pienen naisen pukeutuminen

pieni naisenalku

Olen pieni ja nuori naisenalku ja haluaisin joitain vinkkejä pukeutumiseen. Olen huomannut ongelman niin rinnattomuudessa kuin lyhyydessäkin. Olisiko kenelläkään vinkkejä miten kannattaisi pukeutua, millaisiin vaatteisiin jottei näyttäisi niin rinnattomalta. Olen tykästynyt kaikenlaisiin röyhelöihin, pitseihin ja muuhun tyttömäiseen.

Vinkkejä? Kiitos.

6

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerttu156

      Itse olen jo keski-ikäinen nainen ja pituuteni tosiaan vain 156 cm. Rinnoillani en myöskään ole päässyt rehvastelemaan. Olen aina käyttänyt hyvin topattuja, kaarituellisia liivejä, joilla saa jonkun verran lisää kokoa. Kaikki naiselliset vaatteet sopii meille pienille eli käytä ihmeessä pitsejä ja röyhelöitä, mutta vältä liian lapsenomaisia vaatteita. Olen myös huomannut, että ihan tavallisissa t-paidoissa on kovasti eroja, mille rinnat näyttää. Joku kuosi tai malli vie loputkin ja sitten taas joku korostaa kivasti. Sen näkee vasta sovittamalla. Muukin ruumiinrakenne ja mittasuhteet vaikuttaa paljon. Voisitko ajatella jotain pukeutumispalvelua ? Älä kuitenkaan sorru samaan kuin minä eli käyttämään liian korkeita korkoja.Niillä saa kyllä kivasti pituutta, mutta kun totutat itsesi niihin, et voisi enää käyttää matalampia, koska tunnet itsesi niissä tosi tosi lyhyeksi. Jalat ja selkä joutuu vuosien mittaan kovalle koetukselle ja täällä nelikymppisenä viimeistään saat kärsiä vaivat. Kyllä muutaman sentin korkot (max 5-6cm) on ihan ok. Ole huoleti, pieni näyttää useimiten sievältä, kunhan ei hukuta itseään ylisuuriin vaatteisiin. Hyvää kevättä !

      • pieni naisenalku

        Kiitos vinkeistäsi. Itse olen jopa sinua hieman lyhyempi mutten silti ole korkojen hyvä ystävä. En välitä topatuista rintaliiveistä koska jo ihan tavallisistakin tulee välillä kovin topattu olo, kuin koko olisi kasvanut jopa kupilla. Ehkä olisi hyvä idea mennä pukeutumispalveluun, mitenhän tällaiseen pääsisi? Maksaako se paljon?


      • Kerttu156
        pieni naisenalku kirjoitti:

        Kiitos vinkeistäsi. Itse olen jopa sinua hieman lyhyempi mutten silti ole korkojen hyvä ystävä. En välitä topatuista rintaliiveistä koska jo ihan tavallisistakin tulee välillä kovin topattu olo, kuin koko olisi kasvanut jopa kupilla. Ehkä olisi hyvä idea mennä pukeutumispalveluun, mitenhän tällaiseen pääsisi? Maksaako se paljon?

        Katsoin Sokoksen ja Anttilan sivuilta. Niissä ainakin mainostetaan, että palvelu on ilmaista. Aika pitää varata etukäteen. Aika mahtava palvelu tosiaan - taidanpa itsekin käyttää hyväksi !


    • nyt on

      tällä hetkellä markkinoilla on paljon noita tunikoita, jotka varmasti sopivat sinulle. Samoin kaikki toppimekot jne. legginsien kanssa. Googlaapa lisäksi Twiggy. Hänellä vanhoissa kuvissa juuri sellainen tyyli, joka tälläkin hetkellä on muotia. Todella pieni nainen. Itse ihainen hänen tyyliään, sopii hyvin pienirintaiselle. http://z.about.com/d/vintageclothing/1/0/0/-/-/-/twiggy.jpg

    • Iidahannele

      Hei käyhän katsomassa sivut www.marjoxs.fi, jos saisit sieltä jotain vinkkejä.

    • ...

      Näin ohimennen tällaiset: Ohuesta, laskeutuvasta kankaasta, viskoosi tai silkki, tehdyt kesähousut.
      Niissä ei ollut ollenkaan sivusaumoja, vaan kangas oli laitettu päällekkäin, etukappaleet takakappaleiden päälle ja ommeltu vyötärönauhaan kiinni. Ne olivat todella upean ja erikoisen näköiset, tuulisella ilmalla voivat olla hankalat.... Vähän kuin kietaisuhame, housuihin mukaeltuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe