Mietin silmäleikkaukseen menoa, mutta vielä vähän pelottaa. Ajattelin pelata varman päälle ja valita parhaan kllinikan, mutta kumpikohan se noista olisi? Onko kellään kokemusta tai tietoa?
Lasik-leikkaus, Eira vai Mehiläinen?
6
1336
Vastaukset
- Silmä Si-Ko
Periaatteesahan tuo on aivan se ja sama kumpaan menee toimenpidettä varten, sillä samanlaisilla laitteilla leikkaus tehdään. Se kummassa on ns. parempi palvelu tai mukavampi ympäristö niin siihen en ota kantaa.
- Eye-SS
Eiran sairaala ainakin vakuuttaa laitteistonsa olevan parempi kuin muuaalla Suomessa.
- tyytyväinen222
Itse kävin Mehiläisessä ja Pietilä leikkasi enkä kadu hetkeäkään. Kokemusta ainakin on enemmän kuin muilla. Lisäksi silmähoitajat, optikot sun muut olivat ihania ja ystävällisiä.
Ei ole sitäpaitsi pelkistä laitteista kiinni, kirurgi kuitenkin tekee myös käsityötä.
Lisäksi kaikki esivalmistelut vaikuttavat leikkauksen tarkkuuteen.
Mutta toisaalta Eira olisi ollut sitten se toinen ainoa vaihtoehto, jos en Mehiläiseen olisi mennyt - leikattu
Paikalla ei käytännössä ole mitään merkitystä. Jos eroja aletaan kaivaa, Eirassa on uudempi laitteisto.
- Itse valitsin Eiran
Ei varmaankaan ole oleellista merkitystä kumpaan menee. Itse kävin vuosi sitten Eirassa, ja hyvin voin suositella sitä paikkaa. Valintaa ei ole tarvinnut katua.
- Make E.
Ainakin kokemukset http://www.silmaleikkaus.net/silma-laser-leikkaus-kokemuksia.php ovat Eiran kohdalla olleet parempia. Lääkärit taitavat olla melko samantasoisia, kuten myös laitteisto. Itse kävin Koskelalla Eirassa lukemieni kommenttien perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839