Niin siis, mitä eroa on AVG 8.5 free ja sen maksullisella versiolla? Kannattaako maksaa ja onko siinä todella eroa viiruksen torjunnassa....?
Toinen kysymys kannataako asentaa koneeseen vielä AVG Free 8.5:sen lisäksi ylimääräinen palomuuriohjelma ja mikähän olisi paras joka myös pelittää AVG:n kanssa?
Kiitti
Ja sori jos näitä on nyt kysytty jo aiemmissa viesteissä...
AVG 8,5 Free vai sen maksullinen versio
13
1071
Vastaukset
- -Kari-
"Niin siis, mitä eroa on AVG 8.5 free ja sen maksullisella versiolla?"
Vastaus löytyy ohjelman kotisivulta:
http://free.avg.com/download-avg-anti-virus-free-edition
http://www.avg.com/download-trial
http://free.avg.com/download?prd=afe - AVG 8.5 internet security
Niih...no, kyseisessä paketissa tulee sitten kaikki. Virussuojineen , palomuureineen jne jne. Uuutena komponenttina Identity Guard tai joku semmoinen kuitenkin joka tarkkailee koneen käyttäytymistä. En voi valittaa, toimii taustalla ja päivittelee itsensä säätämäni aikavälein, samoin skannaus kerran viikossa. Kahden vuoden lisenssistä maksoin semmoisen 93Eur ja sain postissa CD:n, jolta kyseinen ohjelma löytyy (imppasin kokeiluversion netistä freen tilalle ekaks kylläkin). Markkinoimaan en tässä kyllä ala, jokainen tekee itse omat päätöksensä.
- Lissu
Ajattelin myös hankkia tuon maksullisen AVG:n. Tosin kohta voi olla edessä uuden koneen hankinta, jos nyt ostaa vuoden lisenssin, voiko sen sitten siirtää tähän uuteen koneeseen, kun tuo vanha todennäköisesti postaa.
- Mielipide olis
Lissu kirjoitti:
Ajattelin myös hankkia tuon maksullisen AVG:n. Tosin kohta voi olla edessä uuden koneen hankinta, jos nyt ostaa vuoden lisenssin, voiko sen sitten siirtää tähän uuteen koneeseen, kun tuo vanha todennäköisesti postaa.
Jos toi paketti oikeasti maksaa 93 ??!! ja olet valmis maksamaan sen, niin ota ihmeessä joku järeämpi torjunta. AVG ei ole se kaikkein paras. 2009 versiot näistä esim. Norton Kaspersky F-Secure Avast Professional Bitdefender Mikä tahansa noista on parempi ja maksaa osittain jopa vähemmän.
- Kehiin
Mielipide olis kirjoitti:
Jos toi paketti oikeasti maksaa 93 ??!! ja olet valmis maksamaan sen, niin ota ihmeessä joku järeämpi torjunta. AVG ei ole se kaikkein paras. 2009 versiot näistä esim. Norton Kaspersky F-Secure Avast Professional Bitdefender Mikä tahansa noista on parempi ja maksaa osittain jopa vähemmän.
Mihinkäpä väitteesi AVG köykäisyydestä perustuu? Hyvin tunnettu fakta kuitenkin on, että esim nettifiltteröinti on AVG :n ohjelmistossa huippuluokkaa, siinä jää Avirakin kakkoseksi. Ja toisekseen, onko 93 Eur mielestäsi 2 vuoden lisenssistä sisältäen verot jotenkin liikaa, ottaen huomioon ohjelmiston kattavuuden? Turhemmista joskin käyttöliittymältään styleistä ohjelmistoista saa kahden vuoden osalta maksaa suhteutettuna huomattavastikkin enemmän. Tämä siis mikäli maksulliselle tietoturvaohjelmistolle on edes mitään todellista tarvetta.
- perustan
Kehiin kirjoitti:
Mihinkäpä väitteesi AVG köykäisyydestä perustuu? Hyvin tunnettu fakta kuitenkin on, että esim nettifiltteröinti on AVG :n ohjelmistossa huippuluokkaa, siinä jää Avirakin kakkoseksi. Ja toisekseen, onko 93 Eur mielestäsi 2 vuoden lisenssistä sisältäen verot jotenkin liikaa, ottaen huomioon ohjelmiston kattavuuden? Turhemmista joskin käyttöliittymältään styleistä ohjelmistoista saa kahden vuoden osalta maksaa suhteutettuna huomattavastikkin enemmän. Tämä siis mikäli maksulliselle tietoturvaohjelmistolle on edes mitään todellista tarvetta.
Kyllä vetäisin testituloksista johtopäätökset. Esim tuosta. 93 egee pidän ominaisuuksiin nähden aika julmana hintana. Ton nettifiltteröinnin saa ladattua ihan ilmaiseksi AVG:n sivuilta, credittejä kyllä siitä. http://www.av-comparatives.org/comparativesreviews/main-tests Tosta tarpeesta voidaan kiistellä, oma näkemykseni ja kokemukseni puoltaa tarvetta. Mutta jos surffaa iltuksen ja nettipankkien sivuilla, niin varmaan ei tarvii.
- Versio vanhentunut
perustan kirjoitti:
Kyllä vetäisin testituloksista johtopäätökset. Esim tuosta. 93 egee pidän ominaisuuksiin nähden aika julmana hintana. Ton nettifiltteröinnin saa ladattua ihan ilmaiseksi AVG:n sivuilta, credittejä kyllä siitä. http://www.av-comparatives.org/comparativesreviews/main-tests Tosta tarpeesta voidaan kiistellä, oma näkemykseni ja kokemukseni puoltaa tarvetta. Mutta jos surffaa iltuksen ja nettipankkien sivuilla, niin varmaan ei tarvii.
Kuka vielä käyttää kyseistä versiota kyseisestä ohjelmasta. En minä ainakaan suosittele ketään käyttämään edellistä versiota mistään tietoturvaohjelmasta mikäli uudempi on saatavissa.
- Täytyy muistaa
Kehiin kirjoitti:
Olisin myös sitä mieltä, että ellei ole ihan mahdoton latailija ja jokaisen kybervaruuden nurkan nuohooja,niin maksullista tietoturvaohjelmistoa ei tarvitse, ellei semmoista välttämättä sitten haluamalla halua. Ja mikäs siinä jos kukkaron nyörien avaaminen tuntuu siltä turvalliselta vaihtoehdolta :) Itselläni kyllä wörkkii AVG 8.5 free, Comodo ja Malmwarebytes free yhdistelmä. Muutaman kerran olen skannannut onlinenä noin niinkuin varmuuden vuoksi. Mitään ei ole löytynyt ja kone potkii terhakasti.
- Uusin testi
Versio vanhentunut kirjoitti:
Kuka vielä käyttää kyseistä versiota kyseisestä ohjelmasta. En minä ainakaan suosittele ketään käyttämään edellistä versiota mistään tietoturvaohjelmasta mikäli uudempi on saatavissa.
Niin toi testi on kaikkein uusin. Tuskin se AVG mitään kvanttihyppyä on tehnyt versioiden 8 ja 8,5 välillä. Mutta juu hommatkoon kukin mitä lystää. Itse hommaisin tolla rahalla järeämpää.
- Hinnasta oli
Uusin testi kirjoitti:
Niin toi testi on kaikkein uusin. Tuskin se AVG mitään kvanttihyppyä on tehnyt versioiden 8 ja 8,5 välillä. Mutta juu hommatkoon kukin mitä lystää. Itse hommaisin tolla rahalla järeämpää.
Oma avaukseni lähti myös ton AVG paketin hinnasta. Jos ton on valmis maksamaan, niin miksei sitten heti kunnollinen.
- mielipide joo
Uusin testi kirjoitti:
kyll se vaan on niin, että toi 8.0 versio ei ollu oikeen onnistunu mun käsittääkseni. PC pro anto omissa testeissään tolle 8.5 versiolle 5/6 tähtee muistaakseni ja Aviran uusin versio oli ainoo joka sai täydet 6 tähtee. Tietty testejä on monenlaisia ja painotukset on erit. Mitä taas tohon hintalappuun tulee, niin okei on se yheksänkytä egee kahesta vuodesta yhtäkkii aateltuna jonkilainen summa, mutt mulla Norton tahtoo 66 egee vuoden päräyksestä ja mä oon sen nyt 2 kertaa maksanu. Aattelin tossa, että en uusi sitä enää ku se umpeutuu nyt kesällä.
- Kyssärimies
Tällä hetkellä olen käyttänyt AVG Free viruksentorjuntaohjelmaa. Nyt sain ohjelmalta viestiä: "You need to upgrade your AVG software by April 30! You must install new version 8.5 to stay protected from the latest viruses and web threats that appear each day. Upgrade your AVG protection today : New protection from web threats while surfing Enhanced anti-virus and anti-spyware protection Improved performance ." Tarkoittaako tuo nyt sitä että ilmaisversiota ei kannata enää käyttää (sen kehittäminen lopetetaan kokonaan --> ei turvaa enää uusilta viruksilta)?
- Vaan olis
7.5 versio sulla käytössä.Sen tuki nimittäin loppaa näillä näppäimillä. 8.5 free toimii kyllä edelleen, eikä ainakaan mulla ole ilmoitellut mitään tommosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841370Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82951
- 81945
- 39922
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66865Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61835Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831