymät toimi moitteettomasti vieläkään. On selvinnyt, että GSM Suomen asiakassopimus on lähes laiton. Jos sen lukee tarkasti, niin voi nähdä ettei asiakkaalla ole mitään oikeutta. Ei siinäkään tapauksessa, ettei GSM Suomi saa toimitettua sovittua palvelua. Kuluttjan maksuvelvollisuus säilyy aina . Eikö tuollainen sopimus ole vähintään moraalitonta, jos ei laitonta . Luulisi uusien omistajien ymmärtävän, että päästävät tyytymättömät lähtemään vapaaehtoisesti lupauksensa mukaisesti. Jos näin ei tapahdu on aihetta nostaa joukkokanne operaattoria vastaan. Laitetaan vaikka porukalla operaattori lopullisesti kontalleen , jos oikeudenmukaisuus ei toteudu.

        Miten ns konkurssikypsän yhtiö voi enää enempää laittaa kontalleen? Mitä GSM Suomella on enää jäljellä? Velkaa..?


      • lölöllö
        ihmettee kirjoitti:

        Miten ns konkurssikypsän yhtiö voi enää enempää laittaa kontalleen? Mitä GSM Suomella on enää jäljellä? Velkaa..?

        Ei pidä sortua kytkyihin, pääsee lähtemään numeroineen milloin haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe