Tattoo Studio Domino

Pikkuneiti Porvoolainen

Onko kellään tietoa kyseisen tatuointiliikkeen aukioloajoista? Kun ei kotisivuiltakaan löydy.. Onko liike auki vain viikolla, vai myös viikonloppuisin? Kiitos!

23

9925

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilaamaan

kaunista ihoasi!

• burana ei auta

Auths... ja se koskee eikä ikinä saa pois. Kannattaako? Itseäni kaduttaa...

• vaikka

soittaa sinne. Taitaa olla paikalla silloin kuin asiakkaita tatuoitavana.

• silleeee

Kannattaa soittaa sinne. Se omistaja on oikein mukava tyyppi.

• jakuvaari

Joo, tosi miellyttävän näköinen mies. Olikohan hän pyhäkoulun opettajana Kamppulassa 11 vuotta sitten. Ainakin näyttää uskovaiselta.

• mennä Rebel Tattoohon
        jakuvaari kirjoitti:

Joo, tosi miellyttävän näköinen mies. Olikohan hän pyhäkoulun opettajana Kamppulassa 11 vuotta sitten. Ainakin näyttää uskovaiselta.

Dagelle. Suosittelen lämpimästi. Dagen saa myös helpommin kiinni ja tekee parempaa jälkeä.

• _Jare__
        mennä Rebel Tattoohon kirjoitti:

Dagelle. Suosittelen lämpimästi. Dagen saa myös helpommin kiinni ja tekee parempaa jälkeä.

työskentelee huippu mukava tyyppi, joka tekee mahtavaa jälkeä. Olen pitkäaikainen asiakas enkä ole koskaan pettynyt. Vo, voi jos parrakas mies teitä pelottaa niin kannattais varmaan unohtaa tatuoinnit ja siirtyä vaikka purkkapaketti-tatskaan!

• samppa807
        _Jare__ kirjoitti:

työskentelee huippu mukava tyyppi, joka tekee mahtavaa jälkeä. Olen pitkäaikainen asiakas enkä ole koskaan pettynyt. Vo, voi jos parrakas mies teitä pelottaa niin kannattais varmaan unohtaa tatuoinnit ja siirtyä vaikka purkkapaketti-tatskaan!

kuka semmosta pellee pelkää..ei oo ehkä kauheen hyvää jälkee vaan mitä ite oon nähny...ennemmin menisin daggelle rebel tattooseen..

• [tyytyväinen]

Olen käynyt kyseisessä paikassa ottamassa itselleni 3 tatutointia ja paikan omistaja tehnyt ne kaikki ja valittamista ei ole. Saatika että omistaja on huippu tyyppi :)
      Onhan siellä niitä nuorempia harjoittelioita, joille itse en menisi...

"Mutta makuasia kun koira muniansa nuoli" :)

• vähä myöhäs...

aika pitää varaa soittamalla

• enemmän myöhäs

Oon ollu ottamas 1 kuvan domins ja jälki oli erittäin hyvä... mut ei ollut frank vaan markus : )

• tattoo taatto

yhen kuvan olen dominos ottanu, silloin ku viel porvoos asuin ja oikein hyvän kuvan sain käsivarteeni. Eikä ollut ihan helppo kuva edes. Nyt ottanu pari lisää ja ovat muutkin tekijät kehuneet dominossa ottamaani kuvaa. Joten ei se kovin huono voi olla.

• Porvoolainen1587

Itse olen myös käynyt ottamassa vuoden sisällä muutamankin kuvan jotka omistaja on itse tehnyt.
      Dominossa ottamiani kuvia on kehuttu paljon ja olen itsekkin 100% tyytyväinen. Se nyt vain on niin, ettei sielä tatuointiliikkeessä ole samanlaista ylipirteää palvelua kun ripsienpidennyksissä tai manikyyrissä - mutta niin se on kuulkaa ollut jokaisessa paikassa missä kuvia olen ollut hakkaamassa.
      Taitanee kuulua asiaan.
      Mutta tarkoitus oli siis sanoa vain että kaikki vaan Dominolle!

• minävain!

pakko vastata tähän kyllä koska suututtaa nyt! :D
      ite olen käynyt ottamassa dominossa tatuoinnin joka oli valokuvasta tehty ja oli ihan mielettömän hyvää jälkeä. jälkeenpäin kävin sen peittämässä dominossa ja kuva pysynyt piilossa! mielettömän hyvää jälkeä dominossa! suosittelen lämpimästi. ei se paikka sovi kaikille herkille ja eihän se olekaan mikään kauneussalonki! kaveri oli menos ottamaan rebelii tatuoinnin, halus kylkee monta tähteä! omistaja katto kuvaa ja alko nauramaan ja sano:"toi on kyllä niin kipeä paikka etten usko että sitä kestät!" kamalaa palvelua mun mielestä että aletaan omistajana kertomaan mikä sattuu ja mikä ei, ja vielä NAURAA! tosi epäammattimaista tollanen käytös.. vaikka kaverini on nainen ei tarkota että olis heikko! mutta makuasia! ja eiköhän aika paljon ole kanssa kiinni siitä että miten hoidat tatuointia!

• SöpöPikkusisko <33

Eli siiis mun isoveli otti dominossa ainaki 4 vuotta sitten ekan tatskan johonkin tohon niskaan jossa lukee jtn ja sit ne on semmosii hienoi kirjaimii :)).. sitten sen jälkee se halus toho käsivartee semmosen tekstin joka niiku muistuttaa mun äitii ja siin lukee kannan kaiken mukanani, ja se kans oli iha sika magee.. ja sitt melkee vuosi kaks sen jälkee se halus viel nilkkaa 2 tähtee ja ne oli ihanii.. Joten mun veli otti 3 tatskaa dominossa ja kaikki oli tosi hienoja!!... Ja mun veli sano myös että se Frank on tosi mukava.. itse otan nyt kun koulut alkaa niin napakorun (:..

Suosittelen lämpimästi Dominoa!!

• zzty

ei se frank niitä lävistyksiä siellä tee.

• från loviisa

Hyvä paikka.Olen ottanut siellä monta tatuointia ja suosittelen.

• Dominotatto

Dominolla olen hakkauttanut kaikki kuvani.
      Paikan omistaja on lee angel de morgue, ei domino dela rokue.
      Soita ja kysy "enkeliä".

• Panttiz

Tuttu nuori kävi tuolla teettämässä tatuoinnin käsivarteensa. Aivan luokatonta jälkeä!

• feenikslintulapaluus

Itse kävin Domino tattoossa teettämässä tatuoinnin. Jälki oli todella hyvää ja olen tyytyväinen. Frank oli vallan mukava ja aion mennä uudestaankin.

Onkohan nämä narisijat koskaan edes ko.paikassa käynneet ?

• jokuvaanporvoosta

Olen käynyt, ja olen niitä alkuperäisi "ensimmäisiä" asiakkaita mitä ko. liikkeellä oli vuonna -08. Tuolloin omistaja, herra Frank ilmoitti ettei itsekään ollut täyin tyytyväinen lopputulokseen, joten aionpa nyt käydä näyttämässä uudestaan 15-vuoden jälkeen, että mitä mieltä on omasta kädenjäljestään :) Korjaustatska on jokatapauksessa tulossa, pointti ainoastaan siinä, että tekeekö sen alkuperäinen vai joku uusi tekijä :)

• Minä vaan

Ensimmäisiä asiakkaita vuonna 08? Itse kävin kuvan siellä ottamassa frankilla jo 05 ja kuva on hyvin tehty sellainen kuin pitikin.

• dosse1
        Minä vaan kirjoitti:

Ensimmäisiä asiakkaita vuonna 08? Itse kävin kuvan siellä ottamassa frankilla jo 05 ja kuva on hyvin tehty sellainen kuin pitikin.

Minä otin Frankilla kuvan jo vuonna 2002 ja vielä toimii.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe